Gå til innhold

17. mai er målet!!! 6 -7 kg ned...Noen som blir med???


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Gjest Mamsen 69

Hei hei alle sammen (noen er vel igjen?)

 

Idag er det lørdag, og fortsatt flott vær, selv om det har blitt en god del kaldere i lufta.

Ønsker dere en strålende dag, og håper noen kommer innom iløpet av helga:)

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 798
  • Created
  • Siste svar

Må si at dere er superflinke!! jeg har døtte av lasset, og gåår bare opp i vekt, det er ganske tragisk kan man si!! vet ikke hva jeg kan gjøre for å komme inn på rett kjør igjenn :-( men jeg ser at dere er kjempeflink og skriver inn hvor mange kcal dere spiser, så jeg får prøve det :-) Det har bare vært så mange selskaper og ikke minst det er mange flere igjenn (7 stk bare i april og mai + 17 mai) så da gir en litt opp. Men jeg skal prøve og telle en ukes tid så får vi se!!! Sorry dette ble et litt sutre innlegg, men jeg måtte bare få det ut!! trenger noen mega gode råd!!!

 

Ps må bare si at dere er kjempeflink!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei på deg!

Koslig at du kommer innom og at du er med:)

Skjønner at du blir frustrert, men ikke gi opp!!

Rådet mitt blir å komme inn her hver dag hvis du har mulighet, og rapporter alle kalorier hver dag, det hjelper, det skal jeg love deg.

Når det gjelder selskaper osv, så må du bare prøve å spise det som har minst kalorier, eller si ifra at du er på en kur så du tar med deg noe selv du kan spise. Frukt og bær er jo veldig godt da. Og, prøve å begrense mengden før du kommer, spis før du kommer... Det gjør jeg. Og, drikk masse vann, det hjelper også godt.

 

Ha en kjempefin dag, og spør gjerne om du trenger oppskrifter eller annet:)

 

Klem fra Merwell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke mye å høre fra meg denne uka. Ble med den ene startmeldinga. Men slik er det når mensen kommer og vekta går opp. Ikke særlig festlig å rapportere nederlagene. Litt svak motivasjon denne uka. Enormt gottesyk, men har greid meg noenlunde. Har gått ned 0.2kg.......Men, tenker at for hver gang jeg trimmer og greier å holde meg unna godt, spise sundt og ofte - så måååå det da bli bedre. Dere andre her er veldgi motiverte og flinke. så nå får jeg lyst til å skjerpe meg mer. Må få av litt før bikinisesongen setter inn. (ikke det at jeg går og sprader så mye i bikini uansett...)

 

Hilsen tottis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Koslig å høre fra deg:)

Noen nederlag må vi tåle, og bare stå på igjen videre..

 

Grattis med vekttap, det er bra!! nedgang er nedgang, og riktig vei:)

 

Vet at det ikke er festlig å rapportere de dagene som er dårlige, men ved å gjøre det tror jeg motivasjonen stiger, og hjelper deg. Prøv å se:p

 

Ha bikinien som mål du, sommeren er lang vettu, og det er meldt knallsommer:D

 

Ha en fortsatt fin lørdag!! her har vi spist tortillalefser med elgkjøttdeig, og nå er jeg mett. Det er stort sett bare etter middagen jeg er mett, syns jeg er sulten hele dagen, og går og småspiser frukt osv... Lurer litt på om det nesten må være bedre å spise seg ordentlig mett 2 ganger om dagen istedet for å være sulten jeg... men vekta går jo ned nå, så det er vel dumt å prøve?

 

 

Klemmer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Kalorier på meg igår ble 1250 og 2,2 liter vann

 

Idag regner det, og jeg fyrer i peisen, skikkelig innevær:)

 

Ha en fin søndag alle sammen, snakkes vel ikveld:)

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann hoppsann...

 

Jeg kommer ikke til å rapportere noen tall i mårra... he he... mest fordi jeg ikke har lyst til å gå på vekta etter helgen... men også fordi jeg skal opp kl 6 og innover og har et hektisk løp hele uka...og barneselskap til helgen... Min kjære førstefødte blir 6 år på onsdag... og skolegutt... Gud som jeg gruer meg... he he :)

 

Neida, vi får se om jeg kommer innom en liten tur i mårra kveld..:)

 

Flott du kom innom igjen Tyr...og tro meg... du er ikke eneste som sliter...Det gjør jeg også.. men jeg har holdt kontakten her inne med mine kjære venner...og det har faktisk sørget for at vekta ikke har gått oppover igjen... selv om jeg ikke har gått så forferdelig mye ned heller.... men det er motivasjon i denne gjengen her..:)

 

Og Tottis... kom deg inn i gjengen.. og inn hver dag... da hjelper det!!!

 

Stooore klemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tidligere nevnt sliter vi med dataen og det er ikke hver dag jeg kan være her. Og jeg tror virkelig trenger en så flott gjeng som dere for å gå ned i vekt. Må bare si til min fordel var jeg en 1,5 timerstur i går på fjellet og brukte over 700 kcaL. det er jo ikke så værst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei hei!

Så bra tyr, da har du vært flink:) Og så deilig å komme seg ut. Jeg har vært lat, som vanlig i helgene, slappet av og ikke gått stort. rart det, er flink hele uka men i helga er det tomt... huff, må skjerpe meg med det...

 

Isabel, sant som du sier, tror det at vi har hverandre her sørger for at ikke vekta går opp. Sånn er det ihverfall for meg, har ikke lyst til å være den som ikke klarer dette. Og, du er flink! Hadde nok ikke orket alt du ha å stri med samtidig som du går ned i vekt

 

Jeg har virkelig skeiet ut i helga:( Smågodt og pizza idag:( Nesten ikke til å tro, og nå gruer jeg meg til vekta imorra. Det kan jo bare gå en vei, desverre, og det verste er at jeg vet det så godt!

Jaja, det kommer flere dager og jeg skal ta meg inn igjen

 

Ha en fin kveld alle sammen så snakkes vi igjen imorra

 

Klemer fra meg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Da er vi tilbake fra helgetur!!!

Jeg har ikke spist noe snop,men det har nok blitt litt mye mat. Har ikke fått telt kcal.orket rett og slett ikke. I morgen er det trening og det blir det de neste fire dagene....Jeg spiste bare i kveld ca 50 mandler...ikke bra!!! Nå skal vi ikke ut å reise før pinsen....Deilig å være hjemme og gjøre i stand ute og inne..

Vi har hatt en fantastisk tur!!!kost oss i en nydelig liten sørlandsby med veldig koselige venner.... Barna har kost seg veldig også. De vi har besøkt har tre jevngamle.......

I morgen skal jeg ta i ett tak....ikke bra dette her:( Virkelig ikke peiling på hvor mye kcal det ble:)jaja.....påan igjen!!!!

 

Håper dere har hatt en nydelig helg,mange som har kommet tilbake på banen...Så kjempegøy:)

 

 

Stor klem fra LOTTIS:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei hei alle sammen!

Godt å ha deg tilbake igjen lottis! Høres ut som om helga har vært topp, og det er jo sånn de skal være når man først reiser på tur. Og, man drar ikke på tur med vekta under armen, nei da koser man seg og bare prøver så godt man kan:p

Jeg har bare vært hjemme, og tatt livet med ro. Er kjempeoverraska over at jeg virkelig har vektnedgang idag, var sikker på at jeg hadde gått opp. Men, ned 0,9 kg fra forrige uke, så nå er jeg egentlig bare 200 gram fra det målet jeg satt meg. Men, jeg kommer til å gå videre med de 2 siste kg også så jeg justerer målet mitt til 56 kg. Da har jeg 2 kg og 'gå på', og så skal jeg stabilisere meg der. Skal ikke under det.

Er egentlig veldig fornøyd med å ha kommet så langt, og tusen takk for all hjelpa og støtten!! Dette hadde jeg ikke klart uten deres hjelp.

 

Målene for idag ser slik ut:

 

26/2: 64 kg

5/3: 62 kg

12/3: 61,8 kg

19/3: 60,8 kg

26/3:59,9 kg

2/4: 59,4 kg

10/4: 61 kg

16/4: 59,1 kg

23/4: 58,2 kg

30/4:

7/5:

14/5: 56 kg ;-)

Ønsker dere alle en strålende dag, så snakkes vi i ettermiddag

 

Klem fra Merwell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle kjære...

Mandag gir muligheter for en frisk start, vi får bare bite tenna sammen og gyve løs.. :)

 

Helgen har vært helt knallsuperduper... Været var virkelig på vår side på lørdag da vi stod på ski i Trysil. Mat har gått litt så som så, får ikke spist så ofte som jeg bør.. Og først får mat; spiser litt mye.. Men har vært aktiv da. Kjørte ski fra kl 10 til kl 16. Ble et par øl på afterski også... "Kunne" ikke la vær.. hehe..

Veide meg fredag morgen, og veide det samme idag.. Så; greit.. :)

 

Har spist litt godteri også, 1 strek med kvikklunsj på toppen av Trysilfjellet smakte fortreffelig.. (de andre spiste mer, jeg klarte å begrense meg..).. hhe..

Kom mye senere tilbake til hytta enn planlagt på lørdag pga afterskien, var så sultne at smågodt og potetgull raskt fant veien til bollene, mens vi lagde pizza.. Spiste kanskje 4 smågodter og 10 potetgullflak.. Strek i regninga, men hele poenget er BEGRENSNING!!! Vanligvis ville jeg spist myyyye mer... :) ( og i tillegg har jeg hatt mensen, så da er det "lov"..) hihi...

 

Dagens tall:

12/3: 77,1

19/3: 76,1

26/3: 76,8

2/4: påsketur

11/4: 77,3 (veide onsdag, og har gått LITT opp igjen kan du si) .. freeez....

16/4: 76,1

23/4: 75,3

30/4:

7/5:

14/5:

 

Til dere som sliter; stå på... Når dere har funnet rytmen, kan det være at vi andre sliter. Så dette går som en jojo... Men ingen tvil om at dette er bra for motivasjonen iallefall.. Hjelper å skrive av seg litt og å fortelle om opp- og nedturer.. :)

 

Ha en strålende dag.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Du er flink kreps som går det hver dag:) Og 1 cm her og en der, det blir bra:p

 

Da er arbeisdagen over for idag, og nå er jeg sliten og sulten. Idag blir det kylling, fullkornsris og brokkoli til middag, nam nam... gleder meg allerede:)

 

Kommer innom igjen jeg, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Da er middagen over og minstemann i seng:)

Ellers skal jeg bare slappe av ikveld, er trøtt... Det blir nok sofa og tv på meg idag, hehe... men har heldigvis gått en god tur på jobb idag, så jeg skal slappe av med god samvittighet, og komme sterkere tilbake imorra.

Har en hel kurv med deilige jordbær stående og friste, så det blir nok kveldskosen ikveld:D

 

Ha en fin kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Du er ferdig slanket i grunnen Merwell.......GRATULERER!!! Fantastisk!!!!Tar av meg hatten og jubler at en har klart det før tiden:)

 

Slank30 Veldig flink du har vært også....Du nermer deg vel sikkert målet ditt du også?Var det noe snø igjen i Trysil?

 

 

Jeg er så sulten om dagen...sulten sulten sulten..I dag har jeg brukt mesteparten av kcal på speltbrød fra united bakeries....NAM...Tenk det da....brød savner jeg:)Men jeg holder meg til kcal inntaket hver dag uten om i går da.....Nå skal jeg gå tilbake å spise knekkebrød..måtte bare ha det i dag. Vi spiste havregrynsgrøt til middag da. Trent har jeg også gjort..Total core..Kondisjon på balansebrett...

Jeg er så glad jeg har dere her nå...Det går tungt om dagen!!!

Men jeg skal klare å fortsette sånn at jeg kommer frem til målet:) 75 til 17 mai og 72 til st. hans.....Det må jeg klare..

 

KLEM!!!

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Takk, lottis:)

 

Knekkebrød er lurt når man er sulten, og frukt.. men det blir mye frukt, hehe.. Har spist over 500 kalorier med frukt bare idag jeg...huff... og merker det jo litt i magen:(

 

Så flink du er til å trene lottis, jeg kommer liksom ikke igang jeg. Har nok ikke nok vilje eller motivasjon, desverre..

Og, jeg er helt sikker på at du kommer til å klare målet ditt!! Så flink du er så klarer du det, og å holde deg der:)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Mannen kom inn med minstejenta de hadde vært ute å lekt i sandkassa og man kan si at hun har spist kveldsmaten sin ute......æsj!!!! Nå er hun i dusjen og snart er det senga...Etterpå skal vi huke inn 4 åringen og legge henne..Da er det kveldsro:)Mannen skal spille fotballkamp så da skal jeg kose meg hjemme alene..

 

kommer innom med dagens tall:)

 

KLem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...neiida Lottis.. Jeg er langt fra målet mitt.. Har kun gått ned 2 kg. på over 1 måned. Så har 5 kg. igjen... puh... Virker ufattelig uoppnåelig for øyeblikket, men får vel bare tenke positivt vel?! :)) Brød savner jeg også, spiste hatting grove rundstykker i helgen, 2 stk. Ille godt.. men er nå tilbake på knekkebrøda..

 

Heldig er du Merwell, som er sååå nære målet ditt.. :) Hva så om du ikke får trent så mye akkurat nå, du går jo allikevel ned i vekt. Men det er klart, trim er jo ikke dumt da! Jeg er heeelt elendig om dagen til å trene, får det bare ikke til lissom.. hehe.. Motivasjon hvor finner jeg den???

 

Idag ble det kyllingsalat til middag. Snart er det knekkebrød til kvelds..

 

Trysil ja Lottis, var ikke verst der nå.. :) Har vært ganske kjølig på nettene i det siste, så snø'n i bakken var bra!!! Og når solen skinte var det extra nydelig..

Så idag sløver vi hjemme i sofaen, vasker litt klær og glor på tv.. Vært og shoppet litt også.. :)

 

Kos deg hjemme alene Lottis, når barna har blitt rene og kommet seg i seng.. hehehe.. sand er godt.. eh.. ?!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hehe, lottis, sand er vel noe de fleste liker på den alderen, men for oss som har fått mere vett mister vi matlysten ,hehe...

Håper du storkoser deg og slapper av hjemme alene:)

 

Jeg savner også brød innimellom, men de speltknekkebrøda som jeg har kjøpt på meny er så utrolig gode at de frister mer. Spiser det til lunsj hver dag, ellers bare ryvita rug. har som tidligere sagt kuttet all hvetemel siden det virker som om det legger seg som lim på mage, og rumpa på meg, og der vil jeg ikke ha det:)

I tillegg har jeg blodtype O- og skal holde meg unna hvetemel siden det gir vektøkning.

 

Jaja, nå ser jeg på slankekrigen, så får forte meg inn på sofaen igjen, hehe...

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Ble litt mye for det ble det spelt rundstykke som tok hele dagsrasjonen....ALDRI MER!!!!!

 

Nå er det knekkis som gjelder for alle pengene:)

Hva spiser dere til frokost og lunsj på en vanlig dag?

 

 

KLem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Mine kalorier for idag ble 1634 og 2 liter vann (har feira litt jeg med sans is, hehe )

 

Kos deg med frukta slank, jeg har også vannmelon og jordbær, herlig:D

 

Nattaklemzer fra meg

 

a025.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si grattis.. og bli grønn av missunnelse.... huffamei... Her sitter jeg da.. jeg som startet hele greia... men som absolutt ikke klarer det... Nei fy.. nå er det jaggu nok!!!! Mandag og ny start... (noe jeg sier hver jæ... mandag da.. he he) :) Jeg har på ingen måte tenkt å gi opp :) det er ikke helt meg... men jeg må få sukke litt tungt til tider...

 

Jeg har akkurat vært ute å jogga 7,5 km.. og det var deilig.. ellers går dagene i hundre nå...rekker så vidt å puste...he he.. har forelesning hele dagen.. og jobber med studier eller jobb på kvelden.. pluss bursdagsforberedelser... ja ja... godt jeg slipper å tenke på fritidsproblemer... he he

 

Flotte resultater til deg også Slank!!! :) Takk for råd... og jeg skal stå på til jeg er i mål...

 

NÅ skal jeg forberede litt til morgendagen.. etter å ha laget litt gele..he he

 

Natta mine trofaste.... Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...