Gå til innhold

Tviler på om jeg kan klare det


Gjest GRJ

Anbefalte innlegg

Skal ned 39 totalt, fra 124 til 85.

Gått ned 18 til nå, på relativt kort tid (siden slutten av oktober i fjor).

Jeg er jo selvfølgelig glad for det..

Men akkurat i dag virker veien så lang å gå, begynner å tvile på om jeg kan klare det...

Har ikke gått på kurs, og jeg spiser færre kcal enn det som anbefales her inne iflg "formelen". Begynner å lure på om det er dumt.. Har jo hatt relativt raske resultater, men jo mer jeg går ned, jo reddere blir jeg for å gå opp igjen.

 

Er så utrolig ubeskrivelig lei av å være feit!!!

 

Huff, dette ble et deppe innlegg. Vil avslutte med å si at jeg ikke hadde klart det uten å lese innleggene til slankerne her inne, det gir motivasjon!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har jo vært utrolig flink til å gå ned.skulle ønske det var meg.jeg lurer på hvor mange kcal du spiser daglig ca.jeg skal ligge på 2200 i følge formelen,men spiser ca 1750 daglig.trur det er litt lite,men har klart 3,8 kg på 2 uker så jeg er fornøyd.jeg ønsker deg alt godt og lykke til videre.dette skal nok gå bra skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg går ikke på kurs, men jeg klarer det alikevell!!!!!!!! Det gjør du oxo.

Stå på!!!!!!

Jeg har slanket meg hele livet, men nå er det siste gang! Nå skal jeg ned ALLE overflødige kilo og holde meg der.

Det jeg har gjort er å spise sunn mat, jeg har jo alltid vist hva som er sunt, men det tok mange år å komme i gang. Trener masse. Trening er moro.

Var heldig å fikk med ei vennine på å gå turer og det har blitt mer og mer. Trener min 2 timer nesten hver dag, ingen forkjølelse eller noe annet stopper oss. fint å være to. Enten styrke + spinning med apparater hjemme eller lange turer, mest inne nå som været er dårlig. Gleder meg til våren!

Veide 127,5 i mars, i dag 99kilo. Treninga startet jeg med i september, det var da det tokk av og jeg forsto at dette vill jeg klare. Mye blod, svette og tårer, men resultatene kommer og tenk så moro å endelig å klare det.

 

Lykke til videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du klarer det, denne gangen går det veien!!! Det at du har greid å gå ned 18 kilo på egenhånd viser at du har en vilje av stål. Noen dager butter det imot og vi trekkes mellom ønsket å spise alt det vi har lyst på og ønsket om en slankere og sunnere kropp. Går det dårlig en dag så reiser vi oss igjen, det skjer med oss alle tror jeg. Stå på så greier du dette. Du har vært utrolig flink, hurra for deg.

 

Et sted i en av kursbøkene står det noe sånn som at "la ikke målet overskygge gleden av å være på vei", det er ganske fint synes jeg. Og du er definitivt på vei.

 

Lykke til, blir spennende å høre mere fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

 

Tusen takk for oppmuntrende svar, det hjelper.

Svartsynet er litt mindre i dag, og ting ser litt lysere ut. Vekta har stått stille en uke, det er første gang siden jeg begynte. Var ikke forberedt på at det kunne ta meg med ned i dalen mentalt. Vet jo at man når platåer før det beveger seg nedover igjen.

Dette skal jeg klare om det så er det siste jeg gjør, f... heller!!

 

Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Jeg vil bare henge meg på å si lykke til... Du har jo vært kjempeflink... Håper jeg kommer meg like langt som deg...

 

Skriv gjerne i klubben vi har her inne (2007, uke ? ) eller lag din egen tråd.. Vil være morro å høre mer fra deg..

 

Linda :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...