Gjest miamor Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Heisann! Var aktiv her en periode i fjor høst, gikk ned ca 5 kg før jeg glemte all raportering og registrering. Men- jeg har tydeligvis lært meg masse- for selv etter at jeg sluttet å tenke "roede"- tanker har jeg gått ned ytteligere 3 kg. Nå har jeg begynt å trene reglmessig (3 ganger i uken i studio+ litt hjemmetrening ellers), så tenkte det var på tide å følge med på fremgangen igjen.... Veier i dag 84,3 og har som mål å ligge rundt 75. Jeg er 176cm høy- og pga mye trening i ungdommen har jeg mye muskler spes i beina. Som med treningen er det så mye lettere å ha noen å støtte seg på- så håper det er noen her inne som vil joine meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaketroll Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Jeg blir gjerne med deg Er 176 cm høy, veier 78 kg. Greit å ha noen med samme høyde å forholde seg til. Målet mitt er 68 kg til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar