Gå til innhold

17. mai er målet!!! 6 -7 kg ned...Noen som blir med???


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Gjest Mamsen 69

Det er sikkert en spennende jobb:)

 

Nå er alt for idag fortært, og da har jeg havnet på 1048 kalorier og 2 liter vann.

 

 

Nå har det blitt litt kaldere luft, og det melder dårligere vær, fysjameg... vil ha sol og varme jeg.

 

Ha en fin kveld alle sammen!

 

Merwell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 798
  • Created
  • Siste svar
Gjest lottis75

Det ble 1390 kcal og 2,5 liter vann:)

 

Mye småspising i dag....løpt mye frem og tilbake:)

 

Begge barna sover så nå nyter jeg nok en kveld med stillhet:D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gjengen min.... Dere er bare så helt utrolige.. jeg får ikke fullrost dere nok!!! så mange fine ord, og så mye oppbakking står det virkelig respekt av :) Jeg er nok som dere sier, en fighter.. med godt humør... he he...det får jeg alltid høre....:) Det er bare det at man føler seg så jæ--- misslykka når jeg vet jeg kan, jeg vet jeg vil, men får det ikke til.... ikke 100%. Jeg ser jeg har myyyye å tenke på nå frem mot eksamen, og det preger meg nok litt. Jeg skal jo som nevnt tidligere være både mamma, kone, hushjelp, lærer, student, venninne og ha tid til trening... obs.. he he.. og slanking.... he he... Gleder meg til å bli ferdig i midten av juni :) og til sankthans skal jeg i hvertfall ha klart å krabbe meg ned på 68 kg...

 

Er nesten så dere står øverst på lista mi nå, til eksamensfesten, og over mine virkelige gode venner....som bare MÅ bli bedt...he he. Kanskje det hadde vært en tanke?? å fått til et møte oss i mellom til sommeren en gang.. da vi er i mål.... he he??? hva mener dere??? jeg syns det hadde vært super koselig å møte dere på ordentlig...

 

Dagen i dag har vært stille og rolig... kost oss sammen... jeg har ikke sitti nesten ett sekund da...som vanlig..men vært mye ute med ungene..

 

Neida Lottis... jeg tror ikke du lever helt uten å ha noen nedturer du heller... det er noe vi alle har.. det er bare forskjell på graden...og på hvem som sier det høyt...

 

Hvor mange kcal jeg har spist i dag vet jeg ikke...men er nok som vanlig rundt 16-1700.. for det ble ikke noe potet eller ris til middag i dag.. kun kjøtt og grønt..

 

Jeg skal prøve å komme innom i mårra kveld... så snakkes vi da...prøve a du..he he... akkurat som om jeg klarer å la være det... *s*

 

GID (som betyr Glad I Dere/Deg.. he he.. har jeg lært av min tantejente...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Ja, da er det kvelden og på tide å krype under dyna. Mannen min dro på jobb for å fikse bil, for idag gikk 240 til h.... også:)

Den andre må ha ny motor, så det var så ille som jeg frykta, desverre, men den gamle er enklere, noen timer på verksted så er den klar, hehe...

 

Det hadde vært koslig å treffes en gang, og blitt enda bedre kjent. Vi bor litt spredd, men ikke så langt at det er umulig:)

 

Regner nok med at du kommer innom Isabel, det er nok vanskelig å la være, hihi... koslig det, og sånn jeg også har det..

 

Har forresten fått mageknip, eller noe... lurer på om det kan være papaya som er hardt for magen? Har ikke spist det før, men har spist en ikveld. Ikke det beste jeg har smakt heller så jeg syns ikke den var verdt 25 kr...

 

Sove godt alle sammen, og jeg slutter meg til deg Isabel , GID :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Åå... dette var gledelig! har tatt av 1,9 kg siden tirsdag, og jeg er strålende glad! Da betyr det at påskekosen gikk fort av igjen:)

Gått ned 7 cm i midjen totalt også, så nå hjelper det seg!

 

 

Målene for idag ser slik ut:

 

26/2: 64 kg

5/3: 62 kg

12/3: 61,8 kg

19/3: 60,8 kg

26/3:59,9 kg

2/4: 59,4 kg

10/4: 61 kg

16/4: 59,1 kg:)

23/4:

30/4:

7/5:

14/5: 58 kg ;-)

 

Krysser fingrene for dere andre også, og ønsker dere en flott dag

 

Klemmer fra Merwell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Så fantastisk Merwell...GRATULERER!!!

Det må ha vært kroppen som hadde samlet vann etter påska.

Deilig å bli kvitt de kiloene og nå er du veldig nære målet:)

 

Ja møtes hadde vært koselig!!! Det må vi få til:) Litt rart for jeg føler jeg kjenner dere så godt og har dannet meg et bilde av hvordan dere ser ut........stemmer sikkert ikke i det hele tatt:)

 

På onsdag skal jeg ha fire jenter på lunsjbesøk....Forslag til hva jeg skal servere?

 

Har akkurat vært på trening. TOTAL CORE. En time med kondisjon på balansebrett. Utrolig morro!!! Tror jeg er hekta!!!

 

Nå skal jeg spise lunsj!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Takk! ja, nå er det bare 1,1 kg igjen til målet:)

 

Bildet vi har av hverandre stemmer nok ikke nei, hehe... men om hvordan vi er, det stemmer nok!

 

Du er flink til å trene, blir misunnelig, og skulle ønske jeg var flinkere til det. Bar at du får det til og syns det er så moro!Har gått tur med hunden jeg, og skal gå tur igjen senere idag også. Har ei syk ei hjemme så idag vasker jeg sengetøy og får luftet det, og det er deilig.

 

Har akkurat spsit lunsj, 2 ryvita rug med markjordbær-syltetøy:p

 

Lunsj til jenter? Salat med reker og egg eller kylling er jo deilig da:D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Egentlig ganske morsom måte å bli kjent med folk.. Har en venninne som har drevet litt med nettdating.....Jeg synes det har hørt litt skummelt ut jeg da. Møte folk man bare har snakket med på nettet....men nå som jeg har vært her inne en stund føler jeg at det ikke hadde vært noe problem å møte dere:)

 

Blir to dager med litt mindre trim så jeg tok meg i nakken og dro på trening i dag. Har du et Elexia senter nære deg skal du prøve Total Core.Det er så gøy og jeg er helt gjennomsvett etterpå.

 

Salat tror jeg at jeg må lage..Nå begynner sommeren igjen og vi spiste masse av en salat i fjor..vannmelon,stekt kyllingfilet,fetaost,rødløk....prøv!!!!!

 

1,1 kilo er jo helt rått!!!! Det fikser du lett:) Jeg har 3 kilo til første mål og 2 kilo til så kommer jeg til å bli super glad....HEIA OSS!!!!!

 

God bedring til hun du har hjemme:)

 

Det er så deilig å få vasket sengetøy på en sånn dag:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Har du vannmelonen oppi salaten? Holder den noen dager da hvis jeg lager og setter i kjøleskapet? Pleier å gjøre det jeg, og elsker jo vannmelon:) Feta har jeg ikke prøvd, er ikke så glad i ost så har ikke tort, hehe...men dropper bare den.. Tar bare ekstra ananas:p

 

Jeg skal også ta 2 kg til når første mål er nådd... men får ta første mål først. kan tenke meg at det kan være herfra og ned som kan være vanskelig, men det ser jeg jo. Og, det viktigste er å klare å holde meg der..

 

Har elexia 20 min unna, men er litt lat, hehe... kanskje det kommer etterhvert:)

 

Ha en fin dag 049.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Glemte ruccola..

Altså----Vannmelon,kyllingfilet,rødløk-feta-ruccola

Holder seg iallefall to dager for det har vi prøvd mange ganger..Utrolig godt synes vi:) Ble veldig masse av dette i fjor.

Kan jo evt mikse alt det andre og tilsette fersk melon hver dag..da blir den ikke så vannete..

Da girer jeg opp sånn at vi kan sammen kan sloss mot de to siste:)

 

KLem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Skal i butikken snart og da skal jeg kjøpe salat og vannmelon:) Tok siste salaten igår. Og, kan jo ha i melonen når jeg skal spise den. Mmmm...nå fikk jeg lyst på salat, ble sulten, hihi:p

 

Nå har jeg akkurat hengt ut en vask, og skal sette på en ny. Greit å få gjort litt nåa man først er hjemme

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

og smurt meg inn med selvbruningskrem. Skal opp i butikken etterpå. Størstejenta skal være med en venninne hjem fra barnehagen og hentes kl halv syv..Rart å ikke skal opp å hente henne...dagen blir veldig lang...Minten sover og har gjort det i en og en halv time....Det tar på å være på trening:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veslemor

Jeg klarte 14,8 trimpoeng den første uka=) Er veldig fornøyd, men vet ikke om det egentlig er mye eller lite...:-P Ny veiedag på onsdag, får se hvordan ståa er da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Jeg er her inne og henter det

http://www.cosgan.de/index.php Prøv å se du også:)

 

Kjedelig med bilen, men nå er 240 på veien igjen, det er da noe, haha...

 

Deilig at hun lille sover så masse da, så får du slappet av og kost deg. prøv å nyte stillheten i ettermiddag også når hun største ikke er hjemme:)

 

Nå har jeg kjøpt frukt og grønnsaker for 250 kr, men så er det mye godt da, hehe... og har allerede spist opp en banan og en kurv (joda, du hørte riktig, jeg er hol) jordbær.

k080.gif

 

 

Idag skal jeg lage biffsnadder til middag, og jeg gleder meg!! Bruker rådyrkjøtt og det er såå mørt

 

Veslemor, du er flink!Nesten 15 trimpoeng er veldig bra:) Blir spennende å høre hvordan det har gått med vekta (sikkert fint)

 

Klemmer til dere fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

HUsker du å spise nok også så kroppen får noe å jobbe med?

 

JORDBÆR:D Nå fikk jeg også lyst på det....Har det kommet sånn deilige ting i butikken som smaker litt??? Da iler jeg opp i butikken og kjøper...

 

n065.gif

 

Nå er det snart middag.....tomatsaus og pasta. som vanlig går jeg for tomatsausen sammen med ekstra grønnsaker..

 

GOD MIDDAG!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Jeg syns jordbærene og all frukta nå begynner å få bedre smak, så det er deilig:) Men, selvsagt er jordbærene best om sommeren når de er norske

 

God middag, og kos deg!

 

Er sulten, selv om jeg har spist 4 måltider idag, og 500 g frukt... liksom ikke bunn i meg idag... så nå gleder jeg meg til middagen også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26/2: 74 kg

5/3: 74,6kg (+600 g)

12/3: 73 kg ( - 1,6 kg)

19/3: 72,9 kg (- 100g) --> skjerpings må til...

26/3: 72,2 kg

2/4: 72,2 kg

9/4: 73,6 kg

16/4:72,6 kg

23/4:

30/4:

7/5:

14/5: vil se 60- tallet i hvertfall...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Lottis... dagen har vært fin. Takk som spør... men .. (der kom men, he he) .... det er fryktelig slitsomt å pendle frem og tilbake til Kjeller hver dag.. og mye forelesning. I mårra skal jeg ha fremlegg selv... av bacheloroppgaven. ...blir godt å bli ferdig :) Både for meg, mann og barn.. he he.. særlig ungene... Cant wait :). Det er et "rotterace" nå frem til 15. juni... samlinger nesten hver uke...og mye lesing og oppgaver.. siste eksamen er 15 juni...JOHO

 

Hadde tenkt å trene i dag.. men kollapset i sofaen... ikke helt lov men.... får ta det igjen senere i uka... nå er jeg fullstendig tom...:)

 

Jeg sa i forrige uke at jeg skulle sette opp egne mål fra uke til uke....og her kommer jeg med det første utkaset... he he... (for muligheten for at det blir flere er jo tilstede... he he):

16/4: 72,6 kg

23/4:71,8 kg

30/4:71 kg

7/5: 70,4 kg

14/5:69,8 kg

 

....og så setter jeg meg nye mål etter dette, for jeg må fortsette nedover til 67 - 68 kg som er min trivselsvekt.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...