Gå til innhold

onsdagslink 2.11 5 kilo før jul


Ellen
 Share

Anbefalte innlegg

Blah! Våknet med den halsen i dag - hoven og sår og veldig vond! Har egentlig kjent det i noen dager nå, men har fortrengt det i håp om at det skulle passere i stillhet og ikke plage meg! Men nei! Skal til tannlegen attpåtil! Stakkars henne...

Velkommen til Gråsse som ble med i går! Ha en fin forkjølelsesfri dag alle sammen!

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vad jeg tenker nær det er stæd-dags i hjemmet. At støv og oppvask skall passere i stillhet og ikke plage meg, men ack og ve, ikke en chans.

Onsdag ja, denne uka kommer att gå i rekordfart bare før att jeg har bestæmt meg før att vare litt extra flink.

Passerte masse fristelser på jobben igår, som låg på en hylle og ropte efter meg.

Seigemen, boller, chokolade og annet otyg, som vi bare kan førsyne oss av.

Jo, jeg spiste 3 seigemen!!!!!

 

Vet ikke riktigt vad jeg skall dra ner på før att komme under 66, men skall nok klure ut det håper jeg. Seigemen som roper kanske!!!????

 

God bedring Ellen. Is er ju gott før vond hals, men du får kanske hålla till godo med te i dessa magre tider......

 

Ær i god gang med røykeboka. Den er BRA, og jeg gleder meg till jeg er ferdig med den, så jeg kan slutte med røykinga......hmmmmmmm.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig veiedag idag,men det ble så hektisk idag tidlig at jeg glemte hele greia.. så jeg går på vekta imorgen tidlig og legger ut da. Tror jeg går over til veiedag på tirsdager for da har jeg fri og bedre tid på morgenen..

 

God bedring ellen.

 

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Jeg begynte på GR-kurs torsdag forrige uke og har som mål å komme ned ca. 5 kg før jul! Hadde vært veldig moro å gjøre det sammen med noen her inne og da fant jeg denne tråden!

 

Så da henger jeg meg gjerne på :))

 

Min startvekt er 66,5 kg og midjemål er 79,5 cm. (forhåpentligvis mindre på kurset i morgen :) )

 

 

Bille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Bille. Her er det bare og bli med. Det er litt forskjellig på våre veiedager,men vi legger ut vekt/mål den dagen vi har veiedag..og trimpoeng i løpet av uken.

 

Ha en fortsatt fin dag, og lykke til imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det onsdag ja! Hadde planlagt en gåtur før frokost, men her har det bøtta ned siden i går kveld, så den planen gikk rett i vasken gitt! Får se om jeg ikke tar meg en liten magetreningsøkt sammen med litt yoga elns, blir ikke like høy forbrenning, men all aktivitet er bedre enn ingen!

 

Dere får alle ha en flott dag, håper været er bedre der hjemme! :)

 

Lone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen, og velkommen alle nye!

 

Var på aerobic i går, og ble fristet av at guttungen hadde satt igjen en bolle med popcorn da jeg kom hjem. Det gikk vel nesten opp i opp med det som ble forbrent og det som kom inn gjennom munnen etterpå, men så på vekta i dag at jeg går passelig fort nedover, tross alt. Har prøvd GR sin lynkur i en måned tidligere, og da gikk jeg ned 10 kilo på en måned! Jeg har ikke som mål å gå så fort ned nå, så jeg må godta at det er uker da vekta står i ro. Har lagt opp til en diett på ca 1600 kalorier nå, og da føler jeg ikke at jeg er på slanker'n engang, så dette går veldig greit. Har gått ned 10 kilo siden midten av august, og 15 kilo siden juni (kom på litt igjen i ferien, da).

 

Jeg er 38 år, 165 høy og veier nå 64,8 kilo. Midjemålet er 80-81 cm. Synes disse sidene er inspirerende, og det er godt å høre hvordan andre opplever vekttapet også. Stå på, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye nytt fra min front egentlig- ny uke og ønsker å hvertfall gå ned de 0,5 kg jeg gikk opp denne uka til neste tirsdag. Var fysen i går, og brukte opp alle kosemerkene mine- så da gjelder det å holde tungen rett i munnen. Synes jeg alltid har sug etter sukker på denne tiden av året- men det er ingen unnskyldning. Kanskje flere som også føler at det er litt vanskelig å holde seg unna søtsakene nå i "mørketiden"? Tips til å fjerne søtsuget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Bille. Her er det bare og bli med. Det er litt forskjellig på våre veiedager' date='men vi legger ut vekt/mål den dagen vi har veiedag..og trimpoeng i løpet av uken.

 

Ha en fortsatt fin dag, og lykke til imorgen.[/quote']

 

 

Tusen takk for det, Tutte!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker! Jeg har en slik "jeg har lyst til å spise hele tiden"-dag i dag! Har bare lyst på mat konstant, uten at jeg er sulten! Har spist frokost, lunsj & mellommåltid i dag, men har bare lyst på noe godt! Forsøker å drikke grønn te, men det hjelper ikke veldig... Det pissregner ute så jeg kommer ikke til å dra på butikken, men det er også årsaken til at jeg sitter hjemme og jobber... og hjemme er det vanskeligere å styre denne lysta! *sukk*

 

Måtte bare få det ut! :) Det ordner seg sikkert bare jeg fokuserer skikkelig her! Smugveide meg i dag og så at vekta er på rett vei igjen, og jeg vil absolutt ikke ødelegge det! Så jeg får vel bare bite tennene sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blah! Våknet med den halsen i dag - hoven og sår og veldig vond! Har egentlig kjent det i noen dager nå' date=' men har fortrengt det i håp om at det skulle passere i stillhet og ikke plage meg! Men nei! Skal til tannlegen attpåtil! Stakkars henne...

Velkommen til Gråsse som ble med i går! Ha en fin forkjølelsesfri dag alle sammen!

Ellen[/quote']

 

Huff og huff!

Som sanger vet jeg veldig mye om vond hals... Her er de tingene jeg pleier å gjøre for å bli bra- eller ihvertfall som leger det litt: Kjøp deg fersk ingefær som du skjærer noen skiver av, putt oppi en kopp og hell kokende vann over. Ta så en skive sitron i, og honning, evt. en sukett. Det smaker faktisk veldig godt! Og regel nr.1: ta på deg varme ullsokker!

Go bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset med ingefær og ullsokker (!)- skal prøve det i morgen når jeg får tak i ingrediensene! Og ikke minst takk for all sympati... Var ikke mye futt i meg på jobb i dag, gitt! Etter å ha sløvet litt i sofaen i ettermiddag, har jeg fått tilbake litt energi igjen! Håper det holder en stund utover kvelden! Hyggelig å ha deg med Bille! Og så må jeg bare si at jeg er litt imponert over Rips - du er jo veldig flink! Utrolig god innsats i sommer (da mesket jeg meg som bare det - feriestemning og alt det der...)

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til dere nye og god bedring til deg, Ellen!

 

I dag fikk jeg siste rapport fra kurslederen min på det nettbaserte minikurset som jeg har tatt. De to siste kiloene har jeg planer om å klare på egenhånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...