Gå til innhold

Mandagslinken (31.10) 5 kg før jul...


Gjest gifteklara
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest gifteklara

Hjelp!!!! Jeg har har en major sprekk!! Jeg har spist og spist fredag, lørdag, søndag... Kaker, sjokolade, kjeks, vin osv osv... Har hatt besøk hele helgen, og til slutt ga jeg bare opp. Ingen begrensninger lenger. Jeg er så lei meg nå.. Vet ikke hva jeg skal gjøre, har mest lyst til å droppe hele opplegget... Men noe inni meg sier at jeg må bare komme meg på bena igjen. Men jeg orker i allefall ikke gå på vekta i morgen.. Blir bare deprimert av å se at de to kiloene jeg har tatt av ikke er to kilo lenger... Kan noen gi meg noen råd? jeg er litt deppa nå.... Snufs.... Ikke meningen å starte uken så negativt for alle dere andre, jeg vil gjerne høre gode rapporter assa, det er bare oppmuntrende, men jeg klarer altså ikke avlegge positivt i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn skjer oss alle iblant. Viktigste er at du tar deg selv i nakken og fortsetter som om ingenting har skjedd. Gå på vekta i morgen, og ta en eventuelt oppgang med godt humør. Fortell deg selv at dette skal ikke skje igjen, og se på det som en nyttig lærepenge. Tror ingen slankere kommer seg gjennom uker med slanking uten en sprekk iblant.

Bare stå på videre, dette klarer du, ikke gi opp nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat hur du har det nå. Ikke bra i det hele tatt. Men du, det er ikke jul æn på lenge....

Jeg trodde jeg var alene om att bli "grenseløs" innemellom og miste kontrollen totalt. Pøse inpå allt som ær tygg-vennligt.

Og till slut sitte med denkvalme og ruttne følelsen øver att vara en taper, som ikke duger till mye.

Ta det med ro, det blir bra skall du se.

 

Skriv ner allt du spiste på lørdagen på ett papir og hæng det på kjøleslapet.

Det kan vara en avskrekker till neste "anfall" kanske..?

 

Och du, du klarer ikke att ødelegge 3 ukers arbeid på 3 dager.

Drikk mye vann idag og rense ur helgens frosseri.

Åsså veier du deg i morgen...

Och du, vi er mange hær som backer deg upp!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste 0,p kilo i minus.

Må si meg fornøyd med det. har vært ei uke med lite trim, og ikke helt kontroll på maten. Ikke skrevet opp noe denne uka, da tilgangen til nettet har vært begrenset.

Festet skikkelig i helga, og spist mye usunn mat.

Får satse på ei mager uke, og håpe at jeg ikke får det igjen denne uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gifteklara

det hjelper å vite at det er flere som har hatt det slik.. Ok, jeg går på vekta i morgen, selv om jeg ikke har lyst. Jeg skal ikke gi opp. Takk for tips og oppmuntringer, jeg trengte det sårt nå... Får nok ta meg en times spinning også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gifteklara
Vekta viste 0' date='p kilo i minus.

Må si meg fornøyd med det. har vært ei uke med lite trim, og ikke helt kontroll på maten. Ikke skrevet opp noe denne uka, da tilgangen til nettet har vært begrenset.

Festet skikkelig i helga, og spist mye usunn mat.

Får satse på ei mager uke, og håpe at jeg ikke får det igjen denne uka...[/quote']

 

Vi tar ei mager uke sammen vi da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! hm, flere som har hatt en hard helg... jeg tvang meg på vekta, selv om jeg visste det ikke kom til å se bra ut etter en helg i god gammeldags stil:(

Nåja, 0,5 kg opp... Surt, men men, det er bare å stå på videre. Ha er fin, sunn dag, med masse vann for å rense ut litt som Lotta sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt og se at det er flere som har gått på sprekk i helgen..men vi får gå på en ny uke med friskt mot.. klarte ikke la være og prøve vekta idag tidlig,den viste ingen forandring,verken opp eller ned.. så her trengs det en mager uke ja,blir med på den..

 

ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Jeg ble tipset om at jeg kanskje kunne få være med dere...? Jeg er snart 35 år, trebarnsmamma og er i ferd med å ta av fem kilo som har snaket seg på det siste året. Har tre kilo igjen som helst skal bort før jul.

 

Jeg gikk på ordinært GR-kurs i fjor høst og tok av en del. Nå er jeg i ferd med å avslutte et nettbasert minikurs, men har altså ennå noen kilo igjen før jeg er helt fornøyd. Disse har jeg tenkt til å klare på egenhånd, men det kan jo være koselig og nyttig å ha noen medslankere å utveksle erfaringer med.

 

Håper jeg får være med! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som fler æn meg har tenkt sig en uke med disiplin.

Jeg klarer ikke att se foran meg 4 uker med streng disiplin, men 1 uke skall jeg greje.

Jeg veier meg i morgen og leverer rapport.

Banne meg skall jeg klare 1 kilo till neste tisdag....!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gifteklara
Det ser ut som fler æn meg har tenkt sig en uke med disiplin.

Jeg klarer ikke att se foran meg 4 uker med streng disiplin' date=' men 1 uke skall jeg greje.

Jeg veier meg i morgen og leverer rapport.

Banne meg skall jeg klare 1 kilo till neste tisdag....!!!!!!

Heng på allesammen......[/quote']

 

Jeg er med!! En kilo til neste tirsdag, søren heller, jeg gidder ikke godta at det kun går oppover nå. En kilo fra morgendagens vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge til at jeg faktisk hadde gått ned 0,9 til tross for en veldig usunn helg,men frykter at det sniker seg på noen gram i løpet av uka. Pleier ofte gjøre det etter ei helg med fest og usunt kosthold.

Men har uansett hatt en sprekk, og må ta meg sammen denne uka, så vekta blir stående eller går ned om ei uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt en "fin"helg, mat mat mat og oppå alt har tante rød kommet, en kg opp. fillern å!!!! men nå er det masse jobbing fremnover og jeg skal jobbe helga også.. har bestemt meg etter masse om og men, jeg skal søren ikke gi opp får da har jeg tapt.. så lite gødts har jeg ikke. men kjempe kjipt!! så til dere andre, bit tenna sammen og fortsett, det er flest hverdager i livet vårt:) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gifteklara og Hegemor med flere :stå på!

Det er forskjell på å frotse i 3 dager og å frotse i 3 uker eller måneder for den saks skyld! Så lenge dere vet hvorfor vekten evt har gått opp er det lettere å gjøre noe med det. Hent dere inn igjen i løpet av dagen. Kanskje er sultfølelsen større nå etter helgen, men avled dere selv med kjekke ting: kjøp et nytt blad, ta et fotbad, lakke tånegler, shopping med eller uten penger, kjøp ananas, granatepler eller andre eksotiske frukter, prøv en ny sort te eller andre lovlige utskeielser. Trim vet jo vi at hjelper, så prøv å få det til i en eller annen form i løpet av uken. Prøv å drikke MYE vann denne uken og spis det du skal verken mer eller mindre. Har selv erfart at vekten som kommer på etter korte utskeielser ikke henger så "fast". Så gled dere til neste ukes resultat. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veiedag i morgen og er veldig spent, har hatt en veldig dårlig uke. Men nå er det mandag og ny uke. Håper det blir litt tid til trening denne uken også

 

Til dere andre som har hatt sprekk denne uka; man skal kose seg innimellom- ikke ha dårlig samvittighet. Selv om jeg har hatt en solid sprekk, har jeg ikke dårlig samvittighet- er bare sint på meg selv fordi det går utover vektreduksjonen min.

 

Siden jeg går sakte ned i vekt må jeg ta meg sammen nå, hvis ikke når jeg ikke målet mitt om ned 5 kg til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veiedag i dag og jeg hadde bare gått ned 0,3 kg. Hadde gått inn 1 cm i midjen da.- Men hvis man blåser ut magen litt, blir det jo mere, så vet ikke hvor mye jeg vil juble for den cm..

Litt kjiipt, for denne uka hadde jeg vært skikkelig flink..

 

Får tante rød på besøk om to til tre dager, kan det ha noe å si tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med flere slankere! Har du fast måle- og veiedag, Mokaha? Flesteparten av oss i 5-kilos-gjengen ser ut til å ha veiedag mandag, tirsdag og onsdag!

Skikkelig deilig med helg, selv om mange av oss har det litt for koselig! Har drukket mere rødvin i helga enn jeg har gjort til sammen i hele høst! Visste at det ble mye vin og nøtter på forhånd, så jeg har trimmet ekstra i forkant og fått ny trimmerekord! Aldri hatt så mye som 13,8 poeng før! kanskje det er derfor jeg har fått så gode resultater til tross for utskeielsene på vinfronten... Her er i hvertfall resultatene fra forrige uke:

Vektreduksjon: 0,5

midjereduksjon: 0,5

trimpoeng: 13,8

kalorisnitt: 1353

Total vektreduksjon i 5 kilo før jul- gjengen: 1,4

Superfornøyd med dette resultatet på tre uker!

All sympati til folket på sjokoladegaleien! Det kommer en ny uke og nye sjanser!

Stå på!

mvh Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er mange som har hatt det tøft i helgen, så får jo spre litt godstemning her da...Jeg har aldri vært så flink som denne helga :) Jeg har skrevet opp mål for hva jeg vil oppnå og hvordan jeg skal klare det, og det leser jeg om jeg føler jeg blir lat. Har også tatt meg i nakken og gjort mere og vært ute mere, og det har vært så deilig. Bare den gleden jeg føler på kvelden over at jeg har vært flink er det ingen sjokoladebit som får ødelegge:) Samboer sitter med en stor skål godteri nå, og jeg har faktisk ikke lyst på! så håper på resultater i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig greid å begrense meg når det gjelder helgekos.... Tok et par never med chips, ikkje slukte posen som jeg bruker. Har greid 3,9kg så jeg skal klare 5 før jul!!

 

STÅ PÅ JENTER!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er helgen over og litt gotteri har det jo blitt. Har ikke veie dag før onsdag men kikket litt på vekten i morges.. den vist 0 nedgang.... spiste en god middag i går, så jeg håper at det er den som ligger i magen og tynger..... :) Vi får se hva onsdagen bringer..

 

Til dere som har hatt en sprekk i helgen ikke fortvil av den grunn... vi er bare mennesker som egentlig liker å kose oss.. og tror ikke at hva vi spiser i helgen kan ødelegge for hele uken.

 

Jeg har den tro at så lenge vi er her inne på vektklubben og støtter hverandre så skal dette gå bra. Men vi må av og til ta oss selv i nakken for det er bare vi sjøl som kan gjøre noe med vekten vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med flere slankere! Har du fast måle- og veiedag' date=' Mokaha? Flesteparten av oss i 5-kilos-gjengen ser ut til å ha veiedag mandag, tirsdag og onsdag!

Skikkelig deilig med helg, selv om mange av oss har det litt for koselig! Har drukket mere rødvin i helga enn jeg har gjort til sammen i hele høst! Visste at det ble mye vin og nøtter på forhånd, så jeg har trimmet ekstra i forkant og fått ny trimmerekord! Aldri hatt så mye som 13,8 poeng før! kanskje det er derfor jeg har fått så gode resultater til tross for utskeielsene på vinfronten... Her er i hvertfall resultatene fra forrige uke:

Vektreduksjon: 0,5

midjereduksjon: 0,5

trimpoeng: 13,8

kalorisnitt: 1353

Total vektreduksjon i 5 kilo før jul- gjengen: 1,4

Superfornøyd med dette resultatet på tre uker!

All sympati til folket på sjokoladegaleien! Det kommer en ny uke og nye sjanser!

Stå på!

mvh Ellen[/quote']

 

Jeg har veiedag på tirsdag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gifteklara: vii får kalre dette sammen. Jeg har også hatt en kjempesprekk i helga. Jeg har besøkt gamle venner, og spist og drukket godt i hele helga.. Men jeg har hatt det kjemefint, og lever lenge på denne helga. Vi får starte på ny frisk, og satse på at det går av igjen like fort. Det blir en mager uke, og dette skal vi klare. Så lenge vi er flere som backer hverandre opp. Jeg har også egentlig veiedag idag men utsetter det til imårra. Den viser nok oppgang men men .. Vi får legge ut rapport imårra, så ser v da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...