Gå til innhold

jeg er nye her jeg..

Gjest m81

Anbefalte innlegg

Gjest Constance

Hei!

Velkommen inn:-)

Her kan du få mange gode tips og vink, pluss mengder med moralsk støtte!

Du er hjertelig velkommen på tråden "Ned 13 kg til 1. juni".

:-):-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt bør du begynne med å regne ut dagsbehovet ditt ved hjelp av GR-formelen! Du finner den rundt om kring på ulike tråder, søk på formel.

Når du har funnet ut hvilken meny du bør ligge på så hold deg til den, ikke spis mindre og tro at dette gjør det lettere å gå ned i vekt. Det eneste det fører til er at du mest sannsynlig går mindre ned i vekt!

Meld deg inn i en tråd som passer deg, det er veldig motiverende å ha en fast gruppe å forholde seg til!

Ikke bli alt for fokusert på vekten, dette er en lang prosess og du skal kunne leve med de forandringene du gjør! Har lest om flere som veier seg hver eneste dag, IKKE gjør det! Vekten svinger fra time til time og fra dag til dag, uten at man nødvendigvis har gått opp eller ned!

Hvis man vet at man gjør alt riktig, så når man målet sitt til slutt!!!

Og en siste lille ting, Det finnes ingen et eneste menneske som ikke har gått på en smell innimellom. Skulle du sprekke en dag så tilgi deg selv for det, og fortsett videre mot målet ditt!

Lykke til med vektnedgangen! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle kjære vektklubbnmedlemmer!

i dag har jeg tatt meg i ørene og meldt meg inn i vektjklubben! Og for en flott side! Har dere noen gode tips til en nybegynner?

Mvh M

Jeg begynte på kurs forrige tirsdag, og har første veiedag i morgen. Jeg er litt usikker på om jeg skal følge meny 2 eller 3, men jeg får spørre Kari i morgen. Har foreløbig fulgt meny 2, untatt lørdag da ble det litt for mye sjokolade i følge boken.

Mona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...