Gå til innhold

Onsdaglinken 2.11 for ned 20-30kg


Gjest CamCam
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er klokka endelig over 12! Har egentlig veiedag på onsdager, men siden jeg skal reise bort i morgen fikk jeg veid meg i tirsdag i steden! -Etter 2 uker med nesten stillstand gikk jeg ned fantastiske 2,2 kg! Da er det bare 23 kg igjen til målsetningen! Er litt bekymret for opplegget de neste tre dagene, siden jeg skal bort med jobben, men regner med at det skal gå greit! Tror ikke jeg kommer tilbake til nettet før fredag, så ha noen fine dager folkens!

 

Nå er jeg altså:

180cm høy

103,0 kg

30 år! (Skal prøve å nå målet før jeg fyller 31!)

BMI: 31,79

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er :applaus:

 

Får jeg lov til å slå meg med?

Dette er dag 1 for meg, men man trenger jo motivasjon selv ved den første dagen.

 

Jeg er 167 høy, og vekta vet jeg ikke. Sist jeg veide meg var den 78 kg, men jeg har nok lagt på meg litt. Føler meg ikke særlig vel heller. Jeg tør rett og slett ikke å gå på vekta enda.

 

Hvis jeg er flink i en hel uke så tør jeg sikkert å gå på vekta da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er :applaus:

 

Får jeg lov til å slå meg med?

Dette er dag 1 for meg' date=' men man trenger jo motivasjon selv ved den første dagen.

 

Jeg er 167 høy, og vekta vet jeg ikke. Sist jeg veide meg var den 78 kg, men jeg har nok lagt på meg litt. Føler meg ikke særlig vel heller. Jeg tør rett og slett ikke å gå på vekta enda.

 

Hvis jeg er flink i en hel uke så tør jeg sikkert å gå på vekta da.[/quote']

 

 

Velkommen!

Jeg synes du skal veie deg, så ser du hva resultatet blir.

Selv har jeg 2. veiedag i dag, og jeg har gått ned 1,4 kg!!

 

Høyde: 167

Vekt: 85,2 (-1,4)

Midje: 99 (-1,0)

Trivselsvekt: 65

 

Nå er det bare 20,2 kg igjen! De skal av før jeg blir 40 til sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veiedag igår og hadde gått ned o,4kg- kjempefornøyd!:) Det var min 4 veieuke og tilsammen har jeg gått ned 5,2kg- jippi!!:)

Da har jeg 33kg igjen til målet mitt:eek: Det høres uoverkommelig ut, kommer til å kreve mye trening og en varig sunn livsstil. Men jeg tar 5kg av gangen, da er det lettere å jobbe mot! Så jeg jobber fortsatt mot å greie nye 5 kg innen jul. Det er mitt nye mål.

 

Jeg må drikke mer vann og spise opp til mitt kcal-behov så jeg ikke havner på "sparebluss", siden jeg syns det er vanskelig å få i seg nok:o av både mat og drikke.

I tillegg få opp trimpoengene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg altså:

180cm høy

103' date='0 kg

30 år! (Skal prøve å nå målet før jeg fyller 31!)

BMI: 31,79[/quote']

 

Hadde i utgangspunktet håpet på å klare alle kiloene ned til 80 før jeg fyller 31 i mars, men det er bare 20 uker til.. -Det spørs om ikke det blir for tøft.. Jeg vil heller satse på å være under 90 til gebursdagen min! -Bedre å bruke litt tid på dette enn å sette seg for høye mål man ikke når! Får heller satse på å ha nådd målet til sønnen min sin gebursdag i juli!

 

Dette skal iallefall gå bra!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen, nå er jeg tilbake igjen :)

Jeg har vært syk siden fredag, men nå er jeg på bena igjen. Gruer meg til veiedag på fredag (jeg har byttet dag fra torsdag) pga at jeg har jo syntes veldig synd på meg selv når jeg har vært syk, og kanskje kost meg litt ekstra når jeg ikke var kvalm lenger :)

Tok en liten tyvtitt på søndag, men etter oppkast så er den vel ikke helt reel. Da var vekten på 111,2 (startvekt 116,5, siste veiing før syk var på 113). Men vi får se til fredag. Jeg er fornøyd jeg visst det er under 113 :) Da skal jeg ikke klage. Da er det jo bare å fortsette det gode arbeid.

 

Ha en god onsdag alle sammen.

 

Hilsen Gosmal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KitSileya

og veide meg. Nå skal det sies at jeg hadde unormal høy vekt forrige gang, for jeg hadde drukket så mye (jeg ga blod den dagen) så tapet ble 1,8kg. Er nå på 79,3, og har ca 19,3 kg igjen. Kan vel være med her alikevel, kan jeg ikke?

 

Mål for uken som kommer:

- drikke nok

- bevege meg hver dag.

 

Metermålene tar jeg på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, så var jeg i gang! Første veiing i dag, og resultatet var -2.6 kg!! Kjempefornøyd med emg selv!! Nå er det bare å komme igang med treninga, så blir alt bare velstand!! :)

Jeg føler meg mere opplagt etter denne uka på kurs!Er plutselig våken når klokka ringer 06.30 om morningen :)

Da var jeg ihvertfall igang, og ser frem til beste veiing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive inn gårsdages tall... Skulle jo bare se LOST og så glemte jeg hele greia... Men jeg har jo ikke rikket meg på vekten denne uken så jeg er på stedet hvil. Kan ha noe med en antibiotika kur som jeg går på. Tror korppen henger seg litt opp da. men er ferdig i dag så da ordner det seg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive inn gårsdages tall... Skulle jo bare se LOST og så glemte jeg hele greia... Men jeg har jo ikke rikket meg på vekten denne uken så jeg er på stedet hvil. Kan ha noe med en antibiotika kur som jeg går på. Tror kroppen henger seg litt opp da. men er ferdig i dag så da ordner det seg nok.

 

Da blir tallene noe sånt:

 

Høyde: 1,64

Vekt start: 68,3

Vekt nå: 66,9

Ønsket vekt: 63

Nedgang: 1,4

Midje start: 84

Midje nå: 82

 

Startvekt 1.4.05 76,9 og jeg har gått ned 10 kg!!!! Totalt siden 2003 da var jeg 92 kg ( etter å ha fått 2 barn som nå er 5 og 3) har jeg gått ned hele 25,1 kg... er rimlig stolt av meg selv og det er greit at jeg står stille av og til...

 

Vel da må jeg begynne å jobbe her.. til neste uke lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragonfly

Hei hei alle sammen..

Jeg vil også være med nedover..

Har gått på kurs siden September og har hittils mistet 7,7 kg, men satser på 5 til føre jul.. Det burde vel gå ann?!

 

Litt info om meg,

Snart tretti

Startvekt: 96,9

Nåværende vekt: 89,2

vil ned til ca 75 kg..

Trener og er vel ganske fornøyd med det meste om dagen..

 

Syns alle her inne virker veldig motiverte og blir inspirert av dere ALLE SAMMEN..

STÅ PÅ!!!

 

Klem klem

D-fly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...