Gjest minsol Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hei folkens. Jeg er en flittig og flink Grete Roede "bruker". MEN i morgen kveld skal jeg på omvisning på Freia sjokkoladefabrikk. Jeg har ikke tenkt å holde igjen for noe eller noen, og skal lange innpå så mye sjokkolade jeg bare orker. Denne turen var planlagt lenge før jeg meldte meg på Grete Roede-internettkurset. Føler at jeg ikke kan la en slik sjanse gå fra meg, det er jo ikke hver dag man skal på omvisning på en GIGANTISK SJOKKOLADEFABRIKK. Gleder meg sinnsykt, men vet at det vil få sine konsekvenser. Men ærlig talt, det går vel bra bare jeg holder meg til opplegget alle andre dager. Kommer sikkert til å bruke kosemerker for et helt år bare på den ene kvelden. Jeg skal sende ikke-fetende sjokkoladetanker til alle dere her inne. klem klem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sviken Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hei minisol, Det hadde egentlig vært veldig interessant å visst hvor mange kalorier man får i seg på en sånn omvisning. Har du tenkt å prøve å holde oversikt over det ? Hvis du gjør kanskje du kan fortelle oss ? Ha det kos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest minsol Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Å nei det var nok vanskelig å få til kalloritelling. Det gikk så fort. Men selve omvisningen var veldig fin og hyggelig. Vi var en gruppe med voksne, men vi koste oss stort. En kjempeidè til venninnekveld eller utdrikkningslag. Jeg har like lyst på sjokkolade i dag, så jeg ble på ingen måte kurrert i går. Fikk med en del sjokkolade hjem, som nå ligger i kjøleskapet og roper. Jeg skal bli mye flinkere til å la godteri få ligge i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ahnimah Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Det hørtes ut som en kjempekoselig tur! Må prøve det en gang, hehe... Jeg var på omvisning på en sjokoladefabrikk i Danmark, det ble ikke helt det samme. Sjokoladen er ikke på langt nær så god som her, så jeg ble egentlig bare kvalm av den turen... Kastet all sjokoladen jeg fikk, også! Men Freia, derimot...namnamnam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sans1 Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 hahaha, JEG VIL OGSÅ!!!!!!!!!!!! Håper du koste deg skikkelig! Kan hvem som helst melde seg på en sånn omvisning?? Mulig dette ikke er det rette forumet å ta opp dette i med dog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest minsol Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Hei hei Sans 1. Ja hvem som helst kan melde seg på en omvisnig. Men det koster penger, 1500 kroner betalte vi for 2 timer en kveld. Vi var 12 stykker så da ble det jo ikke så dyrt. Det var vel vært pengene!!!!!!!!!!!!! Jeg tror gruppen kan være på max 15 stykker. Det blir fort det med venner og venners venner. Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar