Gå til innhold

Tirsdagslinken (1/11)for 5 kilo før jul.


Gjest gifteklara
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest gifteklara

Må bare si at jeg er så takknemlig for all oppmuntring og støtte i går. Nå har jeg virkelig fått gutsen tilbake. Vanligvis ville jeg nok ha gitt helt opp nå, men i går fikk jeg en fandenivoldsk holdning, og den tror jeg er bra for oss å ha når vi holder på. Her er iallefall resultatene mine denne uka:

 

Startvekt: 67,8

Vekt denne uke: 66,3

Resultat denne uka: +0,4

Vektreduksjon siden start: 1,5

 

Jeg henger på! Lykke til dere andre som har veie dag idag, det virker som det har vært en tøff uke for mange, kanskje det er noe som heter 3 ukers krisen for slankere???

 

Velkommen til Mokaka, det er et godt fellesskap du har kommet inn i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg har ikke veiedag før imorgen,og jeg gruer meg til og gå på vekta.. men som du sier gifteklara,så hadde nok jeg også gitt opp vis det ikke hadde vært for all støtte fra alle på disse sidene. Så vi får bare stå på videre.. legger inn vekt imorgen,uff..uff...

 

Ha en fin dag alle sammen. og spis bare det sunne..det skal ihverfall jeg.. (prøve på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, då var det veiedag igen da.....

 

Startvekt: 67,5

Førrige uka: 66.3

Idag: 66.1

Mål: 62/63

 

37 år

2 barn, 3 og 5 år

164 cm kort

 

Som sagt var satsar jeg på att vekta viser 65 kg neste tisdag.

Er du redo Gifteklare???

 

Jeg syns jeg spiser sunt og trener jevnlig, men noe galt må jeg da gjøre, eftersom vekta virker ha fastnet vid 66+/-.

 

Spennande att se hur det gått før resten av dere.

Lykke till!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gifteklara

Jeg er veldig klar! Nærmere 65 neste uke...

 

Det er helt normalt det du opplever, for meg er også 66 en stor kneik å komme over. Det er akkurat som om kroppen ikke vil gå lenger ned, for den har ligget på den vekta så lenge. Men har også opplevd at kroppen gir slipp etterhvert, men det krever ganske mye tålmodighet og stå på vilje.. Men det har vi jo denne uka!! Lykke til.

 

Jaha' date=' då var det veiedag igen da.....

 

Startvekt: 67,5

Førrige uka: 66.3

Idag: 66.1

Mål: 62/63

 

37 år

2 barn, 3 og 5 år

164 cm kort

 

Som sagt var satsar jeg på att vekta viser 65 kg neste tisdag.

Er du redo Gifteklare???

 

Jeg syns jeg spiser sunt og trener jevnlig, men noe galt må jeg da gjøre, eftersom vekta virker ha fastnet vid 66+/-.

 

Spennande att se hur det gått før resten av dere.

Lykke till!!!![/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date='jeg har ikke veiedag før imorgen,og jeg gruer meg til og gå på vekta.. men som du sier gifteklara,så hadde nok jeg også gitt opp vis det ikke hadde vært for all støtte fra alle på disse sidene. Så vi får bare stå på videre.. legger inn vekt imorgen,uff..uff...

 

Ha en fin dag alle sammen. og spis bare det sunne..det skal ihverfall jeg.. (prøve på)[/quote']

 

Dette skal vi klare alle mann.

Masse god mat og litt måteholdenhet....det burde jo ikke være noen kunst.Uff...i dag var jeg positiv, men det hjelper jo det.Vi har de beste forutsetninger for å klare dette.Det er jo bare å velge og vrake i deilige sunne ting....og vips er vi den vi vil være innvendig og ikke minst utvendig.Tenk oss frem til sommeren med belte i buksen og nesa isky....Det blir digg.Jeg blir så glad når jeg våkner hver morgen og er i gang! Det er verdt alt sammen! LYKKE TIL oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg er i samme båt som mange andre denne uka gitt! Fikk ikke meldt inn vekt i går pga nettilgangen min funka ikke...menmen, det gikk som det måtte; jeg var nok overhode ikke flink nok i forrige uke!

 

Startvekt: 64,4

Vekt denne uke: 63,3

Resultat denne uka: +0,3

Vektreduksjon siden start: 1,1 (3,3 kg igjen....fremdeles under 500 gram pr uke)

Trimpoeng: 9 (noe jeg er fornøyd med!)

Gjennomsnittlig kcal-inntak: 1750...

 

Ok, jeg sa på forhånd at jeg skulle øke kcal-inntaket til 1600, men det gikk litt over stokk&stein forrige uke gitt! Så nå har jeg tatt skjea i en annen hånd, og har planlagt treninga for de neste dagene, siden kjæresten kommer på besøk til helga blir det ikke noen vanlig treningsrunde, men litt kcal skal man vel klare å forbrenne :) *knis* Har trent både i går&idag, og har planlagt trening hver dag fram til fredag, har bare så lyst på et 62-tall på vekta på mandag, men vet det kan holde hardt siden jeg trossalt skal ha en helg utenom det vanlige...

 

Velvel! Håper resten har det bra og at denne uka vil bringe dere mer nedgang! Og tilde av dere som har veiedag i morge; lykke til!

 

Lone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte forresten slankinga den 10. oktober. Det går ikke i ekspressfart nedover, men det går da nedover i alle fall...

 

Legger inn utgangstallene først:

 

Høyde: 162 cm.

Vekt: 60,1 kg.

 

Mål: 56 kg.

 

 

Vekt i dag: 58,1 kg. (Ned 0,3 kg. siste uke, ned 2,0 kg. totalt)

Tapte cm. så langt: 12,8

Tapte cm. på livvidden så langt: 3 cm. (2 cm. siste uke)

 

Gjennomsnittlig kaloriinntak siste uke: 1618 kcal

Trimpoeng siste uke: 25,6

 

 

Jeg er egentlig ganske fornøyd, til tross for at jeg ikke har gått ned så mange gram. Har vært superflink til å trene og føler meg vel. Mye "fastere i fisken". Har en tendens til å spise litt mye mat, men det jeg spiser er stort sett "riktig" mat.

 

Litt spent på hvordan denne uka kommer til å bli. Skal i bryllup til lørdag og kommer ikke til å tenke alt for mye slanking da...

 

Vi får stå på, dere! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du er 164 cm kort, Lotta! Om det er noe trøst, så er vi flere som er enda kortere!!!!

Selv er jeg 155 cm (superlang - når ikke opp øverst i kjøkkenskapet engang - hehe...) og om jeg ikke husker feil så er Jewel omtrent like stor som meg - 153cm synes jeg å huske - eller var det feil, Jewel??

Men: blir jo innmari lekker i høye hæler, da!

Kort vei til bakken har vi også! ;D

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du er 164 cm kort' date=' Lotta! Om det er noe trøst, så er vi flere som er enda kortere!!!!

Selv er jeg 155 cm (superlang - når ikke opp øverst i kjøkkenskapet engang - hehe...) og om jeg ikke husker feil så er Jewel omtrent like stor som meg - 153cm synes jeg å huske - eller var det feil, Jewel??

Men: blir jo innmari lekker i høye hæler, da!

Kort vei til bakken har vi også! ;D

Ellen[/quote']

 

162 (egentlig 161, 5 -jeg runder oppover... :) ) her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte forresten slankinga den 10. oktober. Det går ikke i ekspressfart nedover' date=' men det går da nedover i alle fall...

 

Legger inn utgangstallene først:

 

Høyde: 162 cm.

Vekt: 60,1 kg.

 

Mål: 56 kg.

 

 

Vekt i dag: 58,1 kg. (Ned 0,3 kg. siste uke, ned 2,0 kg. totalt)

Tapte cm. så langt: 12,8

Tapte cm. på livvidden så langt: 3 cm. (2 cm. siste uke)

 

Gjennomsnittlig kaloriinntak siste uke: 1618 kcal

Trimpoeng siste uke: 25,6

 

 

Jeg er egentlig ganske fornøyd, til tross for at jeg ikke har gått ned så mange gram. Har vært superflink til å trene og føler meg vel. Mye "fastere i fisken". Har en tendens til å spise litt mye mat, men det jeg spiser er stort sett "riktig" mat.

 

Litt spent på hvordan denne uka kommer til å bli. Skal i bryllup til lørdag og kommer ikke til å tenke alt for mye slanking da...

 

Vi får stå på, dere! :-D[/quote']

Du er nå heldig, Mokaha - under 60 kilo! Jeg jobber iherdig mot det målet - og er snart i havn der (mangler 300 gram). Resten er rein bonus for meg! Men du fortjener det med 25,6 trimpoeng!!!!!!!!! Hvordan har du klart det kunststykket? Jeg er lykkelig når jeg har fått 10, jeg!

mvh Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midjen: - 2 cm.

 

Ikke mye å skryte av, men det går riktige veien.

 

Har gått ned 1,8 på de to ukene jeg har holdt på, ny vekt er 63. Jippi! Feiring med kake og sjokolade...!

 

Tulla bare! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå heldig' date=' Mokaha - under 60 kilo! Jeg jobber iherdig mot det målet - og er snart i havn der (mangler 300 gram). Resten er rein bonus for meg! Men du fortjener det med 25,6 trimpoeng!!!!!!!!! Hvordan har du klart det kunststykket? Jeg er lykkelig når jeg har fått 10, jeg!

mvh Ellen[/quote']

 

Hvordan jeg har fått det til? Vel. først og fremst fordi jeg ikke har lappen. Jeg tar sjelden buss, så jeg går nesten uansett hvor jeg skal. Og jeg går FORT! Jeg har ikke så mye tid til å fly på treningssentre og slikt, så jeg sykler en del innendørs + trener styrke med vekter eller strikk og løper i trapper! :) Har også en del trimvideoer og prøver å variére treninga en del. Har dårlig rygg og er avhengig av å bevege meg mye, men treninga tar mye tid, altså. Skal ikke nekte for det.

 

10 trimpoeng er jo bra det, da! Kanskje du klarer å komme under 60 neste uke? Skal heie deg fram, jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Mokaha! Håper jeg klarer det neste uke - men har i perioder bom stopp på nedgangen... Det har mange vært gjennom, tror jeg!

Det var nå artig at det finnes flere fotgjengere - jeg har ikke lappen jeg heller, og går mye selv. Nå bor jeg jo i Oslo, så jeg tar kollektiven innimellom, men går til og fra jobb, og leverer barn på veien. Blir jo litt poeng av det også, må vite! Ellers blir det litt mage/stuss-øvelser o.l som jeg har hentet fra denne siden. Holder man på lenge nok, blir man jammen svett av det også! Gikk på spinning i fjor men har ikke tid i år (Mekker hovedoppgave samtidig med 100 % jobb og 3 unger...) ØNSKER spinningsykkel til jul! Har en mann som tror at jeg ikke kommer til å bruke den mer enn et halvt års tid før jeg blir lei - hørt sånn en pesimist???

Flere som har fått høre den, eller?

optimistisk hilsen fra Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en usedvanlig sprekk-helg hadde det faktsik gått ned likevel, og jeg er lykkelig:)

 

tallene mine:

 

vekt: ned 0,2

midje: inn 1,5

 

Selv om det er lite, er jeg fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Mokaha! Håper jeg klarer det neste uke - men har i perioder bom stopp på nedgangen... Det har mange vært gjennom' date=' tror jeg!

Det var nå artig at det finnes flere fotgjengere - jeg har ikke lappen jeg heller, og går mye selv. Nå bor jeg jo i Oslo, så jeg tar kollektiven innimellom, men går til og fra jobb, og leverer barn på veien. Blir jo litt poeng av det også, må vite! Ellers blir det litt mage/stuss-øvelser o.l som jeg har hentet fra denne siden. Holder man på lenge nok, blir man jammen svett av det også! Gikk på spinning i fjor men har ikke tid i år (Mekker hovedoppgave samtidig med 100 % jobb og 3 unger...) ØNSKER spinningsykkel til jul! Har en mann som tror at jeg ikke kommer til å bruke den mer enn et halvt års tid før jeg blir lei - hørt sånn en pesimist???

Flere som har fått høre den, eller?

optimistisk hilsen fra Ellen[/quote']

 

Da er det jo desto større grunn for deg å motbevise at mannen tar feil! :)

 

Barn, full jobb og hovedoppgave høres stritt ut. Selv har jeg mer enn nok med barn og studier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann her blir jeg med gitt.

Mangler 4 - 5 kg før trivselsvekt og sliter litt.

Inspirerende å lese innleggene deres.

 

Hit til har jeg gått ned 13 kg, og det er tøffere nå i innspurten!

Har veiedag på torsdag og da krysser jeg fingrene! det høres liksom ikke så vanskelig ut med 0,5 kg i uka, men jøsses..............

 

Jeg føger med på 5 kg før jul framover. Det er så godt å se vi sliter litt med det samme. Jeg føler meg litt undelig noen ganger, men vi er visst fler..............

 

Ha en fin kveld!

Gråsse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...