Gå til innhold

Vår slankeste vår, uke 5

Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Da var det fredag igjen!

Her var det OPP 400 gram til tross for stor innsats og 22 trimpoeng denne uken... :P Men det var jo forventet, det er jo pga mensen... Men har ihvertfall krympet 2 cm på hvert lår siden jeg målte meg sist for 2 uker siden, det er da noe..

Får håpe på bedre resultat om en uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

I morgen skal jeg veie meg, for første gang siden nyttårsaften. På nyttårsaften veide jeg 5 kg mer enn trivselsvekt! Er i grunn ganske spent, men tror vekten er lik som før jul nå. Easycome, easygo kiloer. Grugleder meg litt likevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordland

Da var det liksom fullstendig bye-bye til den solide vektnedgangen jeg hadde for to uker siden. Og jeg skjønner INGENTING. Jeg har trent, trent og trent! 5 harde og 2 rolige økter på 10 dager burde jo kunne sikre meg mot en oppgang?

Det er to uker siden jeg skrøt av at jeg veide 63,9 kg. I dag viste vekta 65,4 kg. Men jeg har mensen. Og jeg har som sagt trent mye, og muskler veier mer enn fett. Men har jeg trent SÅ mye?

Som sagt - ÆSJ. Men nå er ikke vekta det eneste målet å rette seg etter. Og så lenge buksene ikke blir trangere og jeg fortsetter med å få komplimenter for flott nedgang, så blåser jeg heller i hva vekta forsøker å fortelle meg. Det går rett og slett en liten faen i meg, og jeg har plutselig full forståelse for mora til Jokke i Pondus som skyter vekta si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmpfh....ikke fornøyd med vekten idag 73.1kg...skjønner ikkenoe jeg...;-(...;-/

400 gram OPP!!! veide 72.7 kg sist fredag...

Har nok ikke vært flink nok denne uken,og jeg som går på kurs også!!isj....

men får være flink neste uke,og håpe på noe nedgang.

Kan vel skylde på mensen jeg også....

God helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ikke mye oppløftende idag gitt..:P Vi kommer sterkere tilbake neste fredag, eller hva jenter?!

Så spennende med veiing imorgen da, Nedigjen! Kan tenke meg at du er spent på resultatet siden det er over 1 mnd siden du veide deg sist.. du får skrive inn resultatet her da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordland

Ikke bare har vi oppgang alle sammen - de fleste av oss har mensen også. Jeg visste at venninner kunne ha "påvirkning" på hverandre slik at de hadde den samtidig, men at det skulle funke over nettet hadde jeg aldri trodd... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare har vi oppgang alle sammen - de fleste av oss har mensen også. Jeg visste at venninner kunne ha "påvirkning" på hverandre slik at de hadde den samtidig' date=' men at det skulle funke over nettet hadde jeg aldri trodd... *ler*[/quote']

Hehehe! :P Nei, visste ikke at det gikk an... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

:mad: Jeg og min samboer skulle veie oss i dag etter at hele januar har vært veiefri og godtefri måned. Jeg har telt kalorier litt grovt, og har vel stort sett hatt 500 under behovet. Vekta 31. desember viste 61,5 og det var ganske mye over min trivselsvekt. Når jeg var ferdigslanket i august i fjor veide jeg 54, men stabiliserte meg etterhvert på 56. Samboeren min veide 89 kg 1. januar.

Før vi veide oss gjetta vi på hvor mye vi veide, og jeg tippa 56,3 eller 55,8 (synes jeg så så tynn ut...). Samboeren min tippa at han veide 86. Så gikk han på først, og vekta viste 84,2! Masse ned på han altså. Så veide jeg meg, og ble litt skuffa... Vekta viste 58,5! Mye mer enn jeg hadde trodd. Men allikevel er det jo 3 kg ned på en måned da ;) For å glede meg selv gikk jeg og fant frem en bukse jeg gikk med når jeg veide 75 kg, og da smakte den litt store lørdagsfrokosten bedre etterpå! Lørdag er litt "ikke bry seg om kostholdet"-dag, så skal kose meg med taco i kveld men holder meg unna potetgullet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ikke var så ille jeg, Nedigjen! ;) Ned 3 kg på en måned er jo veldig bra! Dvs mer enn 0,5 kg ned pr uke, og det er jo bra! :) Kos deg med taco med god samvittighet ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi dropper skjell og lomper når vi spiser taco og sparer masse kalorier her. Dessuten bruker vi kyllingkjøttdeig i stedet for vanlig, syntes det smaker mye bedre, og så er det jo ganske mye sunnere da! Vi har også lettost til, men må ha litt lettrømme også! Men bruker ikke så mye da....2 ss ca. Faktisk en ganske kalorifattig middag om en spiser masse grønnsaker til, og ikke bare alt det andre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Jeg dropper osten jeg, for jeg synes den forsvinner sånn i mengden. Også har jeg funnet ut at "salatmais" fra green giant har 65 kcal pr 100 gram, mot 99 kcal i andre merker. Spiser gjerne 1 lompe eller 2 skjell, og resten av porsjonen min uten. Karbonadedeig eller kyllingkjøttdeig fra den stolte hane bruker vi som regel, eller kyllingfilet evt biffkjøtt. Det viktigste er jo krydringa av kjøttet og masse tacosaus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...