Gjest malen Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Begynte på kurs for 2 uker siden, vekt 71,3,forrige tirsdag 69,3 og i dag 68,4, totalt 2,9kg på to uker. Veldig fornøyd. 4 kg igjen,kansje målet er gjennomført til påske. Har kun et problem og det er at magen stopper opp,noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å få fart på den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sans1 Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Hei, leste akkurat nettmøte med selveste Fru Roede og på det samme spm anbefalte hun å drikke et glass lunkent vann om morningen - altså før du spiser noe som helst. Utover det vil jeg bare anbefale å drikke mye vann generellt utover dagen. Kroppen din får antagelig masse fiber og ting den ikke er vant til å få og da tar det gjerne litt tid før den venner seg til det Lykke til og gratulerer med flott nedgang så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ahnimah Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Masse vann er veldig viktig for å opprette balansen i magen. Mange blir også en del bedre av å kutte ned på hvetemel og bruke speltmel i stedet. For eksempel å spise speltbrød og bytte ut vanlig ris med fullkornsris. Jeg har også hørt om mange som får hjelp av å spise litt Biola, syrnet melk, yoghurt og liknende hver dag. Gjerne sammen med müsli! Lykke til videre og gratulerer med nedgangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minipia Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Jeg drikker masse vann og spiser mye fiber, pleier å gå på do 2-3 ganger for dagen. Men siste uka er det knapt 1 pr dag. Det syns jeg er noe merkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest smurfelura Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 prøv å spise svisker... det gir fart på magen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest malen Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 skal prøve med svisker i morgen.Vondt å være så stinn og oppblåst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar