Gå til innhold

Søndagslinken (30.10) 20-30 kg ned


Gjest xray
 Share

Anbefalte innlegg

God søndag!

Hei alle sammen, håper jeg ikke blir ekskludert fra denne supre klubben selv om jeg har vært borte en stund. Og nå ser det ut for at jeg blir borte nesten hele neste uke også, helt uten mulighet for å logge på nettet... Syns jeg har fått fantastisk oppbacking fra denne gjengen, og dere gir meg så mye motivasjon!!

 

Veide meg i dag, siden jeg skal avgårde svært tidlig i morgen, og antakelig altså blir borte videre utover uka. Til tross fro to kursdager med Peppe's og Tapas, så har jeg gått end 0,6 kg, og er kjempefornøyd med det! Jeg føler jeg er på vei, selvo m det går smått. Har også gått inn en cm i midjen og en cm rundt lårene!!

 

Nå er jeg bare redd for hva den kommende uken kan føre med seg, da jeg skal være i luften (skal fly mye med jobben) svært mye (ca 30 timer en vei....). Flyplass mat og flymat er jo ikke det aller mest gunstige, og ikke får jeg trimmet så alt for mye, annet enn å løpe fra den ene gaten til den andre.

 

Jeg har ikke fått elipse apparatet ennå, er litt irrritert pga det, men håper det kommer og er klart til jeg er tilbake fra min lille utflukt. Derimot skiftet jeg dekk på bilen, MED kcal måleren på, og jeg brukte 418 kcal. (Lone, var det du som hadde skiftet og brukt en time?? Jeg måtte bruke halvannen, pga at det ble litt kluss med det ene dekket...)

 

Dere er en fabelaktig gjeng, vær så snill å ha meg i tankene hvis jeg drar avgårde på "tur"! Bør være tilbake til helgen. Blir jeg her, kikker jeg innom i løpet av uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KitSileya

Jeg fikk selv erfare hvor irriterende det er å ha begrenset valg i matveien da jeg hadde planleggingsdag, og lunsjen som ble servert var to fine baguetter med masse majones. Reker og roastbeef. Spiste en, og tenkte, der gikk kosemerkene mine for denne uken. Du får nok bare prøve å gjre de beste valgene du kan, og hverken bebreide deg selv etterpå, eller ta det som en unnskyldning til å kaste alle hemninger overbord. Vi skal da kunne fungere i hverdagslivet selv om vi slanker oss. Husk også å drikke mye vann - det er bra når man flyr!

 

Selv har jeg innsett at det bare er 1 måned igjen til eksamen - og jeg er i 100% jobb i tillegg. Hvordan jeg skal rekke å lese, jobbe, rette prøver, og trene vet jeg ikke helt ennå. Må vel bare ha bedre selvdisiplin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann;)

Det er kjekt med bitte liten kjølebag til å ta med seg på jobb:) Koster ikke mye, og man får plass til niste, vannflake og litt frukt/salat. Kjempekjekk- ikke bare på sommeren. Bare en lite tips.

 

Jeg skeiet ut veldig i går- ikke med godteri, men med mat:( Spiste alt for mye mat! Spiste lenge etter at jeg egentlig var mett, skulle ikke være mye igjen nei.. Hva er det som skjer sier jeg bare; null selvkontroll.. Jeg spiste i tillegg bare to ganger den dagen- kjempetabbe.. Det siste måltidet var enormt! Har ikke turt å regne ut kcal ennå (kommer tilbake til det).

 

Men får ta meg i nakken og fortsette for på den veien jeg har startet! Flere som har hatt tøffe dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka reiser hele jobben på tem-bulding, og all tidligere erfaring tilsier at det blir mye mat, alkohol og fest! Vet jeg må holde meg til 1/2 flaske vin, men det er ikke mye på to festlige kvelder på rad.. Skal veie meg på tirsdagen i steden for onsdag denne uken, siden jeg reiser på onsdag! Prøver å være veldig flink denne uka, i tillfelle jeg får en skikkelig nedtur etter reisen!

 

Med 30 timers reise, så kan du iallefall reise deg opp underveis å gå en tur! -Min Gr-kursleder anbefaler forresten matpakke og frukt både til flyturen og flyplass-venting! -Kanskje det kan fungere for deg?

 

Lykke til, og god tur!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått elipse apparatet ennå' date=' er litt irrritert pga det, men håper det kommer og er klart til jeg er tilbake fra min lille utflukt. Derimot skiftet jeg dekk på bilen, MED kcal måleren på, og jeg brukte 418 kcal. (Lone, var det du som hadde skiftet og brukt en time?? Jeg måtte bruke halvannen, pga at det ble litt kluss med det ene dekket...)[/quote']

 

Var nok ikke meg nei, har ikke engang lappen jeg :) Men 418 kcal forbrent er jo en flott treningsoekt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berteline
heisann;)

Det er kjekt med bitte liten kjølebag til å ta med seg på jobb:) Koster ikke mye' date=' og man får plass til niste, vannflake og litt frukt/salat. Kjempekjekk- ikke bare på sommeren. Bare en lite tips.

 

Jeg skeiet ut veldig i går- ikke med godteri, men med mat:( Spiste alt for mye mat! Spiste lenge etter at jeg egentlig var mett, skulle ikke være mye igjen nei.. Hva er det som skjer sier jeg bare; null selvkontroll.. Jeg spiste i tillegg bare to ganger den dagen- kjempetabbe.. Det siste måltidet var enormt! Har ikke turt å regne ut kcal ennå (kommer tilbake til det).

 

Men får ta meg i nakken og fortsette for på den veien jeg har startet! Flere som har hatt tøffe dager?[/quote']

 

 

jeg var ute på byen om torsdagen også drakk jeg i går også. trenger vel ikke å si at kostholdet mellom de dagene og i dag har vært det beste. Jeg har ikke sjangs til å regne ut kaloriene. Åsså har jeg sakned ned forbrennnina noe sinnsykt også, så jegkommer garantert til å gå opp i vekt til i morgen. men jaja, tar det på nytt fra i morgen av. Men jeg sliter slik med hva jeg skal ha til middag. måltidet bør være på maks ca 400 - 500 kcal, og jeg har ikke fryser, og har dårlig råd. Så jeg har liten variasjon. Er det noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje salat i huset til andre måltider? Uansett gryteretter, supper, lapskaus på boks, fiskeboller osv. Det er litt greit å spise middag som vanlig, men med mere grønnsaker. Frosne grønnsaker koster rundt 10kr og holder for to dager siden du ikke har fryser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeiet skikkelig ut igaå.. Lammestek m tilbehør og sjokoladefondant til dessert. samt 1 flake rødvin..Rundt 2200 kcal den dagen ikke med regnet rødvin:-) Hmmmmm..Hjelp.. Men vekt i morgen så får vi se.. Spennende..

God tur Xray - å fllyplass og flymat er ABSOLUTT ikke spennende.. Lykke til

 

Slankekrigen begynner ses imorgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeiet skikkelig ut igår.. Lammestek m tilbehør og sjokoladefondant til dessert. samt 1 flake rødvin..Rundt 2200 kcal den dagen ikke med regnet rødvin:-) Hmmmmm..Hjelp.. Men vekt i morgen så får vi se.. Spennende..

God tur Xray - å fllyplass og flymat er ABSOLUTT ikke spennende.. Lykke til

 

Slankekrigen begynner ses imorgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, Trinny, men skal hente pasient på den andre siden av jorda, og det eneste jeg kan ha med meg, er håndbagasjen som inneholder medisinsk utstyr, med mitt undertøy og noen få toalett artikler pent dandert rundt.... også litt vann på flaske. Har planer om en matpakke og noen epler, for første del av turen i tillegg, håper bare det blir plass. er spent på hvordan det hele går, er glad for omtanke fra dere, og skal tenke på motivasjonen dere gir, når det bare er junk food og sjokolade å få kjøpt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...