Gjest heiaheia Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 For to år siden gikk jeg på kurs og gikk ned fra 67 til 63. Brukte ca halvannet år på å gå ned til 60 ved å følge opplegget så godt jeg kunne (spise hver tredje time, godt på lørdag, vann osv). Har hele tiden slitt med treningen og det har vært lite av det. I sommer gikk jeg plutselig ned til 55 kg og var bare to kg fra mitt totale mål. Men sent i høst begynte jeg plutselig å slite med en depresjon og klarte ikke å holde noe av tingene fra kurset oppe. Få måltider, godteri på hverdagen, større porsjoner. Har nå vært sykemeldt snart tre måneder og gått opp til 59 kg. HVA SKAL JEG GJØRE??? Klarer ikke å motivere meg selv og er nå på god vei opp igjen. Har den siste uka klart å gå mye tur og det kommer jeg til å fortsette med. har også blitt litt flinkere med å spise flere måltider pr dag. Men det hjelper jo ikke når jeg som igår trøkte i meg en shake-is og en pose M på kvelden.... Sliter, redd for å gå opp til utgangspunktet mitt. Trenger råd:-) Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tus Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hei! Godteri det er noe som de som er slanke kan spise så mye de vil av, det er urettferdig at det er bare du og jeg som legger på oss av godteri - ikke sant? Så positivt at du oppdaget hva som skjer , da er det kanskje littegrann lettere å stoppe nå. Jeg har det akkurat sånn selv om dagen. Var så flink i høst og gikk ned, men fra julaften og til nå har det vært vanskelig. Viljen min har blitt sukkerforgiftet og selv om jeg de aller fleste dager klarer meg bra, er det så vanskelig hente fram viljen og bestemme meg for at jeg vil og kan velge sunt , drikke vann og være aktiv!! Denne gangen skal vi klare det- sammen! Lykke til med viljetreningen mot godtesuget!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moving Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Du har gjort den viktigste jobben nå, nemlig å forstå hva som skjer!! Det er veldig bra, da kan du nemlig gjøre noe Lag en plan, med delmål, for å få has på suget! Heng den opp på kjøkkendøra. Skriv ned hva du skal gjøre når du kommer i ulike situasjoner. I tillegg anbefaler jeg deg å hive deg på en av trådene og bli med på en ukentlig rapportering til "gruppa" på tråden. Da får du tilbakemeldinger, ris og ros!! Det kan ofte være det som skal til for å komme seg gjennom slike faser Er en veldig utfordrende situasjon det der! Ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest heiaheia Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Det hjalp faktisk veldig med de svarene jeg har fått:-) Skal prøve, prøve, prøve Hardt og det er nok kanskje lurt å henge seg på en av trådene her ja... Lykke til dere også, virkelig... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar