Gå til innhold

I morgen....


Gjest lady

Anbefalte innlegg

Gjest ElisabethV

Huff ! Da er det helg igjen..., og tid for å sprekke igjen...

Hadde besøk i går, og lage vaffler.. Brukte grovt mel, det hjelper vel litt ??

Eller så har jeg så lyst på noe snop hele tiden.. Ikke lett dette her..

Blir ikke noe kjekt på veiing onsdag det er helt sikkert.. Må nok trimme litt ekstra til da..

Håper at andre ikke sliter så mye hver helg :-(

 

HA EN FIN DAG...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Denne helgen har vært helt fantastisk. Etter å ha vært aleine med min sønn i 7 uker, fikk jeg en fin helg for meg selv. Jeg hadde 1 1/2 times aromaterapi i går og etter det hadde jeg meg en god lunch på kaffe og fikk hadlet litt på salget. Etter noen timer med trakking i senter så gikk jeg opp til en vennine og der sat jeg i en stol til jeg la meg og jeg fikk sovet noen timer lengre enn kl 6. Men matmassig var det en tragisk helg. Spiste en donuts etter lunch og litt mer en en sjokolade "sport lunch" og litt peanøtter. Og jeg har bare 1 trim poeng denne uken. Bør vel ta meg selv skikkelig i nakken og gjøre noe.

 

Ønsker dere en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det en del som ønsker å gå ned i vekt til den store dagen. Selv er jeg veldig umotivert no. Trøtt og sliten. Har en gutt på 18 mnd som mest sannsynlig har fått sin andre ørebettenelse på 2 uker. Og vi har begge lagt med omgangsyke i tillegg. No bare nyter jeg de stundene jeg har for meg selv i ro og fred, så får hus og trim komme litt i andre rekke. Vet så inderlig godt hva jeg burda ha gjodt, men det er noe som mangler. Overskudd. Men håper bare at han blir frisk så vi kan fungere igjen som normalt.

Ha en fin uke.

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Velkommen i gjengen :-)

Jeg er med godt mot etter helgens strabaser ( Igjen... hehe )

Virkelig lei tendens til å ikke få inn alle måltidene i helgene, og spise det jeg IKKE skal... Skulle tro at motivasjonen er på topp når en skal gifte seg til sommeren, men men...

Uka har i alle fall begynnt bra, med alle måltidene, og en god treningsøkt i dag ;-) 5,5 trimpoeng ! Forrige uke ble det 23 trimpoeng, noe jeg er god fornøyd med..Spørs om jeg klarer å opprettholde dette framover da...

Har et lite tips til kveldsmat : omelett. Tok 2 egg, litt melk, taco rester (med karbonadedeig) og litt tacosaus. Hadde det i en ildfast form, og stekte i ovnen, mens jeg tok en velfortjent dusj. Ristet en skive til, NAM :-)

 

Ha en fin uke !!

 

Forresten, hvordan fungerer epletreet på min side ? Er det noe med hvor mye en trimmer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får et gulleple for hvert 7. trimpoeng. Ganske motiverende. OG gøy. 23 trimpoeng er jo helt utrolig bra. Vanvittig. Stå på videre. Den matren hørtes god ut. Jeg skal ha foreldrene mine på iddag i morgen, da blir det kyllingfile som er penslet med smør, løk, hvitløk, dill også er det creame fresch med sky fra kyllingen som en saus. Tror det blir godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den.

Motivasjonen har ikke vært helt på topp,men har begynt å trene taekwondo( noe som er kjempegøy forresten)så nå får jeg håpe at den kommer tilbake.

Det er som du sier at det er rart en ikke kan ta av noen kilo siden en skal gifte seg men men sånn er det nå bare.

Det har gått bra i dag men lite med trening da jeg jobber ettermiddag.

Får si tvi tvi til alle sammen dette skal vi klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Da var gårsdagens veiing unnagjort...

-0.2 kg og 96 cm... Det går ikke så bra dette her...

Var ikke veldig flink forrige uke, men føler jeg får lite igjen for mye trim, og ikke så gale matinntak.. Har bare lyst til å drite i heile greia :-(

Veldig lite motiverende når det går så seint...I dag tror jeg det blir fiskekaker til middag, for da kan jeg spise halve pakken !! hehe....

 

Håper det går bra med dere andre...

 

Mvh Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er en liten trøst, men jeg er ikke flink i det hele tatt. Forgje uke hadde jeg 1 trimpoeng og så langt denne uken (fra tirsdag) har jeg 2. Og det var på en tur. Føler ikke for å gjøre noe i det hele tatt. Er så syk på sjokolade for tiden, så dette går ikke helt etter planen. Eneste motivasjon jeg har no er at når sambnoeren min kommer hjem i begynnelsen av mars, skal jeg ha gått ned eller krympet sånn at han ser det. Hadde det ikke vært for det så hadde jeg nesten gitt F i hele driten. Er trøtt å lei no. Trøtt av å være stor. Men det hjelper jo ikke å gi opp da. Men det er tøft.

Håper bare jeg får litt overskudd snart. Ellers går det ikke. Skal snart på butikken å handle og jeg har heldigvis akkurat spist middag. Så det er et lite håp om at jeg ikke putter alt mulig drit opp i handlekurven.

Bare en liten utblåsning. Det posetive er ar det snur fort. :P

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Skjønner deg veldig gdt ! Skulle tro at et forstående bryllup var motivasjon nok, men nei da...

Hvor mye har du tatt av på kurs ? Tror ikke det sto noe om det.. :-) nysgjerrig jeg..

Skulle egentlig se på brudekjole i morgen, men hun som skal være forlover er syk.. Må vel nesten vente til hun blir med... ( Hadde gledd meg slik...) Så jeg er litt sur..

I tillegg er gutten min på 2.5 år ikke i form, så jeg kommer meg ikke ut i kveld. Travelt å være hjemme heile dagen med sykt barn....

Så som du skjønner er jeg også sur og negativ akkurat nå...

Men det må vel snart komme bedre tider ?? Gotteri suget må vel avta snart ??

 

Frustrert Elisabeth..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare gått i 2 uker og har gått ned 1,2 og inn 7 cm. Dårlig start. Jeg sjønner deg veldig godt. Jeg har hatt sykt barn leeeeenge. Først fikk han ørebetennelse, så oppkast (samtidig som meg) og no er det ny peneselin kur. Festlig. OG på toppen av det hele er jeg aleine med han i 6 uker til...... Tror det klikker innimellom. Men no ser det ut som at han er blitt frisk. Sliter bare med at han ikke vil sove i sengen sin om natten. Blir gretten og daff av å være trøtt.

I dag skulle jeg trene, men mine foreldre kom innom og skulle ha hjelp til noe på nettet. Og man sier ikke nei til mor og far.

I dag kjøpte jeg allers i dag, med trimtips for nybegynnere. ER ikke akkurat nybegynner, men tregte et spark bak. Også var det en del sunne matoppskrifter. Trenger noe nytt å lage til middag. Håper det kan hjelpe litt på.

Ønsker deg en fin kveld.

 

Lady :P Smil til verden og verden smiler til deg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Så flink du har vært lady !! Du har jammen stått på :-)

Jeg var på turnering i går, og fikk meg 6 trimpeng. Jeg er oppe i 17 denne uken, en liten nedgang fra sist uke...

Men men.. Ikke alltid det passer med trim hver dag..

Denne helgen har vært litt bedre enn de forrige :-) ( Endelig !! )

Var på bowling og peppes i dag. Spiste salat med rømmedressing ved siden av.

Den rømmedressingen er verdens beste !

Så i dag har det ikke vært så mye kalorier, så nå må jeg lage litt kveldsmat !!

 

Ha en fin uke, og jeg krysser fingrene for en fin nedgang på onsdagen ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

I dag har jeg endelig vært og funnet drømmekjolen !! JIPPI !!

Er så kjempe fornøyd med den, eneste minus er at jeg måtte kjøpe den.. De hadde den ikke til utleige.. Så i dag ble jeg 9000 kr fattigere, men er kjempe fornøyd med den :-)

Var jammen kjekt å prøve kjoler ...

Nå må jeg bare være sterk og prøve å bli kvitt noen av de kg, som jeg "skrøt" av skulle være borte neste gang jeg kom for å prøve igjen.. ( Kremt...)

 

Ha en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veiedag i går. Og det er tredje uken at vekten står på det samme, men har gått inn litt i cm. Har gått turer og spist som jeg skal. Blir ganske så sur av det. Men får håpe på bedre resultat neste uke.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Hadde veiiedag i går, og det var slett ingen god opplevelse...

OPP 0.5 kg !!!!!!!!!!

Hvordan er dette mulig ??

Prøver å holde meg til rett kalori inntak, 1900, og trimmer ca 3 ganger i uken.

Er så sur og lei at nå er det like før jeg gir opp... Hva er vitsen å pine seg selv, når det går denne veien ?? Nei dette er ikke noe kjekt lenger.. :-(

Var på resturant 2 ganger forrige uke, de andre spiste pizza osv, mens jeg hadde en grønn salat.... OG DETTE ER TAKKEN.............. Nei nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er passe lei og trøtt. Men skal prøve å få trent litt ekstra å få trent de nærmeste dagene. Men det er umotiverende at ikke vekten kan gå ned snart. Men det er vel bare en ting å gjøre. TRIMME og FORTSETTE.

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal vi klare dere!!!

Vi har god motivasjon i et ventende bryllup,har vi ikke?

Stopper litt opp og går litt feil vei inni mellom, men vi SKAL klare det.

 

Optimistiske klemmer til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var dagen for veiing kommet. Etter å ha stått i ro i tre uker hadde jeg denne uken gått ned 0,5 kg. Ikke så mye men det var no nedover. OGså gikk jeg inn et par cm rundt midjen. Så jeg er fornøyd. Så i dag skal jeg gå til og fra jobb. 3 km hver vei, passe langt. Har en vogn å skubbe på og.

Ha en flott dag allesammen.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

I dag var det veiiedag, og - 2kg er notert :)

Heldigvis fikk jeg god uttelling denne uken, var på nippet til å gi opp..

Utrolig hvor deppa en kan bli av å gå opp, når en vet at man har vært flink å følge opplegget... Men den tid er glemt nå !

Skal være flink framover, prøve å få inn en ekstra treningsdag, så skal vi se at dette går bra :)

Var på trening i dag også, -1000 kcal ! Deilig !

 

For en flott dag :)

Har nå skjønt hvorfor eplene mine ikke ble gull farget ...

Hadde ikke registrert meg som kursdeltaker..

Men nå er der over 80 epler på treet mitt, kommer det et nytt etter 100 epler ?

 

Ha en fin uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet komme alltid, men det er ikke kjekt å vente på det. 2 kg er jo supert. Jeg tok en ekstra titt på vekten i dag. 1 kg i minus fra tirsdag. Og det gir et ekstra puff. Har bestemt meg for at jeg skal ha minst 11 000 skritt for dagen. Her en dag hadde jeg 15 000, men skla ha minst 11. Skal på fest på lørdag, så det blir spennede å se hvordag vekten blir på tirsdag.

Jeg får gulleple av hvert 7 trimpoeng.

 

Ha en flott uke videre.

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Hvordan går det med deg lady ?

Lenge siden det har vært noe aktivitet på tråden her ..

Jeg skal på veiing og kurs i dag, gruer meg...

Har hatt feiring i helgen på resturant.. Endte opp med sjokolade fondant til dessert.. ( NAM !!! hehe..)

Har også fått mensen, og da bruker det alltid å feste seg litt vann.. :)

Gikk så bra forrige uke, så denne uka her jeg nok vært litt slapp...

 

Er det noen som har en god idè på hvordan jeg skal lage til bordkort til bryllupet ?

Tenkte at jeg skal ha rosa som en liten gjennomgangsfarge..., skal ha noen enkle vaser, med en rose og strå som er formet som et hjerte bak rosa...

(Gidder ikke bruke så fryktelig mye penger på pynt og stæsj..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...