Gå til innhold

Masse å bli klok ¨på


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Gjest froeken frue

Noen som kjenner til fine lokaler for byllup i Trondheim? Vi må vel være ute i god tid å bestille, så da må vi sjekke ut lokalene nå egentlig... Ønsker plass til 100 gjester...

 

Hvordan er deres status på planleggingsfronten? Er så nysgjerrig og ivrig og utålmodig jeg!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tid skal du gifte deg igjen?

Kan desverre ikke hjelpe deg med lokale:)

Men selv har jeg hatt prøvetime for sminke og hår, kjole er ordnet, lokalet, kirke,mat, og så er jo frisør og sminke ordnet.

Har ordnet mal for innbydelse, kirke og bord kort.

Lager det selv.

Tror det er så langt jeg er kommet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Jeg har ; ordnet med kirke, lokale, bestillt mat, kjøpt kjole :) , ordnet med frisør.

Skal snart bestille fotograf. Vi skal gifte oss fredag den 29 juni, kl 16, skal derfor ta bilde før vi gifter oss. Da min samboer har vært gift før, velger vi å ha et bryllup med bare de nærmeste. Vi blir ca 45 gjester.

 

Skal ha 4 venniner til å hjelpe meg med servering, så "får" de komme sammen med makker til kaffe.

 

Har også satt opp kakeliste, hehe !

Kommer fra Sunnmøre, og her er vi jo kjent for å ha voldsomme kakebord... ;)

Tenkte at jeg må begynne med innbydelsene snart, men vet ikke helt hvor jeg skal få tak i dem.. Noen som har ideer ??

Så har vi da selvfølgelig bestillt bryllupsreisen :)

 

Vi skal en uke på golf hotell i florida ( Ja vi spiller golf begge to ! ), og så reiser vi derfra på cruise i Karibien. Gjett om jeg gleder meg !! Har alltid drømt om å reise på cruise..Vi har en sønn som blir 3 år til sommeren, så det blir litt vanskelig å reise fra han... Men tror egentlig at det skal gå greit.. Han skal gå på "rundgang" blandt familie her hjemme, ( de gleder seg til å ha han..)

 

Bare gled deg til å se på brudekjoler, det er så kjekt !! ( men dyrt !!) hehe..

 

Ha en fin dag ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Det hørtes fint ut ElisabethV!

 

Jeg skal gifte meg i februar/Mars neste år, og i og med at det er færre alternativer på vinterstid så må vi hive oss rundt og bestille lokale. Regner med 100 gjester. Har valgt meg ut et alldeles nydelig ett og det er DYYYYRT!

 

Hvor mye beregner dere på bryllupet eksl. reise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Budsjett, er det noe ?? hehe....

Vi har ikke rekna så mye på det, men det blir vel ca slik ;

 

Kjole 9000,-

Dress 3000,- ( Samboeren min skal kjøpe seg en ny..)

Hår 3000,- ca..

Blomster 3000,- ( skal ikke ha så fryktelig mye pynt på bordene, vi reiser dagen etter på br.reisen..)

Fotograf 4000,-

Lokale 2000,- ( billig og flott sted, med vask !! ) )

Mat 10000,- ( Skal ikke ha nattmat, da bryllupet er så sent på dag..)

Drikke 5000,-

 

SUM ca 40 000,-

 

Men som sagt så er vi bare noen og 40, så ditt bryllup blir noke en del dyrere...hehe

Vi har allerede kjøpt en del av vinen ( vi var ute på reise, og smuglet litt..), og har kjøpt 4 fl conjac... Tenkte vi kan kjøpe inn litt alkohol framover, så blir det ikke så dyrt når det nærmer seg...

 

Har sikkert glemt noe på "budsjettet" mitt...

 

Gleder meg, skal bli en flott dag ;)

 

Har kjøpt meg brudekjole, og den skal de sy inn 14 dg før bryllupet...Håper bare der er noe å sy inn :)

 

Klem Elisabeth..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok ikke hjelpe deg der.

Men ejg har bestilt det meste; mat( kamerat av samboeren min er kokk, vi skal ha middag hjemme med 20 til middag og ca 50- 60 til kaffi, da bytter vi lokale) lokale, fotograf, kjole, en vennine av meg skal lage invitasjon, bordkort og menykort. Har bestilt spillemann, en kamerat skal værer taostmaster. Er litt usikker på hvilken prest vi skal ha. Ønsker egentlig en som hører til i nabokommunen, han har komfimert meg. Håper jeg får det til. Vi skal ikke på noe br.reise. Skal på 3 andre reiser i år, så det får holde.

Har sett en del på blomster og har vel egentlig bestemt meg, tror jeg. Det er nesten like vanskelig å velge blomster som å velge kjole.

 

God helg.

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Er heldig der jeg da. Mora mi er blomsterdekoratør... Så vi slipper utgiften og har masse muligheter, bortsett fra at utvalget er litt begrenset nå¨r det er vinteren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...