Gå til innhold

Vår slankeste vår, uke 4

Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Idag viste vekten 69,1..dvs ned 900 gram! :D Da var jeg på 60-tallet igjen..puh! :)

Får håpe det fortsetter på denne måten fremover..

Nå er jeg spent på hvordan det gikk med dere denne uken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordland

Da må du smøre deg med litt tålmodighet, i alle fall når det gjelder mine resultater: Jeg glemte nemlig å veie meg i morges! :-)

Har uansett ikke spesielt tro på at det har gått bra med meg. Jeg er nok oppe på 64-tallet igjen...

Men gratulerer til deg, jente23 - så FLINK du er! Ned 900 g på en uke? Helt fantastisk! :-) Ta helg med god samvittighet, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle

Ja, det hadde vært nydelig, jente23. For meg gjelder det å ikke la helgefølelsen ta helt overhånd. Skal ha kylling paneng til middag i dag. Det er såå godt. Thai mat med kokosmelk, lime og masse gode smaker. Fant ut at lightvarianten av kokosmelken til Blue Dragon har dobbelt så mange kalorier som Santa Maria sin. 102 kalorier i Blue Dragon og bare 50 kalorier i Santa Maria. :) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har helgen gått folkens? Her har det vel gått greit, selv om det har blitt både vin, litt sjokolade og stor søndagsfrokost idag. Men har nå ihvertfall klart å holde meg til et greit kaloriantall tilsammen, selv om ikke alle kaloriene var like sunne. Men man må jo kose seg litt og. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Denne uken har jeg spist litt mye noen dager og litt mindre andre dager, men har hatt 22 trimpoeng totalt denne uka så kunne vel sikkert spist masse :D i går ble det pizza til middag, men bare frukt som snacks ellers. var en tur ute med venninner men jeg gadd ikke å drikke noe. I dag ble det litt stor frokost med omelett og hjemmebakt brød... nam nam :) Men skulle gå så lang tur etterpå så måtte jo ha litt å gå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har jeg spist litt mye noen dager og litt mindre andre dager' date=' men har hatt 22 trimpoeng totalt denne uka så kunne vel sikkert spist masse :) i går ble det pizza til middag, men bare frukt som snacks ellers. var en tur ute med venninner men jeg gadd ikke å drikke noe. I dag ble det litt stor frokost med omelett og hjemmebakt brød... nam nam :) Men skulle gå så lang tur etterpå så måtte jo ha litt å gå på![/quote']

Oj, så flink du er til å trene!! Da kan du spise med god samvittighet, men ser du er veldig flink når det gjelder mat og. :) Så at du hadde lagt ut flere oppskrifter på brød i brødbakemaskin i en tråd for en stund siden. De hørtes veldig gode ut, men jeg har ikke brødbakemaskin. Men de kan vel lages på vanlig måte og? Har ikke så veldig mye bake-erfaring, som du kanskje skjønner.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen
Oj' date=' så flink du er til å trene!! Da kan du spise med god samvittighet, men ser du er veldig flink når det gjelder mat og. :D Så at du hadde lagt ut flere oppskrifter på brød i brødbakemaskin i en tråd for en stund siden. De hørtes veldig gode ut, men jeg har ikke brødbakemaskin. Men de kan vel lages på vanlig måte og? Har ikke så veldig mye bake-erfaring, som du kanskje skjønner.. :)[/quote']

Jeg har ikke så mye bakeerfaring annet enn brødbakemaskinen... men det maskinen gjør er å elte MYE, heve 2 ganger og så steke brødet. Noen deiger krever jo en viss konsistens for å kunne eltes mye for hånd (mye mel f.eks). Det gjør jo at brødet kan bli litt tett og tørt. Med brødbakemaskinen blir brødene mer saftige og luftige, mer som kjøpebrød på en måte (men ikke så loff-aktig som jeg synes alt kjøpegrovbrød er nesten..) Du får bare prøve deg frem med oppskriftene! Kesam i brødet fungerer i alle fall veldig bra. Du kan sikkert kutte ut sukkeret når du baker uten maskin, men i maskinen er det en grunn til at det blir luftig brød. Man får brødbakemaskiner til mellom 500-1000 kr nå, jeg synes det er vel verdt pengene! Har om trent ikke kjøpt brød i butikk siden vi kjøpte maskinen i september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...