Gjest fiskelisken Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 ja jeg har planer om å gå ned 10 kg:)Dette er den 4. uka mi så lang med sunn mat...ikke så veldig flink til å trene,men går jo til jobb hver dag,som ca er 30 min.Siden det er magen jeg vil ha vekk så tenkte jg at jeg skulle ta sit-ups og begynne å gå litt turer med samboeren min:)Jeg har ikke vekt hjemme da..så bare venter på at jeg merker det selv..går sikkert ikke så fort ned siden jeg ikke trener...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gopio Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 ja jeg har planer om å gå ned 10 kg:)Dette er den 4. uka mi så lang med sunn mat...ikke så veldig flink til å trene' date='men går jo til jobb hver dag,som ca er 30 min.Siden det er magen jeg vil ha vekk så tenkte jg at jeg skulle ta sit-ups og begynne å gå litt turer med samboeren min:)Jeg har ikke vekt hjemme da..så bare venter på at jeg merker det selv..går sikkert ikke så fort ned siden jeg ikke trener...?[/quote'] Du ville helt sikkert gått fortere ned hvis du trente i tillegg.. Men du kan jo måle deg hver uke.. det gjør jeg. Har heller ikke vekt, så det blir hver 14. dag hjemme hos foreldrene mine.. Men hver mandag morgen, målet jeg lår, midje og rompe i cm.. for å se om det er noen forandringer.. dette får å få motivasjonen til å holde seg oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nedigjen Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Det beste for mageflesk er kondisjonstrening, men sit-ups kan gjøre magen fastere (under fettet...). Lange turer med litt tempo f.eks er flott kondisjonstrening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minipia Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 NedIgjen: jeg sliter med lårflesk (hehehe, fint nytt ord). Vil lange turer i raskt tempo ha noen effekt på det? Jeg er medlem på ett rent pilates sted, og har ikke råd til to medlemsskap, så jeg får ikke trent spinning etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tero Skrevet Februar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 NedIgjen: jeg sliter med lårflesk (hehehe' date=' fint nytt ord). Vil lange turer i raskt tempo ha noen effekt på det? Jeg er medlem på ett rent pilates sted, og har ikke råd til to medlemsskap, så jeg får ikke trent spinning etc. [/quote'] ved svette trening, alt man svetter. spinning er kjempe bra gå tur er kjempe bra jogge er veeeeeeeelldig bra. alt som man svetter masse av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar