Gå til innhold

I morgen....


Gjest lady

Anbefalte innlegg

......begynner jeg på kurs nr 3. Har ikke komet helt tilbake der jeg var før jul, men er ikke langt unna. Har ikke blitt noe særlig med trim denne uken (en tur på 50 min) Sykt barn, begravelse, besøk hos en veninne og brudemesse, så det har vært en litt travel uke. Men no må jeg bestemme meg for å være litt egoistisk en liten stund. Bare å fokusere litt på meg selv, trim og mat.

 

Håper flere har komt inn i gode rutiner etter jul og nytt år.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Vekten stoppet på 2 kg mer enn der jeg var i begynnelsen av desember. Ikke noe særlig kjekt det nei, No har jeg ikke noe valg. Ikke noe småspising på tull og tøys. Noen flere som går eller skal begynne på kurs? Jeg går på internett og er fornøyd med det.

 

Ha en fin kveld.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne igjen, men ikke før i feb en gang. Men jeg måååå ta meg sammen jeg også, ellers kommer ikke kjolen jeg har valgt med ut tiol å passe.Føler meg ennå så oppblåst siden jul, gir seg ikke helt. Selv om jeg har vært veldig flink og spist mye rug knekkebrød o.l

trenger push for å få det til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Gikk på kurs i fjor, rett før sommerferien.

Meldte meg på kurs nå i januar, og startet forrige onsdag.Hadde faktisk ikke gått opp mer enn 0,7 kg siden i fjor sommer, og det var jeg fornøyd med !

Men starter nå med ny giv, og skal forhåpentligvis ned 15 ( !! ) kg til 29.06.

Men føler at det er litt vanselig å komme i gang etter ferien, og sitter med dårlig samvittighet hver kveld jeg ikke trimmer.. :-(

Ligger på ca 20 trim poeng i uken, hva ligger dere andre på ?

Første dag med veiing viste 90,7 kg, i morgen er det veie dag.. Kommer med ny rapport da !

 

Mvh Elisabeth..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i det siste nesten ikke trent pga jobb faktisk, ye nytt og desverre vært helt pompa når jeg kommer hjem. Men skal trene toradag og lørdag i allefall:) gleder meg!

Har satt en ny dato for veiing, det er lørdags morgen.

Da er jeg alene hjemme, og kan ta det som det er, om jeg så må hyle.

Jeg veier en del mer enn deg, har skrevet det flere ganger i løpet av tia mi her inne, men sliter med å si det!

Jeg håper jeg skal klare en fast veie dag til rapport, og veie meg en dag til i løpet av uka.

Trenger all støtten dere kan gi meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på sånn ca 12 poeng, men dette varierer noe, da jeg til tider er aleine med vår sønn på 17 mnd, samboer er sjømann. Har akkurat begynt i ny jobb, i barnehage og det er veldig spennede, og vi er en helt ny avd. Så man kan si at det er mange utfordringer som kommer.

Jeg veier no94 kg og skal ned 10, alt annet enn det er bonus. Skal gifte meg 16/6.

Jeg har ikike trent siden før jul, så det blir nok litt hardt å komme igang igjen, men er bare nødt. Liker godt å sykle mens jeg ser på tv etter barnet er lagt. Noen ganger sykler jeg i 30 min også har jeg ca20 min med styrketrening, ellers syler jeg i 45 min. Har og noen dvder, som jeg ikke har vært flink å bruke. Men er nok bare nødt til å ta meg selv i naken å komme igang med det og. Yndskyldningene er mange, veldig mange. Trist, men sant.

Det er ikke noe annet enn å hoppe i det, det er hardt de første gangene, men så går det av seg selv etterhvert. Og den utrolige gode følelsen man har etter at man har trent er jo bare helt fantastisk flott.

Ellers så gleder jeg meg til å høre hvordan det går fremover med dere, spennede. Kjekt å være i samme båt som andre.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Jaja... Da var det i alle fall gjort ..

-0.8 kg, og - 2 cm.... Det positive er at vekta nå er under 90 kg !

Trudde at siden det var første veiing kom det til å gå litt bedre, men får bare bite sammen tennene og stå på videre...

Venter menstrasjon, og spiste spekeskinke på skiva i dag, som visstnok ikke var så lurt også... Får håpe på en god nedgang til neste uke..

Når har dere andre veie dag ?

STÅ PÅ !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten et kg er ikke værst. Men jeg skjønner hva du mener, er litt sånn selv og. Samtidit sier de jo at 0,6 kg i uken er det man bør gå ned for at det skal holde seg der.

Jeg skal veie meg på tirsdag, men no har jeg blitt syk. Her kommer det ut i begge retninger. Det er no vel og bra det for vekten, men det kommer jo på igjen og jeg blir jo så slapp i hele kroppen, at det tar lang tid før jeg er tilbake til normalen. Så det blir spennende å se på tirsdag. Det aller kjedeligse med at jeg er syk akkurat no, er at det har regnet i over 80 dager i Bergen, og i dag er det blå himmel og strålende sol :) Det hadde vært så deilig å vært ute. Det kommer kanskje en solskinns dag om et par mnd og. :)

 

Ha en fin dag.

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Stakkars deg !!

Kjedelig med mye nedbør, jeg er ikke flink å komme meg ut da...

Sist kurs jeg gikk, så var det 1.6 ned på første uken, så det er nok derfor jeg ble litt skuffa... Merker at det e lett å synst litt synd på seg selv, og kose seg litt ekstra når en kommer hjem.. :-(

Får håpe du blir frisk snart, GOD BEDRING !!

 

Vurderer å dra på brudesalong å prøve kjole neste uke ;-)

Har ikke prøvd noen brudekjole enda, og har ikke peiling på hva jeg har lyst på, og hva jeg kler....

 

Ha det bra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Tusen takk !

Er hjemme alene i helgen, og holder på å gå på en sprekk !! Har SÅÅÅÅÅ lyst på noe godt...

Hva spiser du når søtsuget kommer ?

Ønsker deg også en god helg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det ofte sånn i helgene spesielt. Det går egentlig bedre når jeg er aleine. For når samboeren min er hjemme, tenker jeg alltid,; stakkars han, han har sikkert lyst på noe godt. Også kjøper jeg noe godt til han også ender det som oftes at jeg og tar litt. Men vi har vært flink til å kjøpe nøtter i det siste. Frukt og nøtteblanding.

Ellers så tar jeg frukt. Når det er helg og jeg skal kose meg spiser jeg så mye og akkurat den frukten jeg vil ha, Eller så lager jeg meg et ostesmørbrød, for å dekke det salte. Og cola zero!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg hadde besøk av en veninne om også går på kurs, så da var det ikke noe problem.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Da er helgen snart over ;-)

Gikk heldigvis ganske bra i helgen, litt utskeielser må det være, visst ikke klarer jeg ikke dette her...

Taco bruker vi ofte i helgen, med karbonadedeig, da er det ikke så mye kalorier i...

Skal på trening i dag, samboeren min har kommt hjem, så da er det klar bane ;-)

Nå skal jeg snart lage frokost med grove baguetter, kokt egg, tomat og skinke. Det blir godt !

Fortsatt god helg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på vekta.. Har som sagt ikke veid meg siden begynnelsen av nov tror jeg, og jeg trodde faktisk at jeg ikke hadde gått ned siden da, fordi jeg dytta i meg sjokolade nesten hver gang jeg var på jobb... Sleit noe fryktelig, og nå har jeg da gått på vekta, og den viste 2 kilo ned siden sist jeg veide meg, og jeg som trodde jeg hadde gått opp 5 kilo fra der jeg stod i nov. Så jeg ble kjempe glad selv om det ikke er så mye å skryte av, så har jeg faktisk gått ned:)

Og nå har jeg rundet 20 kilo ned. Er et lite skritt på veien!!

Var på brude show i dag, ble kjempeskuffet. For forrige helg jobbet jeg på stand på et brudeshow, og det var så mye bedre gjennomført!!Så dagens var kjempe trist i forhold.

I mårra er det mandag med nye muligheter!:)

Nå er det bare 5 mnd igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her utenfor Bergen snør det som bare det. Skal ut å måke snø etter at jeg har sett puls. Må få itt poeng etter en syk uke. Tror jeg klarer 7, selv om jeg bare har vært aktiv i går og i dag. Gikk 1 1/2 time i går, utrolig deilig.

Jeg skal veie meg morgen, blir ganske spennede. Kommer med en liten rap om hvordan det har gått.

 

Jeg var på brudemesse for to uker siden, og det var helt grusomt. Ingen kjoler som passet, prislapper som hang på utside............Men så var jeg på et forgje helg i sentrum og det var helt fantastisk. Danseshow, vokalisten i "Vamp" sang 3 sanger og små søte barn som hadde flotte kjoler på. Snakk om å bli tatt av vinden!!!

 

Ha en flott uke.

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

har jeg vært KJEMPE FLINK ;-)

Jeg har spist super sundt..., middag etter GR bok nr 1. Pasta med pizzaola saus, den kan virkelig anbefalest..

Har trimma masse også ; 1.5 time med snømåkking som ga 4.5 trimpoeng, så var jeg på trening som ga 5 trimpoeng... Livet er hærlig !!

Nå skal jeg kose meg med 4 knekkebrød med lett brunost og confecta kakao !

Det Mååå vel gå bedre på veiedagen på onsdag...

 

Ha en FIN kveld !! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om bra innsats da. Jeg har måkt snø og, men bare 25 min. Du er utrolig flink syns jeg. Jeg er blitt frisk no og er klar for en ny uke med masse god trim. Kjenner at jeg er klar for å gjør en god innsats uken som kommer.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har målt meg og vært på vekten dag. Minus 1,2 kg og inn 2 cm rundt midjen. Er storfornøyd, men vet jeg må jobbe hardt denne uken for å gå ned mer. Men jeg er veldig motivert.

 

Ha en fin dag.

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Kjempe bra ! 1.2 kg er jo veldig bra :-)

Det har visst komt snø her i natt også... Så etter jeg har sett litt på tennis på tv'en så blir det nok enda en runde til med snø måkking.. ( Er så heldig jeg er hjemmeværende med guten min på 2.5 år :-) , men skal begynne å jobbe i slutten av februar.. Væææ Gruer meg !! )

Har dere planlagt noen bryllupsreise ?

Vi skal en uke til florida, miami. Og en uke på cruise i Karibien. Gleder meg !!!

Så nå mååå jeg være flink og bli "smekker" til sommeren ..hehe...

Ha en fin dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har målt meg og vært på vekten dag. Minus 1' date='2 kg og inn 2 cm rundt midjen. Er storfornøyd, men vet jeg må jobbe hardt denne uken for å gå ned mer. Men jeg er veldig motivert.

 

Ha en fin dag.

Lady[/quote']

 

 

Hei ;):):)

 

Så flink du er, dette går jo bra jo. Kjempe bra. Stå på videre nå dette klarer du.

 

Ha ei flott uke

 

klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på vekta.. Har som sagt ikke veid meg siden begynnelsen av nov tror jeg' date=' og jeg trodde faktisk at jeg ikke hadde gått ned siden da, fordi jeg dytta i meg sjokolade nesten hver gang jeg var på jobb... Sleit noe fryktelig, og nå har jeg da gått på vekta, og den viste 2 kilo ned siden sist jeg veide meg, og jeg som trodde jeg hadde gått opp 5 kilo fra der jeg stod i nov. Så jeg ble kjempe glad selv om det ikke er så mye å skryte av, så har jeg faktisk gått ned:)

Og nå har jeg rundet 20 kilo ned. Er et lite skritt på veien!!

Var på brude show i dag, ble kjempeskuffet. For forrige helg jobbet jeg på stand på et brudeshow, og det var så mye bedre gjennomført!!Så dagens var kjempe trist i forhold.

I mårra er det mandag med nye muligheter!;)

Nå er det bare 5 mnd igjen!!![/quote']

 

 

Hei på deg :)

 

Dett var jo kjempe bra, der ser du noe av det du har gjort den siste tiden har nå vært bra da. Stå på videre nå dette kommer du til å klare

 

Ha ei flott uke

 

klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra ! 1.2 kg er jo veldig bra :-)

Det har visst komt snø her i natt også... Så etter jeg har sett litt på tennis på tv'en så blir det nok enda en runde til med snø måkking.. ( Er så heldig jeg er hjemmeværende med guten min på 2.5 år :-) ' date=' men skal begynne å jobbe i slutten av februar.. Væææ Gruer meg !! )

Har dere planlagt noen bryllupsreise ?

Vi skal en uke til florida, miami. Og en uke på cruise i Karibien. Gleder meg !!!

Så nå mååå jeg være flink og bli "smekker" til sommeren ..hehe...

Ha en fin dag ![/quote']

 

Vi skal ikke på noe brullypsreise nei. I april skal vi en helg på hotel gor min mormor blir 80, to uker etter brullypet skal vi 4 dager på "Storefjell" på Gol med hele fam min, (ca 25 stk) og i høst skal vi to uker til syden. Den ene turen er jule og bursdagsgave og sydenturen er og en gave, det er med hans fam. Så de blir nok reising på oss i år.

Samboeren min jobbet på cruise båt, så jeg var med han to uker i caribien. GAnske fint der. Det er en ordeltlig avslappingstur.

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;):):)

 

Så flink du er' date=' dette går jo bra jo. Kjempe bra. Stå på videre nå dette klarer du.

 

Ha ei flott uke

 

klem fra Evelyn[/quote']

 

Kjekt å høre fra deg. Lenge siden jeg har vært inne på bloggen din. Har stort sett bare vært her inne i det siste. Begynte i full jobb rett før jul og samboeren min er vekke 12 uker denne gangen, bare 6 uker igjen no.

Hvordan går det med deg da?

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Da er dagens veiing unnagjort med gru..

- 1.1 kg og 97 cm.

Tilsammen 2 kg ned, må vel nesten være fornøyd med det..

Hørest ut som det blir ett år med mye reiser på deg lady ! Da er det kjekt med en ny smekker kropp ;-) hehe

Kommer rett fra trening etter kurset, så nå skal vi ha pitapizza til middag, Nam !!

Ha en fin kveld !

 

Dette skal vi klare :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo bra. Jeg er inne i en veldig dårlig sirkel. Kommer meg ikke i seng. Dette fører til at jeg er meget trøtt, og da spiser jeg ikke så sundt. Men det er jo bare meg som kan gjøre noe med det. No er min sønn helt frisk. Han har kastet opp siden torsdag. Det tar på å skifte på han og sengen midt på natten. Men kanskje jeg kan få en hel natt søvn og er opplagt til en fin dag i morgen.

Er litt fornøyd med at jeg har hatt over 10 000 skritt siden søndag. Det går sport i det.

 

Kos deg med maten.

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...