Gå til innhold

1. uke ferdig!


Anbefalte innlegg

ja, nå er første uke unnagjort.Det har i grunnen gått fint, untatt lørdag da får jeg fort følelsen om at jeg skal kooose meg ekstra, og da ble det litt mer enn den melkerullen. ja,ja, vekten viste nedgang på 1,4 kg. Kurslederen min mente at jeg skal gå over på meny 3 som er 1900 kcal., men jeg har ikke klart de eksta skivene som jeg skal ha hittil i dag. Cm. målet var også krympet, med hele 9 cm. så jeg er fornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Constance

Gratulerer!! Du har all grunn til å være fornøyd med minus 1,4 kg og 9 cm. Da kan du endelig puste ut etter den første uka og konstantere at dette skal gå bra. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja' date=' nå er første uke unnagjort.Det har i grunnen gått fint, untatt lørdag da får jeg fort følelsen om at jeg skal kooose meg ekstra, og da ble det litt mer enn den melkerullen. ja,ja, vekten viste nedgang på 1,4 kg. Kurslederen min mente at jeg skal gå over på meny 3 som er 1900 kcal., men jeg har ikke klart de eksta skivene som jeg skal ha hittil i dag. Cm. målet var også krympet, med hele 9 cm. så jeg er fornøyd!![/quote']

 

 

9 cm??? Hvordan har du klart det`??!!!

er det mage, lår, rumpe osv tilsammen?

Det var jo utrolig bra! og så har du spist sjokolade i tillegg??.........

Gratulerer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har målt rundt halsen (ikke gått inn der), rundt overarmen (heller ikke der!), rundt brystet (-2,5 cm), rundt midjen(navlen,-2,5 cm), baken (-2 cm), 0g rundt lårene (-2cm). Det er ganske motiverende hvis vekten står stille, da ser du resultater av en ukes jobbing. Sit-ups er noe av det verste jeg gjør, så det har jeg ikke gjort, men jeg har gått turer i skog og mark i hurtig tempo. Jeg får begynne med sit-ups hvis resultatene lar vente på seg.

Hilsen Mona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...