Gjest edda Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Hallo Nå har jeg endelig bestemt meg- setter harde skyts inn mot overvekten. Det blir operasjon - gastric bypass på Aleris. Er det noen andre der ute med erfaring fra dette? Noen som har gjort det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mimmi80 Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Hei! Hvis du søker litt rundt på forumet, så tror jeg du vil finne flere tråder som tar for seg operasjon og Aleris. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest titt Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 heisann jobber i helsevesenet har jobbet ein del med pasienten etter slike operasjoner vil berre ønske deg lykke til . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Casa Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Hei, så i Aftenposten i dag (morgenutgaven) at det skulle være et åpent møte om slike operasjoner hos Aleris. La dessverre ikke merke til når det skulle være. Mulig du allerede har vært på noe liknende, men ville bare si fra :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Huldra81 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Såg det samme og det skulle vere i morgon, torsdag 22.februar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest edda Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 En hilsen fra Edda Nå er jeg hjemme etter en vellykket operasjon på Aleris. Blir spennende tider frammover. Ser en finner masse gode oppskrifter her inne som jeg kan bruke både for min egen del og resten av familien. En tror en vet hva som er sundt og ikke men får seg aha opplevelser. Da er det godt å finne god hjelp på sunn mat. Lykke til andre som venter på å bli operert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trult1 Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Derfor er jeg kjempespent på hvordan det går med deg/dere som har tatt en slik operasjon! Er det mye smerter etterpå? Hva er det vanskeligste etter en slik operasjon? Er suget etter mat fortsatt like sterkt? Klarer ikke helt se hvordan jeg skal klare å leve på drikke og så moset frukt i ukevis etterpå engang:-( Er slike operasjoner alltid vellykkede, eller er det noen det ikke funker på? Tok dere lån gjennom den banken Aleris har avtale med? Hva blir avdragene? Hva var bmi'en deres? Min er 35,7 eller noe sånnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ariesus Skrevet Juli 7, 2022 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2022 hei, jeg ønsket å spørre, hvordan tok du penger på kreditt for operasjonen, gjennom en bank eller et selskap. Jeg trenger penger nå veldig raskt, men ikke så mye at banken ville gi det ut, kan du gi råd om en mikrolån:? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shamavie Skrevet Juli 9, 2022 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2022 Alle har sannsynligvis situasjoner når det er behov for penger og venner ikke kan låne ut. Da jeg kom inn i denne situasjonen gikk jeg til nettsiden https://xn--lnepenger-52a.no/lan-uten-sikkerhet , der begynte jeg å velge og sammenligne selskaper som utsteder lån og fant den hvis forhold passet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå