Gå til innhold

Fettsuging, noen med erfaring?


Gjest trine28

Anbefalte innlegg

Hei.. har ikke vært her på over en uke pga ustabilt nett så har mye å lese/ta igjen.. lærer alltid noe nytt av det.. ikke mye nedgang å skryte av heller da

 

Nå lurer jeg på om det er noen her som har prøvd fettsuging?

Har en venninne som har gjort det på magen, men nå har hun lagt på seg litt og da kom jo selvfølgelig alt på hoftene/håndtakene... det er jo ikke så pent det heller for vi er jo vant til å fa det gjevnt fordelt..

 

hmm... venter spent på svar...

 

klem trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tatt fettsuging da jeg ikke var kvalifisert (ikke nok mage), men har tatt liposculpture på hoftene. Veide 67 kg da jeg ble operert, på ettårs kontrollen veide jeg 64 kg (som er trivselsvekta) og nå har jeg klart å gå opp til 69,9 (pr 22.01.07) og forsøker å gå ned til 64 igjen.

 

De kiloene som har kommet på etter operasjon har lagt seg foran på magen (heldigvis) og på lårene og litt på rumpa. Jeg skrev heldigvis fordi det er lettere å slanke fronten på magen enn på sidene. Desverre er mine lår slik at de helst vil ha på sidene, ikke så ålreit det heller. Men jeg jobber med saken.

 

Jeg ble operert fordi jeg rett og slett ikke fikk trent de bort. Det satt veldig hardt på meg også, så jeg sliter litt fortsatt - 2 år etter (litt for private detaljer). Det er ikke noe jeg ville gjort igjen, selv om jeg ikke angrer heller.....

 

 

Tenk NØYE og lenge på dette, det var ett mareritt mens det sto på.

 

Vet ikke om det var svar på det du ville vite, så bare si fra om det er noe du lurer på :)

 

Forresten; jeg ble veid og målt på konsultasjon. De gjør ikke slike operasjoner på alle, og noen ganger får man beskjed om å gå ned i vekt før man evt får en operasjon. Jeg var kvalifisert kun for mine love handles, magen fikk jeg blånekt på - og jeg syns vel at jeg hadde nok mage selv. De er veldig nøye på slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for tilbakemeld..

 

hos meg er det litt motsatt, mage nja, men hoftene var det ikke noe å hente på..

 

Hva med "håndtakene" våre, hvordan bli kvitt de, det går jo ikke ann å fettsuge der.. blæææ... ikke hadde jeg turt heller tror jeg..

 

 

klem

 

 

Jeg har ikke tatt fettsuging da jeg ikke var kvalifisert (ikke nok mage)' date=' men har tatt liposculpture på hoftene. Veide 67 kg da jeg ble operert, på ettårs kontrollen veide jeg 64 kg (som er trivselsvekta) og nå har jeg klart å gå opp til 69,9 (pr 22.01.07) og forsøker å gå ned til 64 igjen.

 

De kiloene som har kommet på etter operasjon har lagt seg foran på magen (heldigvis) og på lårene og litt på rumpa. Jeg skrev heldigvis fordi det er lettere å slanke fronten på magen enn på sidene. Desverre er mine lår slik at de helst vil ha på sidene, ikke så ålreit det heller. Men jeg jobber med saken.

 

Jeg ble operert fordi jeg rett og slett ikke fikk trent de bort. Det satt veldig hardt på meg også, så jeg sliter litt fortsatt - 2 år etter (litt for private detaljer). Det er ikke noe jeg ville gjort igjen, selv om jeg ikke angrer heller.....

 

 

Tenk NØYE og lenge på dette, det var ett mareritt mens det sto på.

 

Vet ikke om det var svar på det du ville vite, så bare si fra om det er noe du lurer på :)

 

Forresten; jeg ble veid og målt på konsultasjon. De gjør ikke slike operasjoner på alle, og noen ganger får man beskjed om å gå ned i vekt før man evt får en operasjon. Jeg var kvalifisert kun for mine love handles, magen fikk jeg blånekt på - og jeg syns vel at jeg hadde nok mage selv. De er veldig nøye på slikt.[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På håndtakene bruker man liposculpture. Det var det jeg gjorde :) (Det er to forskjellige prosedyrer, liposuction og liposculpture.) Så jeg har ingen håndtak lenger, de er borte. De fjernet 3 dl på en side og 3,5 på den andre. De tok litt for mye på meg, så jeg hadde det ganske vondt veldig lenge etterpå.

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde ikke det var noe håp for de, for du mener ikke på hoftene ikke sant? blir liksom litt lenger bak? kaskje ta en time for info da.. og hva er prisen?

 

takk..

 

høres jæ... vondt ut da.. når du sier lenge, hvor lenge ca?

 

nå har jeg vært og lest litt om det, er ikke det et engelsk ord netsen for fettsuging bare? står at de blir brukt om hverandre..

 

 

På håndtakene bruker man liposculpture. Det var det jeg gjorde :) (Det er to forskjellige prosedyrer' date=' liposuction og liposculpture.) Så jeg har ingen håndtak lenger, de er borte. De fjernet 3 dl på en side og 3,5 på den andre. De tok litt for mye på meg, så jeg hadde det ganske vondt veldig lenge etterpå.

 

:D[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liposculpture er en metode for fettsuging der de former kroppen etterhvert som de tar ut fett. Love handles er det de omtaler som hofte/midje. Og det er det jeg har tatt. Liposuction er den vanlige fettsugingen.

 

Etter operasjon skal man gå med en body-sak for å holde på området som er behandlet, den har man på i 4 uker om jeg ikke husker feil. Den første uka eller to må man ha den på døgnet rundt, man får heller ikke ha på undertøy osv.

 

Alt i alt tok det 4 uker før jeg klarte å gå nogenlunde normalt, 6 uker før noen fikk ta på meg, 8 uker før jeg fikk på meg en bukse uten å ha strikk som glidelås - og i det hele tatt gå med noe annet enn en joggebukse (man skal ikke ha klær som sitter inntil kroppen for stramt. Det tok noen mnd før jeg klarte å sove på siden. Og nesten ett år før jeg fikk tilbake følelsen i huden. I etterkant har jeg hatt litt hudproblemer, men arrene syns ikke.

 

De tegnet opp på sidene, så de beveger seg bak og foran på magen på en måte. Men de kaller det hofte/midje.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...