Gå til innhold

restart


Gjest eliasmamma

Anbefalte innlegg

Gjest eliasmamma

hei alle sammen, no er det lenge siden eg har vært her inne. Lenge siden eg har klart å gå noe ned også! Men no må eg prøve igjen...... Klarte 7 kg før jul, og gikk nok litt opp i jula. Har no kommet meg ned ca 1.5 kg etter før jul vekta, og har slitt med å komme skikkelig igang. Blir alltid en liten utskeielse og en liten utsettelse..... Men nå er kjolen bestilt og jeg må prøve å gå mest mulig inn og ned til den store dagen. ( er blitt lovd at de kan sy den inn til ca 2 uker før!)

Så no trenger eg litt motivasjon og backing for å klare dette:-)

Har ført alle kalorier så langt i dag, som bare er frokost. Er etter den ting begynner å skjære seg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Huff, det er alltid litt vanskelig å komme i gang...

Går du på kurs ?

Jeg måtte begynne på kurs, viss ikke hadde jeg ikke klart å komme inn i de gode rutinene igjen..

Den vanskligste tiden på døgnet synest jeg er kvelden, da er barnet lagt, og jeg skal slappe av ;)

Noe som hjelper på mitt sug om kvelden er options kakao, eller en kopp med rett i koppen suppe..

Har alltid mye sukkerfrie drops på lur, gulerøtter og brokkoli sammen med dip laget av kesam hjelper også godt på..

En god motivasjon er vel det forestående bryllupet :)

 

Skal bli kjekt å bli fotografert, nyslanket og lekker i en flott kjole ! Det bilde skal jo henge på vegen noen år, hadde vær kjekt å se best mulig ut :)

 

Jeg har fast veie dag på onsdager, da legger jeg igjen rapport...

 

Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
hei alle sammen' date=' no er det lenge siden eg har vært her inne. Lenge siden eg har klart å gå noe ned også! Men no må eg prøve igjen...... Klarte 7 kg før jul, og gikk nok litt opp i jula. Har no kommet meg ned ca 1.5 kg etter før jul vekta, og har slitt med å komme skikkelig igang. Blir alltid en liten utskeielse og en liten utsettelse..... Men nå er kjolen bestilt og jeg må prøve å gå mest mulig inn og ned til den store dagen. ( er blitt lovd at de kan sy den inn til ca 2 uker før!)

Så no trenger eg litt motivasjon og backing for å klare dette:-)

Har ført alle kalorier så langt i dag, som bare er frokost. Er etter den ting begynner å skjære seg......[/quote']

 

Kanskje på tid med lunsj nå da? SÅ det ikke går for lenge mellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er lenge side jeg såg deg sist her inne. Jeg og syns det var tøft å komme igang etter jul, men no har jeg begynt å komme igang. Har fått 13 trimpoeng denne uken. Og har helt til mandag på meg.

Hvor har du funnet kjolen din henne? Jeg var på Belle Amie. Jeg har et mål, og det er at kjolen skal syes inn. Min mor sa hun kunne betale det. Så da har jeg endå en motivasjon.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eliasmamma

Hei takk for gpd oppmuntring og motivasjon:-) Har vært på Cleopatra og belle amie og prøvd kjoler. Trur eg går for den på cleopatra, men ikke helt sikker. De kunne og sy inn til bare noen uker før bryllupet, og det er jo en fordel da:-)

Så får vi bare håpe eg kommer en del nedigjen. Har bestilt fotograf og hadde vært kjækt å se bra ut da ja. Ikkje kommet så godt i gang med trening, men har begynt å jobbe, og prøver mest mulig trappe gang, har 8 etg som jeg går opp og ned. Blir ofte 5000 skritt ca, og viss jeg får en tur på formiddagen også før jobb, blir det jo ganske mange steg.....

Får prøve å holde motivasjonen på topp

Kanskje rekningen fra fotografen på kjøleskap døra? :-) den var jo ganske høy, så er vel best å se bra ut da hehe

snakkes damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...