Gå til innhold

Ned i vekt dagbok!!!


Gjest Tistelen

Anbefalte innlegg

Gjest HelleDudena

Synes du er kjempe flink! Har du egentlig prøvd de 36-buksene dine i det siste?

 

Jeg vet at sist jeg tok strømbehandlinger (svarer her jeg vet du;)) så fortsatte jeg å krympe etter at jeg var ferdig selv om vekta stod i ro. Jeg får satse på det denne gangen også. Vil jo så gjerne komme meg under 70 kg. Eller hadde jeg villet det så gjerne hadde jeg klart det. Tror jeg.

 

Vi får krumme nakken i uka som kommer nå, trimme og spise ordentlig, så vi når målene våre begge to:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 219
  • Created
  • Siste svar
Gjest HelleDudena

Er morsomt og effektivt på "kjærlighetshåndtak";)

 

Fy søren, skulle gjerne vært 7 cm fra å få på meg en bukse i 36 jeg. Men den gang ei. Det skjer nok aldri. Motivasjonen er ikke der. Skal prøve å krype under 70 kg, men kjenner at hvis jeg ikke klarer det så er det ingen krise.

 

Ellers så synes jeg det hjelper på magen at jeg tenker på den "hele" tiden, dvs går med en liten spenning i mage- og bekkenbunnen hele tiden. Men du vet sikkert dette allerede....

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

De siste 2 dagene har jeg vært kjempeflink (syns jeg selv da :) ), riktignok har jeg ikke trenet, men jeg har greid å holde meg under 1900 kcal! Kan ikke spise mer nå som jeg ikke trener. Jeg og guttungen er snørr forkjøla:( og surkler som bare det, går greit for meg, men verre med han. Han har i det minste ikke feber nå...

 

Har kjøpt meg et par pilates dvd`er til på tvshop, en for rygg og enn for overkroppen ellers, tittet litt på dem i går og tenkte at jeg skulle prøve dem i morgen om formen er ok. Har litt slask overalt og håper at den for ryggen skal ta litt av sideflesket den også!! Overarmene er heller ikke pene så jeg håper på at de også skal styrkes litt:-)

 

Gleder meg faktisk til veiedag på mandag, krysser fingrene for at resultatet er positivt da:D Har en meget aktiv hverdag selv om jeg ikke trimmer, sitter ikke mye på rompa, det er umulig med en 11mnd guttunge som er høyt og lavt og drar tak i alt innenfor rekkevidde og gjerne det som ikke er helt innenfor rekkevidde = knall og fall.....

 

På søndag skal jeg begynne å jobbe igjen, jeg gleder meg faktisk, skal bli ålreit å treffe beboere og kollegaer igjen!!!

 

Snart natten, må ta igjen litt søvn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Oppdatering av mine mål fra forrige side

 

Mandag 14 jan : 69,5 - klarte ikke - vekt 69,9kg

Mandag 21 jan : 69,0 - klarte ikke - vekt 69,6kg

Mandag 28 jan : 68,5 - klarte ikke - vekt 69,2kg

Mandag 04 feb : syk

Mandag 11 feb : 68,5 - jepp klarte det - vekt 68,5

Mandag 18 feb : 68,0

Mandag 25 feb : 67,5

Mandag 03 mar: 67,0

Mandag 10 mar: 66,5

Mandag 17 mar: 66,0

Mandag 24 mar: 65,5

Mandag 31 mar: 65,0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Synes du det er effektivt?

 

Har du noen dvd å anbefale for totalt klønete nybegynnere? (Uff, dvd hylla sprenges snart av alle treningsdvd'ene mine) Jeg har en som er yoga med ball, men der "glemmer" de å forklare øvelsene. Så den synes jeg var totalt waste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Gårsdagens vekt var absolutt ikke hva jeg håpet på, jeg har gått ned 400g på en uke, en uke jeg har vært ganske flink med maten, men ikke med trimmen. Denne uka skal jeg være flink med begge deler. Nå ammer jeg 1 gang om dagen og derfor regner jeg ikke med det lenger. Fra i går var det 1900 kcal om dagen og 14 trimpoeng i uka som jeg skal legge meg på, så får vi se hva som skjer!!

 

Nå skal jeg og guttungen ut på tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

400 gram ned er faktisk nesten en hel smørpakke, og så nærme du egentlig er målet er det jammen ikke rart det går sakte. Ikke har du mye å ta av heller.

 

Synes du skal være fornøyd jeg!!

 

Så fort det har gått fra nesten "fullamming" til en gang om dagen. Her spiser minsta fortsatt kun en halv porsjon med annen mat i løpet av dagen.

 

Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Jeg er godt i gang med å knekke de 14 trimpoengene det var meningen jeg skulle oppnå denne uka, har nå 6,7 og skal ut på tur hver dag nå, fredag-lørdag-søndag går jeg til jobb, ca 50 min pr dag, og i dag skal jeg ut på gå/joggetur.

 

Jeg har desverre ikke vært så flink med maten, så jeg bør nok satse på å få fler enn 14 trimpoeng. Nå sover guttetassen og da må jeg få vasket opp litt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Åh, du er så flink med trimpoengene!! Jeg er kjempe fornøyd hvis jeg klarer mer enn sju og du dobler det glatt.

 

Jeg har endelig somlet meg til å sende inn pulsklokka mi, så om en stund får jeg den vel tilbake og kan føre enda mer nøyaktige trimpoeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Joda her har omgangsjuken gjort sitt inntog nok en gang, og jeg fikk det nok en gang bare på magen, ikke spysjuka. Heldigvis fikk alle det på magen og ikke som spying her i huset, eller alle og alle, guttungen har sluppet unna! Men jeg har sittet på do hele morran i dag og det er f... så typisk på veiedagen min, vekta blir ikke mye reel når kroppen tømmer seg så jeg får vel hoppe over en uke så det blir stabilisert igjen! Arg!!! Ikke har jeg lyst på mat heller selv om jeg ikke er kvalm, 1 tynn brødskive og en yoghurt er alt som har gått ned i dag.... men men det retter seg sikkert inn igjen!!

Det er bare at det er så typisk, 4 harde dager etterhverandre på jobben og jeg er naturlig nok sliten og pluss dette, blir ikke mindre sliten da....

HELDIGVIS har jeg en super svigermor som har passet lillegutt i formiddag :-) så vi har fått sovet litt ekstra og det trengtes. Kællen har jobbet natten så han trengte jo også å sove naturlig nok.

 

Dette ble mye klaging så får håpe at det blir bedre fra i morra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

I dag fyller jeg 30 år og på søndag fyller lilletass 1 år!! Og jeg snikveide litt på vekta i dag og nå har jeg 200g igjen av julekiloene. Altså vekt i dag er 68,7! Gleder meg til mandagens veiing for jeg har ikke tenkt å overspise noe som helst verken i dag eller på søndag, men for å glede lille jenta mi skal vi bestille pizza i dag som bursdagsmat, og så blir det vel sjokolademousse til dessert og da er ho storfornøyd, og det er jeg også!!! Jeg spiser ikke veldig mye for tida, har ikke lyst på mat eller noe som helst annet heller, men omgangsjuken er ferdig for flere dager siden så det kan ikke være årsaken lenger, ligger på 1600-1800kcal og det er ikke så mye til å være meg. Har ikke ork til trim eller noen ting så nå har jeg startet på jerntablettene igjen, hadde tross alt p-stav mens i 5 uker forrige gang så det må ha forsvunnet en del jern da.

Men dette regner jeg med går seg til igjen når jeg får opp jerninnholdet i blodet:-)

Ja da skal jeg prøve å få i meg en pære og en liten yoghurt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....det meg det, ihvertfall de to siste dagene, jeg har forbrent 2343 kcal på to dager, som utgjør 11,7 trimpoeng!!! Jeg er sint fordi ikke klærne mine passer ennå og nå skal de siste 3,5 kiloene til pers og jeg skal ha på meg klær jeg aldri har brukt!!!! Det er noe ordentlig tull å ha klær i skapet og ikke gjøre nok for at de skal passe! Dette virker for jeg har fått på meg en bukse i dag som jeg ikke fikk på meg for 2 dager siden i ren 38strl:D Ikke er det mye stretch i den heller så jeg er STOLT:D Nå skal jeg beinfly i morra også, men på fredag må jeg rydde mer i heimen tenker jeg, men det går seg kanskje til med en gåtur på ettermiddagen;)

Har som mål å få 20 trimpoeng denne uka og det betyr at jeg mangler 8,3 trimpoeng for å klare det. Spiser ca 1900 kcal i snitt så ned skal jeg og ned SKAL det gå! Ut på tur uansett vær og tempratur!!!!

 

Ønsk meg lykke til for jeg skal ned ned ned!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet er 65 kg en eller annen gang før 14 juni

 

Mandag 14 jan : 69,9

Mandag 21 jan : 69,6

Mandag 28 jan : 69,2

Mandag 04 feb : syk

Mandag 11 feb : 68,5

Mandag 18 feb : har ikke veid meg, har mensen

Mandag 25 feb : -----

Mandag 03 mar: 70,3 (forstoppelse)

Mandag 10 mar:

Mandag 17 mar:

Mandag 24 mar:

Mandag 31 mar:

Mandag 07 apr:

Mandag 14 apr:

Mandag 21 apr:

Mandag 28 apr:

Mandag 05 mai:

Mandag 12 mai:

Mandag 19 mai:

Mandag 26 mai:

Mandag 02 juni:

Mandag 09 juni:-----skal være i mål----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....i dag har jeg vært hos tannlegen og trekt visdomstann... Det var IKKE gøy for den satt hardt, tannlegen slet med å få den ut! Bedøvelsen driver og går ut nå og jeg har det ikke behagelig akkurat....

Da blir det supper og myke ting resten av uka, har sydd inni munn også så dette her kan vel få utslag på vekta til mandag. Skal ta stingene på mandag og så får vi se om det har blitt bra da.

 

Har ikke veid meg i dag heller for jeg har mensen og vannansamlinger igjen, men satser på at det er vekk til neste mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest HelleDudena

Lenge siden sist det har kommet noen rapport fra deg, og er nyskjerrig på hvordan det går.

 

Jeg er i gang igjen, tar det sakte, men sikkert. Skal nok se 6-tallet før sommeren;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Det er fortsatt liv i luka her, men har vært gjennom en tanntrekking m/tilhørende betennelse(visdomstann)+ at jeg har hatt syke barn og mye jobbing!

 

Når det gjelder vekt så mener jeg er på rett vei igjen etter stillstans den møkkatanna som måtte ut! Fikk ikke spist og da gikk jeg faktisk opp, fordi kroppen lagret alt den fikk fordi den fikk for lite, men jeg er på rett kjøl og har over 12 trimpoeng foreløpig denne uka!! og flere skal det bli, vil ha 20 og jeg vil se 68 blank på vekta til mandag!!!!

 

Her har det begynt å snø nå, hater snø, men den skal ikke hindre meg i å trille tur i morgen! Har syklet bort 739 kcal i dag og i morgen blir det 2 timers gåtur og da regner jeg med at det forsvinner minimum 600 kcal. Går i mye bakker og bruker pulsklokke:D

 

Stikker innom en tur i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Dette klarer du!

 

Jeg har også vært mye mindre her mens jeg jobbet, nå skal jeg være hjemme ut mars før det blir mer jobbing igjen.

 

Men feberen herjer i kroppen min, så det blir dårlig med trim dessverre.

 

Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Ble en gåtur i dag på glattisen - snødde og regnet i går kveld og frøs på i natt-typisk! Men greide å svi av 579 kcal i hvertfall, i morgen blir det lang sykkeltur igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...