Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Vil være med her jeg også :)

Har hatt en slapp trimuke denne uka, men med mye gåing så klarte jeg da å passere 10 poeng. Mangler kun 2 epler på trimtre nr 8 nå så det skal jeg klare fint neste uke :D

I dag har det kun blitt en time rask gange, sliter med migrene i dag, tenkte jeg skulle trene styrke også, men har bestemt meg for å la hodet og kroppen hvile og heller ta det igjen i morgen, Blir så matt av migrenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
Gjest froeken frue

..., Vært i bursdag og hjulpet svigers å male!

 

Men i morgen har jeg planer om laaaang gåtur med vogna (grøsser ved tanke på lørdag...)

 

 

Velkommen ebelle! Gleder meg til å¨høre om aktiviteten din!

 

Søndagskveldsklem til dere alle...

 

hilsen frøken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggeturen til jobb i dag måtte avlyses, jeg jogget en 10min får jeg innså at det ville være med fare for liv og helse å fortsette turen til jobb. Fortauene er glasserte med nydelig stålis!!!(Eneste stedet det ikke var is var midt i veibanen). Var skikkelig irriterende å måtte kapitulere når jeg var kommet meg ut. Her i Bergen regnet det i går og i natt frøs det på så nå er det stålis overalt. Vel hjemme igjen skiftet jeg i full fart og bort for å ta bussen men der kom ingen buss:( Var bare å traske hjem igjen) Ble ganske så irritert etterhvert for da hadde det gått en time siden jeg dro hjemmefra første gangen og hjemme var jeg fremdeles. Fikk meg en god dusj og nå sitter jeg og jobber hjemmefra så skal jeg dra med bilen og få skiftet det ødelagte dekket når de åpner og deretter på kontoret.

Det jeg trenger er en skikkelig treningsøkt nå så jeg får ut litt aggresjon GRRRR!!!

Får se om jeg kan få meg en økt i kveld.

Håper dere andre har hatt en bedre start på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
nei...hehe...men det tar 50 minutt å gå kvar veg til den plassen. Så sammen med fjellturen fra før i dag har eg personlig rekord for 2007! :)

 

Går bra med deg i dag?

 

Supert! GRattis med ny rek!!!

 

Formen min er bedre i dag ja, så nå skal jeg pakke lillegull i vogna og legge ut på strabasiøs snøtur langs veiene her i Trondheim. Skal hjelpe svigers med maling og tenkte at da får jkeg gå dit slik at jeg får trimpoeng i dag også...

 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Fikk meg en god dusj og nå sitter jeg og jobber hjemmefra så skal jeg dra med bilen og få skiftet det ødelagte dekket når de åpner og deretter på kontoret.

Det jeg trenger er en skikkelig treningsøkt nå så jeg får ut litt aggresjon GRRRR!!!

Får se om jeg kan få meg en økt i kveld.

Håper dere andre har hatt en bedre start på dagen.

 

Så bra at du har muligheten til å jobbe hjemmefra da!!

 

Ja ta en økt i kveld du og "bank" været :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggeturen til jobb i dag måtte avlyses' date=' jeg jogget en 10min får jeg innså at det ville være med fare for liv og helse å fortsette turen til jobb. Fortauene er glasserte med nydelig stålis!!!(Eneste stedet det ikke var is var midt i veibanen). Var skikkelig irriterende å måtte kapitulere når jeg var kommet meg ut. Her i Bergen regnet det i går og i natt frøs det på så nå er det stålis overalt. Vel hjemme igjen skiftet jeg i full fart og bort for å ta bussen men der kom ingen buss:( Var bare å traske hjem igjen) Ble ganske så irritert etterhvert for da hadde det gått en time siden jeg dro hjemmefra første gangen og hjemme var jeg fremdeles. Fikk meg en god dusj og nå sitter jeg og jobber hjemmefra så skal jeg dra med bilen og få skiftet det ødelagte dekket når de åpner og deretter på kontoret.

Det jeg trenger er en skikkelig treningsøkt nå så jeg får ut litt aggresjon GRRRR!!!

Får se om jeg kan få meg en økt i kveld.

Håper dere andre har hatt en bedre start på dagen.[/quote']

 

Uffda, stbs - skal si du har vært uheldig i det siste, både med bildekket og andre hindringer! Ta deg en skikkelig treningsøkt, du har helt rett i at det hjelper for å blåse vekk litt steam!! Litt ekstra adrenalin blåser vel også vekk litt ekstra kalorier, vil jeg tro??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uken som gikk ble det 5 trimpoeng - ryggen blir for smertefull med for mye aktivitet. Men nå har dette vart over 5 uker og noen spor av bedring er det.

 

Vond rygg er kjedelig - ikke noe gøy å bli så hemmet i aktiviteten. Ønsker deg riktig god bedring - det virker jo som det går rett vei, i allefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda' date=' stbs - skal si du har vært uheldig i det siste, både med bildekket og andre hindringer! Ta deg en skikkelig treningsøkt, du har helt rett i at det hjelper for å blåse vekk litt steam!! Litt ekstra adrenalin blåser vel også vekk litt ekstra kalorier, vil jeg tro??? :)[/quote']

 

Takk, det hjelper med litt trøst.

Men det er jo bare bagateller i forhold til hva andre sliter med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig dumt med ryggen Fru Luna. Går du til noe behandling eller?

 

I dag har eg vert på trimmen og styrketrena noe innmari. Likevel kjenner eg meg ikkje på langt nÂœr så sliten som eg var i går...:D Tallene er 4,1 trimpoints og gulleple nr fire er eit faktum. :)

 

Håper du og gullet hadde ein fin tur Froeken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Behandlingen er smertebegrenset aktivitet og oppvarming av muskulaturen og venting på at arrvevet dannes, smertene skyldes trykk på nerver fra utposing på støtputen som ligger mellom ryggvirvler nederst i ryggen.

 

Jeg jobber fullt med mange tidsfrister og er allergisk mot betennelsesdempende medisiner. TTT - men er atskillig bedre enn jeg var - dette er en tolmodighetsprøve av de helt store. Har ikke noe for seg med trening i akuttfasen - poenget for meg er heller å ta det litt rolig når jeg starter opptreningen igjen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg fortsatt god bedring fru Luna. Har en mann som sliter med prolaps også, han har vært dårlig siden før jul men nå går det heldigvis bedre. Håper du kommer deg snart.

 

JEg fikk meg en økt på loftet etter at barna var lagt. Ellipse og sykkel + litt styrke, 3,8 poeng. Merker at jeg må jobbe mye hardere for poengene nå som jeg er i mye bedre form:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

...føler jeg, men det var vel egentlig ikke det heller... Har jo måket og dyttet vogn i snøen så jeg har da mosjonert. I går hadde jeg store planer om trening, men husmaling hos svigers spiste opp dagen min, og drømmen om å gå dit ble brutalt stoppet da jeg kom ut av innkjørselen og så mengdene med snø som ikke var måket bort. Jeg bare ORKET ikke samme som hendte lørdag så jeg tok bilen i stedet.

 

I dag har jeg både mulighet og planer om å trene, det regner ute, men må da klare å få gått en liten tur med lillegull for det.

 

Dere har vært utrolig flinke i helgen!! Synes det er imponerende antall poeng og epler som fyller hagen vår!

 

Fortsett sånn!

 

Hva er målet for uken? Si fra så lager jeg en liste her!

 

Froeken- 4 gullepler

Nique - 2 gullepler

stbs- 25-30 poeng

galskap - 2 gullepler

nedigjen -2-3 gullepler

fru luna - 1 gulleple

ebelle - 2 gullepler

 

 

 

 

Fru Luna - Jeg er bare såååå imponert over de 5poengene dine med den ryggen din! Du er smart som ikke overdriver, men det virker uansett som at de 5 poengene måtte vært på grensen til smertefulle? Du er tøff!!

 

Ha en fin dag alle sammen!

 

God klem fra frøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Målet mitt må nok bli poenger det og' date=' for gulleplene er vanskelige å kontrollera. Eg satsar på 14 poeng. Ingenting feigt med det vel, Nique??? :)[/quote']

 

DA noterer jeg to gullepler på deg. 14 poeng er jo lik to epler. Dette er bare snakk om vårt felles liksom epletre vettu :P

 

Enig i at det ikke er feigt av Nique. Alt over får bli en bonus :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...