Gå til innhold

Firkløverdamene 3.11


Gjest acinom
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!!

 

Step i 1,5 time!!!! Plutselig så kom jeg meg over den lange dørstokkmila, og ut på trening. Så nå bllinker 42 gullepler på treet mitt!!

 

Får besøk i helga, av folk som er glad i god mat, og som liker å kose seg... blir en utfordring det.

 

Har ikke lyst å gå opp igjen, for det er jeg nemlig litt redd for. Det har vært lite tening denne uka, har ikke hatt tid til veiing av mat og telling av kalorier, så jeg kan ha spist for mye og for lite........ så jeg vet rett og slett ikke.... huff... ekkel følelse.

Vil så gjerne ned denne uka også.

 

Men iallefall, så blir det helg i morra, og det er godt!! Uka går så innmari fort. Om 14 dager skal vi på julebord, og jeg gleder meg til å vise meg fra min "lettere side", og kanskje er det noen som legger merke til at noe har skjedd. Det pleier iallefall å hjelpe for mye. Mannen min er innmari flink til å fortelle om STORE forandringer, og drar meg opp når jeg er nede. Han er også med på dette "prosjektet", og skal prøve "å få omplassert en vaskeball". Kjekt å være to om å tenke sunn mat og middag.

 

God helg!!!

 

acinom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg erfarte jo sist helg at det går an å kose seg og likevel gå ned. jeg klarte å spise *litt* god mat i stedet for å spise alt jeg kunne se :) men da hadde jeg jo oversikten på resten av uka.. skjønner at det er en uggen følelse å ikke vite helt om du har spist for lite eller mye etc..

 

det var supergodt å høre at du har kommet i gang med treninga igjen! du er flink! jeg er sikker på at du kommer til å få kommentarer på julebordet. de fleste er nok redde for å trå andre på tærne, men noen sjeler tør å si fine ting.. så du i Åpent forum at Kissi har vært innom? det ligger en firkløverdamelenke der inne fra to dager tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...