Gå til innhold

I morgen....


Gjest lady

Anbefalte innlegg

jeg var på utdrikkningslag til en veninne på lørdag, så har det vært stygt vær her, og jeg har vært sykemeldt med halsbetennelse. så har ikke fått trent,

det er ikke enkelt når det hele tiden er ting som skjer.

 

Håper bare denne uken blir bedre.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar
Gjest ElisabethV

Tiden går litt for fort nå...

Ny rapport ( veide på onsdag ) : 79,4

Jippi 70 tallet !!!!!!!

Har dessverre ikke klart å være flink siden da, så det spørs hvordan det går neste onsdag...

Nå har vi vært i 2 konfirmasjoner, 17 mai, 35 års lag til en vennine og skal i 90 års lag på lørdag... :) Da er det lett å putte litt ekstra i munnen ja...

Skal prøve å ha litt sjerpings frem mot bryllupet nå, bare vel 2 uker til tilpassing av kjolen !! VÆÆÆ

 

Håper at det går bra med dere andre :)

 

Ha en fin uke !

 

Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge siden sist jeg var her. jeg har overhode ikke vært flink. jeg og en veninne skal begynne fra i morgen å være flink. har vært en del syk, også har det rett og slett bare sklidd helt ut. jeg var å tilpasset kjolen på mandag. den satt helt flott. bare et lite stykke som på skjøtes på, på ryggen, pga pupper. de er faen meg ikke lett å slanke vekk asså.

 

ha en fin uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Da er enda en uke forbi !!!!!

Væææææ.... nå nærmer det seg her....

Vekt : 79,1 ( altså bare 0,3 sist uke.. :D )

Er ikke flink nå, kjenner det er litt for lenge siden jeg var på kurs, og hadde noen som "holdt meg litt i ørene"...

 

Har vært UTROLIG mye festivitas i familien den siste mnd også...

2 konfrmasjoner, 35 års lag , 90 årslag , 17 mai feiring med buffet bord, 2 barneselskap osv... Ikke anna å vente enn det går skeis nei !!!

 

I helgen får vi besøk av mannn min sin bror med fam, ( 3 unger..), og skal i selskap både lørdag og søndag... Blir litt lite trim og litt mye mat da ja.... hehe...

Håper at du er i rute til bryllupet, føler at det begynner å snøre seg litt til nå :)

 

Ha en fin uke, med sunn og god mat :P

 

Klem Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt med veiing og tider har helt sklidd ut for meg, nå om dagen sloss jeg for å ikke dytte innpå med sjokolade. Er akkurat som psyken sier du skal snart gifte deg, og de kiloene du har gått ned, de skal på igjen før bryllupet lissom...

Unnskyld at jeg forsvant Lady..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

helt i orden kl 06.

jeg har ikke vært flink i det siste. kjolen passer jo fint, så da trenger jeg vel ikke gå ned ivekt da??? jo selvfølgelig gjør jeg jo det. men jeg klarer det bare ikke.

er så trøtt og sliten for tiden og klarer jeg ikke motivere meg for å trene eller å spise sundt. men må sjerpe meg. om en uke er jeg gift. så denne uken er det kun vann og atter vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest ElisabethV

Er det noe liv i deg lady ??

Ville bare ønske deg lykke til med bryllupet til helgen !!

Håper at du er fornøyd med vekttap, og hvordan kjolen ble..

Jeg har UTROLIG (!!!) nok ikke vært motivert i det siste, så har hatt nok med å holde vekten der jeg er, og det har jeg klart :)

 

Begynner å glede meg slik til den store dagen, bare 10 dager igjen i dag :D

 

Tiden raser i alle fall avgårde no, bare 2 uker så er jeg gift, og er på bryllupsreise i Florida !! Jippi !!

 

Ha en fin sommer alle sammen !!

 

Klem Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja no er den store dagen over og det var bare helt topp!!!!! IKKE NOE Å VÆRE NERVØS FOR. Koste meg hele dagen. hadde god tid hos frisøren og hadde god mat og drikke.

har ikke klart å gå ned noe, men det var helt greit. alt er jo bonus, men når jeg ikke klarte det var det helt greit.

fikk masse masse skryt av kjolen.

 

lykke til du og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...