Gå til innhold

Begynte i går...


Gjest Snuppelure

Anbefalte innlegg

Gjest SofaQueen

Skjønner hva du mener med den buksa...jeg er også midt i mellom nå, har ingenting som passer som er pent og har en nydelig ny jeans i 46 som sitter som et pølseskinn. Forrige uke og i helga gikk jeg i sorte knebukser og sorte knestrømper på julebord og selskap med en fargerik topp. Buksa er egentlig sommerbukse, men den ser ikke så stor ut i størrelsen og kan passere som julebukse også. Knickers heter det da! Jeg vil ikke kjøpe noe nytt i stor størrelse!

u020.gif

Lurer på hva jeg skal ha på meg når vi skal reise bort i jula! Kanskje den nye buksa sitter penere?? Jeg kan jo håpe!

 

Ha en fortsatt fin dag!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,9k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Snuppelure

Hei jenter. I dag har jeg brukt en kapital på meg selv, midt i førjulstida med slunken pengepung!!!

Inspirert av Queen, som skrev at jeg eier mitt eget liv, og av Anto som sa at det var lurt å starte et sted og ikke gape over alt med en gang, og så av Magan som er begynt å olje og smøre seg. Jeg tok bussen til nærmeste by, trampa inn på Body Shop ( i den ekle for stor buksa som jeg skal ned fra), og jeg hamstra inn skrubb, dusjsåpe som lukta deilig, bodybutter og så på toppen selvbruningskrem.

Yess. Jeg gikk hjem og tenkte her må vi opp med hommøret og bort med det spiller ingen rolle alt er bare bæsj følelsen. Nå har jeg raka bort alle unødvendige hår (har igjen de på hodet), har brukt en evighet på badet og har hud myk som en barnerumpe, lukter deilig og føler meg jammen oppegående igjen. Smertene har sluppet litt, jeg har grepet tak i noe jeg greier. Jeg må få tilbake godfølelsen, eie meg selv, kjenne at noe er godt, og så kommer forhåpentligvis lysta til å kvitte seg med den store buksa :-)).

Jeg sjekka forresten opp et treningssenter i byen også. Litt langt å busse dit flere ganger for uka, men søren og, viss jeg greier det vil det lysne i skogen.

Det er ikke så lenge til våren kommer og jeg vil kjenne at jeg ennå er kvinne, ikke en utvaska utgått sokk.

Så takk for all inspirasjon, Rockeringen lar jeg ligge, men kanskje jeg prøver meg med en dans på stuegulvet.

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

It feeels goood!!!!

Det er så utrolig godt når "mørketida" (les smertestida) slipper.

Nå koser jeg meg med mitt nye jeg og merker at det å ha vært snill med meg selv gjør noe med meg. Lysten til å gjøre mer :-))

Jeg er så glad for dere, for følge på veien både i med og motgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Kjære suppelure, du dufter så godt

jeg kjenner at du føler deg så fjong og så flott

Med god grunn snuppelure

for nå skal du slutte å sture

men svinge din formfulle svans

i en riktig snuppedans ;)

 

Klem fra meg til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...