Gjest rim Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Hva bør man spise som tilbehør til middagen? Hører i grunnen negativt om både poteter, pasta og ris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest keltisk Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Hei! Det er jo selvfølgelig individuelt, men jeg tror det alltid er lurt å spise pasta, ris eller poteter, men ikke så mye! Og gjerne de groveste sortene. Jeg blir ihvertfall mye bedre mett når jeg spiser litt av det til middag, da varer metthetsfølelsen lenger. Så jeg sier ja til LITT potet, ris eller pasta. Men det du bør pøse på med er grønnsaker! Dette vet du sikkert, men jeg trodde jeg visste det selv før jeg innså HVOR lite kalorier grønnsaker har! Det har vært min største hjelp i vektnedgangen. Jeg spiser masse av det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minipia Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Jeg som elsker ris har kuttet ned ganske mye, pga den dumme matvekta hehe. (visste ikke at jeg spiste SÅ mye av det før jeg veide det..) Men jeg supplerer med grønnsaksblanding eller salat, og da går det fint. Har kjøpt villris som skulle være sunnere enn vanlig hvit ris, i alle fall i følge pakken. Men holder meg likevel til mindre mengde. Har også kjøpt fullkornspasta, men ikke fått smakt den enda. Poteter ELSKER jeg virkelig, men jeg koker så og si aldri poteter. Tror kanskje det har hendt to ganger på 5 år. Men er jeg hjemme hos mamma så lesser jeg tallerkenen full og blåser i hva andre sier, poteter er GODT:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar