Gå til innhold

Gode råd for trening som gir mindre lår?


Bompibomp

Anbefalte innlegg

Gå i bakker - ute i naturen, gå tredemølle med oppoverbakke, i trapper eller på ellipsemaskin. Stå på ski eller sykle. Alle disse tingene gir fine muskler og forbrenner fett. Generelt vekttap minker lårene - for meg gav 10 kilo vekttap store utslag på lårene til tross for at det var på overkroppen fettet forsvant først.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinning!! Det hjelper veldig. Jeg begynte med det for første gang i oktober, og plutselig dukket det opp ukjente muskler etter veldig kort tid! :) Fettet og centimeterene forsvinner, og musklene kommer frem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bare større lår av syklling, så jeg er ganske så fortvilet. Sliter med å få buksene over lårene, så blir de for store rundt hofter/rumpe

Jeg er ikke stor, bruker str 38/40 damestr. Så hadde det vært noe som kunne punktslanke lår, hadde jeg tatt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hannemi.

 

Jeg fikk også større lår av å sykle, men har erfart at den beste måten å shape kroppen på, er å løfte vekter.

Hvis du går til et helsestudio (dersom du ikke allerede ER innmeldt, da) så kan du få en treningsveileder der til å gi deg øvelser for hele kroppen. Du slanker ikke akkurat bort så mye på den måten, men du bygger muskler og kroppen trekker seg sammen. Også over lårene, med de riktige øvelsene.

 

Lårene min var 64, og har blitt 50,5 på 8 uker.

Jeg har gått oppoverbakke på tredemølle med stigning ca 8.0 og fart ca 5.

Det er ikke så veldig fort, men jeg går ca en halvtime 2 ganger i uka. Deretter løfter jeg vekter ca tre kvarter - av og til en halvtime, litt avhengig av formen.

I tillegg trener jeg step eller aerobic eller pilates eller hopper tau.

 

Gjennom dette opplegget har jeg hatt veldig god prograsjon på centimeterne, og en fin vektnedgang på ca 500 g pr uke. Dette synes etterhvert også på lårene.

 

Lykke til :-)

 

antonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...