Gå til innhold

4kg til påske


Gjest besta

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, Har vært hjemme hos mor denne helga, og hun kjøper inn alt jeg brukte å spise tidligere som hun vet at jeg er glad i: meierismør, potetgull, sjokolade, you name it, she buy it.... Det er så fortvilt. Men denne gangen sa jeg stopp. Kjøpte inn en hel bærepose med frukt og grønt, og har levd stort sett på det i helga. Har ikke vært sulten i det hele tatt ved siden av. Mor har også smakt på det, men hun elsker feit mat. Har også vært i aktivitet med vedkløyvern, så noen trimpoeng har det jo blitt. Har ikke veiedag før tirsdag, så da er jeg spent på hvor stor endringen er siden forrige veiing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar
Gjest josefin

Vekta idag vist 500 gram ned. Jeg fortsetter å registrere alt jeg spiser. Det skjerper meg så mye. Jeg har visst endelig kommet igang etter jul... så her blir det ingen påskepause.

 

Gratulerer med nedgang du også sviken! du har jo gått ned mye, mangler ikke så mye på å nå 4 kg. Jeg har gått opp og ned og opp og ned. Nå er det 4. gang på et halvt år jeg slanker bort kiloet mellom 63 og 62. SLÅ DEN ! På den ene side kan det jo se håpløst ut, på den andre side har jeg jo klart det kiloet før så en gang fra eller til er ikkeno problem. --velger siste syn på saken jeg da.. og må sørge for at det blir siste gang..

 

Besøk hos mor er ikke lett, det vet også jeg besta. Hos min er det kaker.. En god ide å ta med sunne alternativ! Bra å si nei. Det må til av og til.

 

Så da er strategien min å bli kvitt det h**** kiloet en gang for alle. Og ett til. Og ett til. Og ett til. Så er jeg i mål. Men det blir nok for evig nøye overvåking av hva som går inn i munnen. Ellers fyker jeg garantert opp igjen.

 

 

Go påskeinnspurt :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

Huurrraaaa... 1-Én kilo ned fra forrige uke. Neitakk hos mor hjalp det gitt. Og nå er det bare én uke igjen til påske og jeg tror ikke jeg skal satse så hardt på de restende tre kilo denne uka. Det får bli utover våren. Er alene hjemme og kan legge opptil akkurat de måltid som passer meg best, og den mat som passer meg best. Så dette skal bli en fiiin påske tror jeg.

Til dere som har klart nedgangen bedre enn meg: GRATULERER og stå på videre, det nytter.

En kan godt si det slik Josefin, at vi er mestere som klarer å slanke bort kiloene mellom 70 og 80 flere ganger. Slå den dere som ikke trenger slanking.

Ha en strålende Palmehelg til dere som ikke er innom og leser rapporten min fredag. Dere andre: vi "ses" i løpet av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest josefin

er dere her? Jeg akter å veie meg i morgen. Henger dere med eller har dere tatt ferie nå?? Skulle gjerne tatt følge videre besta og bertinas og sviken! Hva ble påskeresultatet? Harde fakta? Jeg kunne vært 10 ganger flinkere men akter å fortsette for å bli kvitt de siste 3 kanskje 4 kilo. Starter en 3-4 klio- tråd etter påske!!

Go påske fortsatt med sunn mat og god trim og mye kos =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Josefin

Jer er her enda. 3-4 til påske gikk heller dårlig på lang sikt. men snikveide meg i dag og var nede på 77,7 kg. Offisiell veiing i morga. Har ikke tatt påskeferie, så jeg slenger nok innom i løpet av uka. Blir gjerne med videre utover vår og sommer, har tross alt et bryllup å se frem til i september. Håper påsken kan gi meg noen fine turer med vann og appelsiner.

I helgen har jeg spist nesten bare frukt og grønt. Det ser ut til å ha gjort underverker for vekten min. Men det er ikke verdt å glede seg for tidlig.

Ha en strålende påske alle sammen enten dere er innom tråden eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var påsken her og 4 kilo til påske hmmmmm....;) Vel det ble nesten 3 så ikke så altfor galt. Jeg har vært på vekta og den viste 600g ned mao 69,2. Målet var 68.

Med påsken og masse fristelser så tipper jeg at jeg er klar for å fortsette så jeg blir gjerne med på tråden.

Vi skal bare ha hjemmepåske i år. Har bestemt oss for å pusse båt og ordne i hagen. Jeg hadde rett og slett ikke lyst til å reise opp i snødrevet. Våren har tatt altfor godt tak i kroppen min ;) Og det er deilig.....! Har ikke hørt at ungene har klaget på den avgjørelsen.

 

Dere får ihvertfall ha en riktig fin påske uansett om dere er hjemme eller ei. Jeg kommer nok innom denne tråden ila påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.

Lovde å komme med veierapport idag. det går sakte men det går ned. tror vekta mi er litt sprø, 79,2 på fredag, 77,1 mandag og 78,9 idag tirsdag. Ussja då. Men finværet i påska lokker til mere aktivitet. Og så er jeg alene hjemme igjen, så jeg kan spise akkurat det jeg vil. Trenger ikke lage store fete middager el.l.

Er fortsatt på jobben og lunsjen er jo dagen høydepunkt der vi kolleger samles. Da blir det litt brødspising og ikke bare knekkebrød. Men,men... Ha en fin høytid alle sammen, så blir det vel en ny tråd etter påske. Hva skal vi kalle den???

Ferieflørten f.eks. siden vi hele tiden flørter med kaloriene for å få de til å forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...