Gå til innhold

17. mai er målet!!! 6 -7 kg ned...Noen som blir med???


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

  • Svar 798
  • Created
  • Siste svar
Gjest lottis75

Kyllingsalat: Ruccolasalat,fullkornspastaskruer,tomat,sukkererter,vårløk,kylling,rødløk,fetaost-lyst fra lillehammer ysteri med soltørket tomat og paprika.Arla fetaost 3% basilikum og persille.Avocado,paprika

 

 

Skjær Kyllingfilet i små stykker og stek de sammen med rødløk. krydder, salt,pepper.

kok pasta

Bland pasta, kylling og rødløk sammen mens det er varmt og avkjøl sammen.

Bland inn fetaostene.jeg beholder litt av oljen i den som heter Lyst...bare litt da. jeg bruker ca 2-3 spiseskjeer. Bland godt inn med pasta/kylling. Dette kan gjøres på morgen. Så rett før servering bland inn resten av grønnsakene.....vårløk,paprika,tomat,sukkererter,avocado, ruccolasalat.

 

Serveres med grovt brød og Tzatsiki. raspet Agurk,matyoghurt,hvitløk,saft av en halv lime,salt og pepper.

 

 

Fruktsalat- fersk ananas,melon,mango,eple,kiwi jordbær.evt banan... bland vanilje kesam sammen med persjonfrukt. Jeg kjøpte noen fine sjokolade hjertekjeks med nøtter som var formet som hjerter på bakeren.Fant frem ett stort rundt serverings brett og satt skålen med fruktsalat,skålen med kesamen,og så la jeg kjeksene rundt.Så veldig fint ut synes jentene.....og som dere sikkert allerede har forstått.....det ble ingen kjeks på meg:)

 

 

Dette er enkelt, lett og godt!!! b010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hørtes nyydelig ut Lottis.. Denne skal jeg ta vare på og teste en dag.. Jeg har spist salat med kylling til middag idag. Møte på jobben, hvor de andre spiste pizza og drakk brus. Har akkurat kommet hjem, nå sitter min kjære og spiser hamburger og pommes frites.. Byr meg faktisk litt i mot, selvom jeg er sulten. Får fixe meg et par knekkebrød og litt frukt..

Jobbtilbud til deg også?? Festlig..

 

Jeg har fått et supert tilbud jeg ikke tror jeg kan si nei til i min nåværende jobb, så tror nok ikke jeg bytter.. Så er så glad så glad... Opp flere tusen i mnd skal jammen gjøre susen..

 

Flinke dere er som trener, jeg har virkelig ikke vært flink til det i det siste. Glemmer til og med situps osv. på kvelden. Men lover; IDAG skal jeg ta dem, og ta igjen for de glemte igår...

Nei nå må jeg få meg no mat, hamburgeren begynner snart å friste...... :)

 

Stå på alle jenter.

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Dette har du sikkert jobbet hardt for å oppnå og fortjener helt klart! Gratulerer du er kjempeflink a020.gif

 

Salaten var veldig god!! Har mer igjen og den skal jeg kose meg med til lunsj i morgen..

 

Så flink du er som klarer å stå i mot middagen til samboeren din...Jeg har også mistet lysten på fet mat og søt mat.I dag tinet jeg jordbær og hadde på sånn splendid sukker.....Det smakte helt nydelig.utrolig lite som skal til for å glede oss nå.

 

Men det er så gøy å se at ting har skjedd med kroppen...vekk,vekk,vekk med alt som ikke trenger være der.

Jeg har ikke tenkt til å bli skrapa for det er ikke noe fint,men føle meg vel det vil jeg denne sommeren...Jeg skal ha kjoler,skjørt og trange klær:)

 

Prøv den salaten som jeg beskrev for noen dager siden med vannmelon og kylling slank30...den er VELDIG GOD!!

 

Dagens tall...1698 kcal og 2,5 liter vann Har nok ikke spist så masse for det er så vanskelig å legge inn nøyaktig tall når man spiser salat.la også inn 2 ss olje som gir 200 kcal.. så mye spiste jeg ikke.vil heller dra på litt enn å lure meg selv med å spise for mye;)

 

 

Ha en fin kveld!!!

 

Lottis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppskrifter, gleder meg til å lage dem.

Jeg var på klubb i går og fikk servert enkel, men sunn og kjempegod mat. Rett og slett en enkel grønn salat med rødløk, fetaost, tomat, agurk og salat. Litt godt brød og en nydelig(dyr) olivenolje med basilikum over gjorde susen. Vi fikk vann med appelsinskiver og deilige smoothies til dessert(banan, kiwi og appelsin).

Nå må jeg springe. Takk igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Kom meg ikke inn igår pga data...:)

 

Kjapp nå også, er på jobb, men kalorier igår ble 1366 og 2,3 liter vann.

 

Grattis med jobbene deres!!!

 

Snakkes senere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

I kveld er det kurs og jeg skal veies.....

Nå gidder jeg ikke stresse så mye mer før jeg skal opp på vekta....Jeg gjør så godt jeg kan, og da får resultatene som vises etter det duge....:)

 

Jeg skal ut å kjøpe meg nye joggesko i dag:)Det skal bli så gøy å få seg nye flotte løpesko...KJøper meg noen superlette Asic sko...gleder meg til å prøve dem i kveld:)

 

 

Ha en fin dag!!

 

LOttis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Lottis.. Så flink som du er vil det overraske meg om du ikke har gått ned.. Men nå har du jo holdt på en stund, og vekta har jo krøpet ned noen kg. Så om det stagnerer litt er jo ikke det unormalt heller.. :)

 

Gjett hvem som sovnet på sofaen igår FØR situpsen var unnagjort ??? JODA det var meg det vettu... Så må vel ligge på gulvet i hele kveld for å ta igjen det tapte..

Var litt sliten etter en laang dag igår, og med en god sofa er det lett å slokne.. :)

 

Idag blir det handling og pakking til hyttetur imorgen. Skal bare jobbe halve dagen før vi durer av gårde.. Blir taco på fredag og hjemmelaget pizza på lørdag m/salat. Så skal IKKE overdrive pizza'n... (det har jeg ikke spist på leeeeenge.. yummiiiii.. skal bli godis).. :)

 

Fortsatt god torsdag.

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Lykke til ikveld lottis, det går nok veldig ba skal du se! Men, ikke stress, du er så flink, og da får du ta det som det komer. Det er normalt å stagnere som slank sier, men jeg tror du har gått ned:)

Skjøner at du leder deg tl elga, slank, og pizza høres veeeldig godt ut, hehe

 

Nå skal jeg på konferansetime, og så er det foreldremøte etterpå... Skal prøve å kome meg inn igjen ikveld, nå låner jeg en bærbar av størstemann

 

Han ordner den vanlige pc'en nå så jeg håper den ordner seg:)

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Jeg er så utrolig sulten jeg....Veldig!!

Kjenner sug hele tiden...

 

Kommer innom etter kurset med resultat!!!

 

Hyttetur hørtes veldig koselig ut...Vi skal reise til Sørlandet og besøke noen venner i morgen:)

 

Ha en fin ettermiddag!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... for det må jeg jo :)

 

Jeg fikk ikke vært innom i går kveld da min bærbare data har kræsjet... det er noe dritt.. he he.. Nå sitter jeg på gubben sin (eh.. he he.. kanskje ikke på... men med *ler*).. Jeg har den stasjonære da.. så jeg får bruke den litt fremover til min bærbare er reparert...

 

Jeg vil ellers også si at det er flott å se den aktiviteten som er her inne.... så koselig og motiverende... og det mener jeg til dere alle... anne, Merwell, Lottis, Slank, kreps, veslemor, og alle dere andre...:)

 

Jeg vil også bare si at jeg merker at jeg ikke klarer å være så strukturert som ønskelig oppi alt stresset nå... og jeg vil dermed ikke sette meg noen mål fra uke til uke, som ble gjort på mandag. Jeg vil heller ha som mål å klare langt mindre nå i denne tøffe og hektiske perioden, og derfor setter jeg noen nye mål:

16/4: 72,6 kg

23/4:71,8 kg----> nytt mål: 72,2 kg

30/4:71 kg-----------------> 71,8 kg

7/5: 70,4 kg----------------> 71,4 kg

14/5:69,8 kg---------------> 70,8 kg

 

Dette vil være mer realistisk for meg nå fremover... da jeg ikke klarer å følge opplegget ti punkt og prikke... men jeg skal komme sterkere tilbake.. og jeg har også bestemt meg for å klare å komme meg ned til 67 -68 kg igjen i løpet av forsommeren .. men bare litt tregere enn det jeg drømte om...Nå slipper jeg i hvertfall det nederlaget det er å fortelle dere, mine kjære venner, hver mandag, om at jeg ikke har gått noe særlig ned...he he..:) . Min neste dato for delmål blir nok sankthans...

 

Jeg må igjen berømme dere for å være så utrolig flinke... :) FLOTT!!! Og ikke svikt meg selv om jeg bremser nedgangen litt.. for jeg er her.. og kommer til å være her... hele veien og hver uke...og hver dag.. som vanlig... jeg bare må ta det litt mer "piano" akkurat nå et par uker....

 

Store klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Så flott at du kommer innom Isabel!!! Det er så koselig å høre hvordan du har det midt oppe i alt stresset du driver med:)Lurt å justere kravene ned slik at du ikke tar fra deg selv motivasjonen..Jeg skal videre ned til 73-72 etter 17 mai

Da starter vi en ny tråd så vi kan følge hverandre videre.....ikke sant vennen?

 

Jeg kom akkurat hjem fra kurs og hadde gått ned 0,8 kilo....ny vekt er 77,3

 

MINE MÅL

29/3-79,3

5/4- Påske

12/4-78,5-(78,1):)

19/4-77,7-(77,3):)

26/4-77,0

3/5-76,2

10/5-75,5

17/5-75,0

Jeg ligger litt foran skjema og det er godt å ha til senere. i dag har jeg vært så sulten.... Så dagens tall ble ikke så bra 1878 kcal og 2,5 liter vann.....har trent en time på stav da også.... Får ta det igjen i morgen!!!!

 

 

Klem Lottis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Ja, da er jeg på plass:)

Gratulerer med måla lottis, du har vært flink!!

Isabel, lurt å justere krava ned litt nå, du tar det igjen, og flink er du uansett:)

Kjedelig med pc som ikke virker som den skal, vet alt om det:(

 

Ha en fin kveld alle sammen, imorra kommer jeg mye sterkere tilbake!

 

Havna på 1300 kalorier idag og 2 liter vann + 3 kopper te

 

Klemmer til dere alle

 

Sove godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra Lottis, du kliner jo virkelig til HVER uke du!! Gleder meg på dine vegne... :)

 

Nå er det snart Prison Break, så skal trekke beina godt oppunder meg i sofaen og kose meg.. Må også pakke til helgens fjelltur. Vi reiser også i 2 tiden imorgen.. :) Ser jo ikke ut til at været vil bli det aller beste, men får ta det man får...

 

Dagens inntak; 1320 kcal. Vann; plenty..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Lottis og Slank, kos dere masse!!!

Kommer til å savne dere veldig her inne, men det skal gå bra, hehe

 

Nyt en helg på tur, og så håper jeg at været blir bra:)

 

Ha en kjempefin helg alle sammen, og en flott dag!

 

Isabel, det er helt klart at vi ikke svikter deg selv om du må ta det rolig en stund, du er jo den som starta dette her og som fikk oss alle igang! Vi er her vi, og heier på deg. Beundrer deg som klarer alt du gjør.. det må jeg si. Tar av meg hatten!! Dette klarer du:)

 

Kommer innom senere, nå må jeg noen timer (3) på jobb. Deilig med kort dag på fredag:p

 

Klemzer fra meg (som endelig har fått pc'en igang igjen, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... ønske alle en fortreffelig helg... Nå runder jeg av arb.dagen om 10 minutter.. :) Skal bli deilig med et par fridager, og det virker som om været går i den retningen vi ønsker.. :))

 

Snek meg på vekta i morges, -0,8 siden mandag. Men vet jo helgene alltid roter det litt til. Spiser ikke godis og flipper helt ut. Men spiser gjerne mer sjeldent.. Og overdriver kanskje pittelitt på middagen.. ;o)

 

Men veiing mandag får bli som det blir...

 

RIktig god helg til alle spreke jenter... Håper alle får deilig vær, så man kan kose seg litt ute..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Da er arbeidsdagen min også over, og jeg har kommet hjem. Nydelig vær selv om det blåser. Har gått tur allerede, men får ta en til iløpet av dagen, hehe.

Skal ut å øvelseskjøre med min sønn etterpå, og da skal vi kjøre BMW. Fikk bytta eksosanlegg igår, så nå er det lovlig. Det andre bråkte så aldeles at vi hadde blitt stoppa hver gang politi hadde hatt sjans:( Dette bråker også (det er viktig for gutta:) ) men det er lovlig, hehe

 

Jaja, kos dere fortsatt masse og ha en fin fin dag, og helg;)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Da er jeg veldig kjapt innom for å si god helg!Vi skal kjøre nå om tjue min....er ikke sånn utrolig gira på helge tur nå....men vi har lovt lenge å komme så da drar vi avgårde og det blir veldig koselig når vi kommer frem....

 

Kos dere masse!!! jeg sliter fortsatt med sult!!! Synes jeg ikke er noe flink om dagen. Kommer veldig fort opp i kcal og må knipe masse igjen på kvelden...

 

GOD HELG JENTER!!!

 

 

KLEM LOTTIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...