Gå til innhold

Vri åtter 2


Gjest fullfres
 Share

Anbefalte innlegg

Hei igjen

Onsdag betyr veiing og måling. For meg gikk det slik:

Vekt: 73.6 kg - ned 1.2 kg. HURRA!

Midje: 83 cm - vekk med to centimetere.

Dette er jeg veldig fornøyd med. Uka ble ikke riktig så sprek som jeg hadde planlagt. Men jeg har hatt det greit med maten, og da blir det resultater. Her er det bare å fortsette!

Håper alle vri åtterne henger med, og kommer med sine rapporter utover dagen.

Lykke til, alle i Vektklubben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FooFighter

Har vært veldig flink med kostholdet, synes jeg. Lørdagene er jo alltid en prøvelse, men det gikk bra. Koste meg med 50 gram Dark-sjokolade og litt seigmenn. O lykke, og har gått ned 1,4 kilo den første uka, til 72,5 kg. Har gått inn 6 (SEKS!) cm rundt midjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Onsdag betyr veiing og måling. For meg gikk det slik:

Vekt: 73.6 kg - ned 1.2 kg. HURRA!

Midje: 83 cm - vekk med to centimetere.

Dette er jeg veldig fornøyd med. Uka ble ikke riktig så sprek som jeg hadde planlagt. Men jeg har hatt det greit med maten' date=' og da blir det resultater. Her er det bare å fortsette!

Håper alle vri åtterne henger med, og kommer med sine rapporter utover dagen.

Lykke til, alle i Vektklubben![/quote']

 

 

 

Hei til alle vriåttere!

Håper dere alle har det bra å har tatt av dere litt alle og en hver. Jeg har hatt en sikkelig utskjielse denne uka jeg. Har opp nådd alle min trim poeng så det må jeg jo være fornøyd med! Men vekten har vist det samme! Og jeg forstår hvorfor det! Men jeg er da kjempe fornøyd med at jeg ikke har gått opp noe som helst. For det hadde nemelig jeg trodd! Så hurra for det! Og så er det på han igjen da! Står på og gir meg ikke! Så vekta er da fortsatt 83 og livvidden 97 cm! Lykke til denne uka da alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ikke lagt inn mine mål igår pga at internett var ute av drift!

 

Jg syns denne uken har gått veldig bra,, litt utskeielser og fest i helgen ble d, men man kan vel ikke bli helt paranoid på å telle kcal heller;)

 

startvekt 77,5kg

nå: 75,2(-2,3) veldig fornøyd:D

 

Midje

start:100cm

nå: 96cm(-4)

 

nå er d bare å stå på videre,, det er jo tydelig at dette virker og gir resultater!

 

lykke til videre alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bedre sent en aldrig!

joda jeg er med dere jeg:)

Hadde bare en hektisk dag etter kurset i går.

Ser dere har vært flinke hele gjengen..:) stå på:!

Jeg for min del har gått inn 2 cm rundt midja og gått ned 1,3 kg. Superfornøyd:D

Så da er det bare å fortsette. Har pådratt meg skade i kneet så jeg får ikke gått så masse som jeg ønsker om dagen, men jeg trener alikevell på andre måter:)

 

Lykke til denne uka!

 

Klems Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er fortsatt med , men fikk ikke lagt inn mål etc på onsdag. Slik gikk det :

Startvekt 76,4

Onsdag 75,4

Åltså 1 kg på en uke , og det er jeg veldig fornøyd med. Gikk fra 97cm til 96cm rundt livet.

Jeg var på fest lørdag med fårikål og kaker etterpå. Spiste meg mett på middag , men droppa kake etterpå . Det ble 2 øl istedet:-) Denne helga blir det verre, gubben feirer 40 årsdag og det blir mange utfordringer i den forbimdelse. Satser på å trimme både lørdag og søndag, da bruker jeg egentlig å ta helt fri.Sykler ergometer i ca 45 min med 2 relativt tunge topper. Bare på en og en halv uke har kondisen bedra seg betraktelig. Må bruke stadig mer motatand for å kjenne at det tar litt.

Ønsker alle lykke til og gpd helg!!!

Snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...