Gå til innhold

I morgen....


Gjest lady

Anbefalte innlegg

Jeg skulle vært på vekten i dag, men jeg droppet det. Veet at jeg har gått opp denne uken, så da dropper jeg å veie meg i dag, tar det neste uke. Var på fest lørdag og drakk øl på fredag. Og mine svigerforeldre kom hjem fra syden med masse godt i kofferten som vi fikk. Vanskelig å la vær når den aller beste sjokoladen står rett forann nesen din...............Men får satse på at jeg klarer å la vær å spise mer og tenke slanke linjer uken som kommer.

 

Ha en fortsatt fin uke.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar
Gjest ElisabethV

Da var det visst på tide med veiing igjen...

Vekt i dag 83,5... Dvs 0,1 opp siden forrige uke.. :)

 

Er vel egentlig ikke så veldig misfornøyd siden jeg har sklidd litt ut den siste uken, og i tillegg til at jeg har den røde flod denne uken....

 

Har vært flink i dag og trimmet 2 timer tilsammen. 7 trimmpoeng, JIPPI !!

Var først på helsetudio i en halv time, så kjørte jeg rett på badminton trening.

 

Var så lett og fin i kroppen så.. :)

 

Føler jeg gradvis holder på å skli ut nå....

Gidder ikke registrere hva jeg har spist osv...

Har blitt litt snop på meg også i det siste... :) ( Har en twist pose i kjøkkenskapet som ROPER på meg hver dag... )

 

Sikkert like greit å ikke gå på vekten i dag lady, ikke kjekt med en nedtur...

Jeg trengte å komme meg opp på vekten for å se hvor "gale" det er, slik jeg får en ny giv til å sjerpe meg...

 

Noen som har en god idè til å holde oppe motivasjonen ???

 

Mvh Elisabeth..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke like lett hele tiden å holde seg på matta. En ting jeg vet jeg gjør feil er at jeg får ikke i meg all maten jeg skal spise, jeg glemmer å spise kvelds og jeg er ikke like flink å spise grønnsaker. Er og litt lei av vå lage middag, finner liksom ikke på noe nytt,godt og magert å lage.

Men no går vi mot lysere tider når vi til helgen skal skru klokken. Det skal bli godt.

No må jeg ha meg en god frokost og kanskje gå meg en tur før jeg begynner på job. Begynner ikke før kl 10 i dag, Goddt med en litt rolig morgen:)

Ha en fin dag alle sammen:)

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

NEI no sklir ej ut....

Det har vært ei kaloribombe til helg :)

Ost og kjekt til "lunsj" på lørdag, og ej SPISTE MYKJE...

Fløtepoteter til middag og slik fortsatte det med sjokolade osv....

HUFF HUFF, no må jeg skjerpe meg !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på fest på lørdag og drakk endel kan du si. Og jeg skal på fest helgen etter det og. Det er ganske mye no for tiden..... Og det merkes på vekten, og jeg er syk så jeg får ikke gjort noe denne uken. Håper bare jeg kommer meg fort. Men det er en god del som astår på programmet denne uken på kveldstid og. Og det kipeste av alt er at det tidenes vår her på vestlandet.....Og jeg må være inne :) Men jeg har sklidd en del ut når det gjelder mat og. Har akkurat spsis sjokolade og chips. Akkurat no så er jeg ikke så veldig motivert. Vist jeg klarer å hente meg inn på maten, så er masse gjort. Da kommer liksom resten av seg selv. De endringene som må til for å få en bedre livstil er ikke gjort over natten, det skal være sikkert og vist.

 

Håper dere andre får en flott uke og at dere har like fint vær som det jeg har.....:)

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Denne uken viser vekten - 0,7 kg, dvs 82,7...

Nærmer meg 70 tallet, det skal bli kjekt !!

Har tatt meg selv i nakken nå et par dager, og merker at jeg er på rett kjør igjen !

Deilig :D

Her er det også strålende vær :D ( Da er det ikke så gale å jobbe i barnehage nei..)

Gleder meg til påsken !

Har vært å kjøpt 10 sjokolader på coop, 0 max, tror jeg det heter.. De er som kvikk lunsj, men uten sukker. Ca 140 kcal i en, og veldig god ! Anbefalest !! ( I påsken må man ha kvikk lunsj ja ! )

Ha ei fin uke !!

 

Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på vekten i dag og jeg gruet meg veldig for jeg har ikke vært flink verken med mat eller trim, også har det vært en god del fester i det siste. Jeg har gått opp 2 kg, men jeg vet at når jeg er flink, så går jeg fort ned de. Det er veldig surt med de kiloene som kommer på, men det straffer seg å ikke være flink. Så da er det bare en ting å gjøre. STÅ PÅ VIDERE:)

I påsken skal vi på fjellet og da skal jeg minst gå en time på ski hver dag. Og kanskje da med meis på ryggen i tillegg. Håper bare det er fin nok vær til at jeg kan og at min sønn fremdeles vil sitte oppi.

 

Ha en fortsatt fin uke:)

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Jeg fikk telefon fra brudesalongen i dag om at de hadde fått kjolen min:) Jeg gleder meg sånn til å prøve den igjen:) Det blir spennendes. Husker liksom ikke alle detaljene, Har så lyst å dra og hente den i morgen, men har ikke tid.:D Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.

Fikk litt panikk da jeg fikk høre det. Tenkte at jeg har jo ikke gått ned så mye som jeg ønsket, men det er jo ennå en liten stund til de skal ta siste finpuss på den. Ca 2 mnd.

 

Ha en fin helg allesammen :D

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har samboeren min og jeg vært på besøk hos kokken vår pg prøvesmakt retter til bryllupet. Det var masse god mat.

Til forrett blir det kveite med en slags potetmos, fantastisk god. Og grønnsaker.

Til forrett blir det mest sannasynlig kalv med aubergin purrè, poteter og grønnsaker, også var det noe pesto på.

Desserten er vanilje is med friske jordbær og sjokolade fontant.

Mye god mat, men ikke noe kjære Grete ville anbefalt tror jeg. Men den dagen har jeg ikke tenkt å bry meg så mye om det.

Gleder meg veldig. På fredag fikk ejg telefon om at kjolen er komt, så no er det liksom så virkelig.:D

 

Ønsker alle en flott påskeuke og nyt været:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Åh ! Den menyen hørest deilig ut !!

Den dagen skal en i alle fall ikke tenke på vekten.... ( Kommer sikkert ikke til å spise så mye allikevel ...)

Var på vekten i går, 81.8 !! Ned 0,9 forrige uke , DEILIG !!!!

 

Har vært veldig flink med trening i det siste, men ikke så flink med maten...

Så jeg er kjempe fornøyd !

Har vært på hotell i natt, og skal ha fest i dag, så denne kn blir nok ikke en minus uke... Men men, det er jo PÅSKE ...

 

Ha en fin påske alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å komme hjem etter å ha vært tre famileier i lag i 4 dager i en hytte. Men det er jo veldig kjekt å være i lag og. Påsken har ikke blitt helt det jeg hadde håpet på på forhånd, fikke nesten ikke gått på ski pga været og at jeg har vært ganske redusert. Kjennes ut som bronkitt eller noe. Men no håper jeg bare på å bli frisk, så jeg kan komme igang igjen. Haar ikke vært på vekten siden jeg kom hjem, så det blir spennende i morgen å se hvordan påsken har satt sine spor......;)

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på vekten i dag og eg har lagt på meg 0,7 i påsken. Og det er helt greit, for jeg har ikke fått gått så mye på tur, for jeg har følt meg litt syk. Tung i pusten. Var på legevakten i dag, og legen sa at jeg hadde bronkitt. Det posetive er jo at jeg no blir frisk og kan begynne å trene igjen:) For jeg har gått en stund og ikke følt meg helt på topp.

 

Ønsker dere alle en fin uke:)

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Denne uken viste vekten opp 0.1 , dvs 81.9 kg....

Har IKKE vært flink i påsken, både med snop, mat osv....

Men har fått trimmet litt, så det hjelper nok på ;)

Mandag var det strålende sol, og da var vi på fjellet og gikk på ski. Hadde lille gutten min i pulk, og med pulsklokken la vi i vei... Når vi hadde gått runden vår, viste det 2800 kcal forbrennt på klokken min, JIPPI !!

Med en deilig følelse, (og en anelse solbrennt....) , durte jeg avgårde på trening om kvelden, og enda 1000 kcal var jeg kvitt !! DEILIG !

Er inne i en god stim med trening nå, og ser at humøret blir stadig bedre :) ( Og formen er virkelig på vei til å bli bedre, og det er kjekt ! )

 

Må ta meg litt i nakken nå, og hive ut alt påskesnopet, så tenker jeg at det vil bli bedre resultat neste uke !!

 

STÅ PÅ, DET ER SNART VÅR !!! :)

 

Ha en topp uke !

 

Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde kjolen min igjen i går og det var bare helt supert. Har fått den med hjem, så no henger den på soverommet. Kommer sikekrt til å se på den hver dag, flere ganger.

Har ikke vært så veldig flink til å trene og sånt, men no har jeg ikke noe valg. Er veldig motivert. Har bestilt pulsklokke og venter den i posten når som helst. No skal det trenes. Håper å gå ned 5 kg til 21.mai. Da skal kjolen tilpasses. Det er ca 5 uker til. Og er jeg veldig flink med både trim og mat skulle det gå ganske greit. Men da kan jeg ikke ligge på latsiden. Første utfordring kommer i helgen. Vi skal på hotell i helgen og ferie min bestemor sin 80 årsdag. Men de har trim rom og basseng der, så jeg skal se om jeg får tid til å trene litt. Er no frisk etter å ha vært mye syk i det siste. Ser frem til å komme igang igjen. ;)

 

Ha en fantastisk flott helg:) Nyt vårværet.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens vekt ; 80' date='7 ... Ned 1.2 sist uke ! Jippi :)

 

Ha ei flott uke !!

 

Elisabeth[/quote']

 

Må innrømme at jeg er ganske så missunnelig på deg, det du har gått ned har jeg gått opp:( Ganske så demotiverende å ikke gå ned. De siste dagene har det vært en del utskeielser. men opp 1,5 nesten. Nei og nei......

Men du må jo ha vært veldig flink med mat og trim. Har du gjort noe spes? trener du med pulsklokke? Jeg har bestilt en, men det er en uke siden jeg bestilte den og jeg har ennå ikke fått den. Venter og venter...

Ha en flott uke du og:) Du når jo målet ditt før du aner det sånn som du står på.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Takk for flott respons :)

Føler at det går rette veien med meg nå, og det er jo kjempe kjekt !

70 TALLET ER I SIKTE !! :)

 

Gikk på GR kurs for ca 2 år siden, og da kjøpte jeg meg en Lee dongeri bukse. Den passet dessverre bare en mnd tid.. ( La fort på meg igjen ja !!) I dag prøvde jeg den, og den sitter som ett skudd !! ( Litt vel trang ennå, men pytt pytt...) Det var kjempe motiverende, så nå må jeg bare være flink fremover..

 

Føler ikke at jeg har vært noe flink med maten i det siste, blitt litt for mye snoperier... Har ikke registrert mat inntak på 2 mnd...

MEN jeg har vært veldig flink til å trene. Trener i alle fall 3 ganger i uken, og prøver å være litt aktiv i helgene også, det er nok det som redder meg..

Bruker alltid pulsklokken når jeg trener, det motiverer meg :)

I dag ble det 1500 kcal forbrennt på en treningsøkt, SÅÅÅ god samvittighet etterpå !

I tillegg til en del trim jobber jeg som sagt i barnehage, og der får en virkelig rørt på kroppen !! Hadde vært litt spennende med skritteller på jobb en dag..

 

Hentet brudekjolen min for noen uker siden, og da måtte jeg selvfølgelig prøve den når jeg kom hjem...

I alle fall så er den for stor !! Heldigvis så skal jeg levere den inn til tilpassing ca 3 uker før bryllupet !! :)

Veldig god motivasjon å ha et bryllup å bli "slank" til...

Nå nærmer det seg virkelig !!

 

Ha en fin uke alle sammen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er no ferdig med inbydelsene. Jeg er kanskje litt seint ute. Bare 8 uker igjen. Jeg fant noen bukser på loftet som jeg brukte før jeg ble gravid og dem kom jeg inn i. Og det var over all forventning. Men likevel så klarer jeg ikke motivere meg til å komme ordentlig igang. Akurat no snør det utenfor kjøkkenviduet mitt. Akkurat detr er jo ikke så kjekt på denne tiden av året. Ikke nåe man befinner seg like utenfor Bergen. Har kjøpt sykkelsetetil sønnen vår og han syns det var kjempestas å sitte på. Så det blir vel en del sykkelturer på meg. Bare denne snøen ikke legger seg. Håper på vår og sol. Da kan vi sykle langt.

 

 

Ha en fin uke allesammen

 

Hilsen en som fremdeles leiter etter overskudd og motivasjon.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Så kjekt med buksene da lady !! For meg er det motivasjon å NESTEN kunne bruke min Lee bukse, hehe....:)

 

Prøver å være flink, men merker godt at jeg ikke går på kurs nå... Det er SÅÅÅ lett å putte alt for mye inn... Hadde vært litt lettere å holde meg i skinnet, om jeg måtte veie meg forann kursleder hver uke... Pga lite påmelding her jeg bor, så ble det ikke kurs nå denne våren... Kjedelig...

Men får håpe at jeg klarer å holde motivasjonen oppe selv... :)

 

Er flink å trimme for tiden, ligger på ca 20 poeng, pluss, pluss.... Det er så kjekt når formen blir bedre og bedre... Så da er det bare å passe på malysten...

 

MEN til ukens rapport ja...

81,0 -

dvs opp 0,3 .... Så nå jeg skjerpe inn litt...

 

Men men.. Har akkurat komt hjem fra trening så nå er humøret på topp .. :) hehe..

 

Ha en fin uke !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går heller ikke på kurs no. og merker at jeg sluntrer unna med trening og ikke fult så flink med maten. Jeg er flink helt til det kommer en liten fristelse. Da er jeg så svak så svak. Men må skjerpe meg. Det er ganske så fint og varmt her på vestlandet for tiden og i helgen skal jeg sykle på tur med min sønn, så det blir no litt trim det da.

 

I morgen skal jeg bestille brudebukett, gleder meg. også skal vi se på en del bord dekorasjoner.

Ha en flott helg

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg va rpå vekten i dag, og for en gang skyld var det et oppløftende resultat. ned ca 1,5 kg fra forgje uke. og denne uken har jeg vært flink. både trim og mat. i morgen begynner jeg ikke på jobb før kl 10, så da tenkte jeg å gå en liten tur før jeg begynner på jobb. En god start på dagen.

 

Ha en fin kveld.:)

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Da viste vekten 80,5...

Ned 0,5 siden forrige uke.. Har ikke vært så flink de siste ukene, og får vel igjen for det nå...

Skal i konfirmasjon både denne, og neste helg, så det spørs hvordan det går fremover... :)

 

Har vært flink med trim, og det er kjekt. Denne uken har jeg hatt nesten 1500 kcal forbrennt på trening hver dag (uten i dag, da var det førstehjelp kurs på jobb... ), så føler at det går rette veien !! Det er kjempe kjekt og deilig å komme seg på trening :)

 

LADY ; Så fliiiink du har vært forrige uke da !!! Det er så deilig når en begnner å komme på rett vei igjen ! :o

Hva dato var det du skulle gifte deg ? Jeg skal 29 juni, og føler tiden raser fra meg nå.. Ikke i mål med alt jeg hadde tenkt jeg skulle til nå...

Har du lagt ut ønskeliste ?

 

Ha en flott uke !! ( Håper på litt godvær :) )

 

Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. jeg har skritt teller,og jeg og en på jobben konkurerer litt, jeg ligger jevnt på 13 000 en dag hadde jeg 15 000 og en dag hadde jeg 18 000, så jeg prøver hver dag å trene selv om det ikke altid blir trim.

Jeg skal gifte med 16/6. Og er i boks med det meste. har ett par småting igjen. må jo det.

Ha en flott helg.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Da er jammen enda en uke forbi.... ( Ukene går litt for fort nå !!!!)

Ny vekt ; 80,1..... Ikke all verden nedgang denne uken heller :)

Trudde 70 tallet skulle være i sikte, men men...

Har vært i konfirmasjon og sosial kveld på jobb, prøvde å være litt forsiktig...eh...

Skal i konfirmasjon på lørdag og 35 års lag på fredag denne uken, så frykter at det blir en vanskelig uke i vente... :)

Har faktisk blitt litt flinkere å ikke spise for mye, begrense meg litt... Men har en småsprekk her og der ja...

Må sjerpe meg nå !!! Hadde et mål om å være 75 kg når jeg giftet meg, spørs om det blir litt vel hardt nå...

Har bare blitt 2/3 treninger på meg siste uken, det er rett og slett ikke tid til mer nå... :)

 

Håper det går like bra som forrige uke med deg lady :)

 

Ha en fin uke !!

 

Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...