Gå til innhold

Tirsdag linken 1.11 for ned 20-30kg


Gjest Tornerose
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Tornerose

Hei alle sammen. Haddde veie dag i dag jeg. Jippi er kjempe fornøyd, har gått ned 1,8kg denne uka og det er uten trening (:

Er det flere som har veie dag i dag eller? Hvordan gikk det?

Gruer meg til å få sånn stopp i vekt nedgangen som jeg ser mange får, kommer vel til å miste all motivasjon da.

Nei da dette skal jeg klare sammen med dere (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første uke unnagjort. 8 trimpoeng og telling av kcal. Ble helt galt. 0,3 kg. Tror jeg går å finner et tre, event går på med krum hals denne uka. Blir nok det siste. Surt, men tror jeg har funnet "feilen".

 

Grattis med flott resultat, håper å matche deg en annen uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på min første kurskveld forrige uke, og prøver å skjønne dette systemet. Synes det er utrolig vanskelig. Har aldri spist så mye mat før! Allikevel får jeg ikke i meg kalorimengden jeg skal ha.

 

Skal veie meg på torsdag. Tror ikke at jeg har gått ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veiedag i dag og har gått ned 0,4kg til;) Det er jeg kjempe fornøyd med!! Tilsammen 5,2kg siden 3/10!!:) :) Kan jo ikke annet enn å juble over det! Selv uten å trimme noe å snakke om.

 

Men hvor er alle blitt av??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tornerose,så bra vekttap.Jeg begynte på nytt kurs 1.11 for jeg vet ikke hvilken gang.Men nåååå er det slutt.Er kjempe motivert nå,skal ned ca18 kg(huff og huff).har prøvd å slanke bort det jeg la på meg da jeg sluttet å røyke for 13 år siden ,men har ikke klart det til nå.Har vært nesten i mål,og har trodd at de siste kg skal jeg klare på egenhånd,men den gang ei.Nå er jeg godt i gang med trim og matveiing,så det blir spennende på tirsdag.Er det noen der ute som er på min alder da tro i 50 åra?Lykke til alle sammen,vi må motivere hverandre!!!!voila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...