Gå til innhold

17. mai er målet!!! 6 -7 kg ned...Noen som blir med???


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Gjest Mamsen 69

Sorry... glemte at jeg også spiste is til dessert igår, så riktige kalorier ble 1703

 

Kos deg ute i det flotte været isabel, her er det også litt sol igjen idag.

Du får en tøff uke, stakkars deg... men du får bare stå på, og gjøre så godt du kan. Det er et slit noen ganger:(

Frokosten hørtes nyyydelig ut, hehe

 

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 798
  • Created
  • Siste svar
Gjest Mamsen 69

Da er middagen spist, og idag ble det wok med kyllingfilet og ris:)

Ellers har det beynt å regne her, og det er kjedelig:(

 

Håper du fortsatt har sol isabel, og at du har kost deg ute

 

Nå er det en som roper på do, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

.. Jo takk som spør Merwel.. hehe.. Festen igår med gjengen var som vanlig knall.. Ble jo som forventet LITT for mye alkohol, men det får bare gå. Fikk koldtbord, og spiste mye salat, men også karbonade, kylling, roastbiff, loff. Spiste masse salat, og ikke noe potetsalat... (hjemmelaget, og utrooolig god, men klarte å motstå). hehe..

 

Formen idag kom seg da vi begynte å vaske huset utvendig, samt verandaen. Har skiftet kledning på hele huset, byttet alle vinduer, nytt inng.parti, veranda og dobbel garasje. Så vi skal male og kose oss fremover. Samt jobbe opp hagen litt... Nå ser det ut til at vi kan ende opp med båt også, så vi får nok å henge fingrene i fremover. :))

 

Nå lager mannen min lasagne, og jeg får gå å lage salat... Er så sulten, har kun spist 2 knbrød, 1 egg, 2 bananer, 2 yohurter idag. så blir nok litt utskeiing med lasagnen nå snart. Huff. da kommer vekta imorgen til å se ille ut.. men men.. :))

Har så problemer med å få i meg nok mat når vi holder på sånn i heimen..

 

Nei, nå ropes det på hjelp fra kjøkkenet.

Vi snakkes.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Idag ble det 1279 kalorier på meg og 2,5 liter vann

Har egentlig spist i hele kveld, karameller, marsipanbrød og is:( Bånn hol....

Huff... må skjerpe meg, vet ikke helt hvorfor jeg har vært helt hol etter noe...

 

Maten hørtes fristende ut, slank (sier hun som det ikke er bånn i idag, hehe)

Og, sånn som dere står på da!! Meg en søndag etter fest er på sofaen, hehe...:)

Lasagne er godt, det er det lenge siden vi har hatt, og har ikke sjekka kaloriene, men er det såå ille da?

Kos deg med maten du, du må jo ha nok mat, og du har spist altfor lite idag. Men, sånn blir det her også når man først holder på med noe

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

terrassen er ferdig og ute regner det:( Jeg som ville nyte den). Etter at farmor og farfar hadde snudd nesa hjemover igjen. gikk jeg ut i skogen i en time på staver. Så vasket jeg terrassen..Den ble så fin og stor:) Hvor er sola????

 

Så fikk vi besøk av noen naboer til kaffe og is....light is til meg på 67 kcal pr beger.. Så fikk vi besøk av noen andre naboer til grilling. Dagens tall ble 1660 og 2 liter......2,5... drikker en halv liter til nå.

 

var så sulten i stad at jeg midt på dagen spiste 4 havrekjeks...Det var 322 kcal...Hjelpes:(

 

Håper dere har hatt en fin helg!!!

 

I morgen kommer jeg sterkere tilbake:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Målene for idag ser slik ut:

 

26/2: 64 kg

5/3: 62 kg

12/3: 61,8 kg

19/3: 60,8 kg

26/3:59,9 kg

2/4: 59,4 kg

10/4: 61 kg

16/4: 59,1 kg

23/4: 58,2 kg

30/4: 57,7 kg

7/5: 57,7 kg

14/5: 58 kg, justert ned til 56 kg ;-)

 

Som dere ser så har vekta mi stått stille denne uka, hverken opp eller ned... Bra at den ikke har gått opp sånn som jeg har spist i helga, med snop og diverse, men skulle ønske den hadde gått litt ned ihvertfall....

Klarer ikke helt det nye målet da på 10 dager, men men... Har ihvetfall klart det opprinnelige og får være fornøyd med det

 

Er det ikke typisk lottis, at det kjedelige været kom? Helg og greier, hehe

Men, du har ihvertfall vært flink i helga og fått gjort mye i tillegg til trim. jeg har ikke trimma (fikk starffa for det nå) er utrolig daff i helgene jeg... Hm... klarer liksom ikke å få gjort det:(

 

Håper dere andre har mere positive tall å komme med enn meg idag, og ha en flott dag alle sammen:) :)

 

001.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

God morgen,

da var nok en spent mandagsmorgen over, og jaja.. -300gr får jeg bare si meg fornøyd med. Siden jeg har hatt en fest i helgen må det være godkjent.. hehe..

 

Dagens tall:

12/3: 77,1

19/3: 76,1

26/3: 76,8

2/4: påsketur

11/4: 77,3 (veide onsdag, og har gått LITT opp igjen kan du si) .. freeez....

16/4: 76,1

23/4: 75,3

30/4: 74,3

7/5: 74,0

14/5:

 

Grattis med veranda Lottis, vi fikk ny ifjor, og jeg kosa meg så ekstremt mye der at jeg nesten ikke ville reise noe annet sted. Hadde masse kose besøk med grilling og kaffe..

 

Du kan jo ikke annet enn si deg fornøyd Merwell, heldig du som har nådd det opprinnelige målet ditt. Jeg stresser ikke mot å nå mitt mål lenger, har skjønt at det går tregere med meg nå enn det gjorde sist gang jeg slanket meg, da gikk det 1 kg i uka.. Syns jeg spiser ganske likt nå som da, men jeg har jo blitt noen år eldre.. eh.. Og rundet det magiske 30-tallet.. hehe.. Ser det sånn at jeg ikke MÅ være ferdigslanket til sommeren, men heller bruke sommeren på også prøve å gå litt ned. Går sikkert sakte men det får heller være.. :))

 

Ha en strålende dag alle jenter.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Grattis til deg slank, så bra at du gikk ned på tross av fest da;)

 

Kiloene sitter nok bedre nå enn tidligere ja, og 30 er et magisk tall i negativ retning når det gjelder kropp og vekt ror jeg. Forbrenningen er ikke like god som før, og fasongen vil gjerne forandre seg litt:( Men, vi står på vi, og skal nyte sommeren slankere enn før, hehe

 

Ha en super dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kreps69

etter en helg men håndball og konfirmasjon ble det 61,8(opp 200 gr) og 79 rundt "puddingen".ja ja,jeg får ta en gå tur nå,i blåsten-flagget til naboen henger rett ut!!sier som ludvik i flåklypa-det blåser nordavind fra alle kanter........

 

jenter,så flinke dere er!!!og merwell ikke bare barn nyter godt av din neste kjærlighet men ekorn barn også!!snill du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Takk takk kreps, det er lett å bry seg om sånne små uskyldige dyr da:) Også sååå søt...hehe

Tenker litt på den, men håper den klarte seg!

Du har vel fått lufta deg godt tenker jeg? Skal gå meg en tur etterpå jeg også, selv om jeg allerede har gått en lang tur idag. Trenger litt avkobling idag, klarne noen tanker...

Syns forresten du har vært flink!! 200 g etter konfirmasjon er ikke verst:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Jeg, har i dag hatt en real sprekk....Den har vært planlagt lenge. etter 12 uker på sparebluss trengte kroppen min en sprekk for å begynne å forbrenne igjen....

Hvor mye jeg har inntatt i kcal vet jeg ikke. ett sted mellom 2500-3000 kcal

i morgen blir det sparebluss igjen og noen dager med ca 1300 kcal.

Fikk dette tipset fra kurslederen min.... Nå sitter jeg her utrolig mett og kvalm....

Det blir lenge leng til neste gang.

 

Så gøy å lese at dere hat hatt en fin hel! Ekorn reddet....Det må jeg si..så snille dere er:) De er jo så søte. ser dere for meg der dere leker redningsmannskap...flinke er dere. Gratulerer med stillestand,liten oppgang og nedgang.kjempeflinke jenter er dere:)

 

Jeg begynner på kurs igjen torsdag...ny start og 72 skal lyse mot meg innen kurset er ferdig:)Gleder meg får likssom en ny frisk start.

 

Nå må jeg finne største jenta. vi er alene hjemme i dag. minstejenta er hos mormor og morfar noen dager.

 

Snakkes senere!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

2,7 trimpoeng og total core...deilig! Så har jeg raket i to timer.....litt der også. Litt bra at jeg har litt å gå på når sprekken ble så stor.....jeg er så kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kreps69

for og komme opp i den kcal summen?to mc donald menyer m full pakke?!!en stor soft ice m tre typer strø?jeg forstår godt du er kvalm,jeg har vansligheter m 1600kcal!!!

lottis75,håper det virker da så du ikke har lidd forgjeves.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabel

Ikke overraskende står jeg stille... og jammen står jeg stille også... ikke ett gram hverken opp eller ned... he he...

 

Jeg får "forte meg videre".... men en ting må jeg jo si...BRA JOBBA ALLE SAMMEN!!! Syns vi er et råbra team :)

 

26/2: 74 kg

5/3: 74,6kg (+600 g)

12/3: 73 kg ( - 1,6 kg)

19/3: 72,9 kg (- 100g) --> skjerpings må til...

26/3: 72,2 kg

2/4: 72,2 kg

9/4: 73,6 kg

16/4:72,6 kg

23/4: 73 kg

30/4: 73 kg

7/5: 73 kg

14/5:

17/5: Håper jeg er på 71,x kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Jeg har spist 4 små pakker rosiner og 150 gram brownies i tillegg til vanlig dagsmeny...ikke så mye men det utgjør utrolig masse i kcal.....Jeg har spist 1400-1600 i 10 uker og hatt 12-18 treningspoeng i uka...Det er altfor lite...Kroppen har skreket lenge etter mer. Blir spennende å se hva som skjer. Fikk iallefall en følelse at dette ikke er noe for meg...helt utrolig hvor mye magesekken har skrompet inn...Jeg har så vondt...aldri mer..takke meg til grønnsaker og sunn deilig mat..gleder meg allerede til i morgen:)

Høres ut som jeg er helt dum som tror på dette,men kroppen trengte litt forandring.. jeg hoppet på å prøvde. hva taper jeg.. en dag men sprekk utgjør ikke allverden:)

 

Alltid opptimisten taler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kreps69

det er vel noe i det hun sier-at når kroppen har levd så lenge på det samme inntaket blir det sparebluss,høres fornuftig ut med og spise mer slik at kroppen merker at "nå er den magre tiden over"og slipper litt av fettet.imponert over og klare og få i seg alt det,jeg hadde kasta opp tror jeg!!

tenk på effekten rosiner har på tarmene dine........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Huff, lottis, det hørtes ille ut... men jeg tror nok at hvis det var meg som skulle hatt en sprekk så hadde jeg valgt snop...:) Er hol for tida jeg, men vært flink idag. Nå har jeg akkurat vært ute og gått veldig fort med hunden, og har 3,6 tp idag. Bra til å være meg:)

Håper magen blir bedre og at kvalmen gir seg slik at du får sove til kvelden.

 

isabel, skjønner ikke at du står så stille, kanskje du skulle prøvd rådet til lottis? Ta en ordentlig sprekk, og så gå videre?

 

kreps, det er utrolig deilig å ut og gå, men jeg var heldig her, ingen vind:)

 

Klemmer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

, er jo ikke tvil om at det kommer noe godt ut av sprekken din da Lottis. For så lenge det ikke frister, er det jo så tydelig at man er langt på vei til å klare å få en varig kostendring.. Men huff. Hørtes ikke godt ut å være så kvalm da.. Deilig når vi merker at vi trenger mindre for å fylle opp vomma ikke sant?? :))

 

Nå har vi hatt svigerfar på besøk med traktor og henger, og lempet stein i noen timer. Så jeg er rimelig gåen i ryggen og lang i arma..

Har spist lasagne fra igår, syns det er vanskelig å legge inn korrekt men.. Middag ble ikke før nå nylig, så det blir ingen kveldsmat.. Nok engang det med å slite med å spise når vi holder på her hjemme.. Akkurat som i går.. :))

Blir så ivrig i tjeneste og vil bare gjøre seg ferdig..

 

Nei, nå skal jeg få på tv'n og kose meg litt før puta kaller..

 

Bra innsats av alle idag, mange med trim og greier.. Og isabell; vær glad for at du ikke hadde gått OPP du!! mager trøst, men engang en trøst.. :))

 

Vi hørs imorgen.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei hei, stakkars deg slank, håper du sov godt inatt, og at det blir litt roligere idag:) Flink du!!

Igår havna jeg på 1194 kalorier og 2,5 liter vann.

Ha en flott dag alle mann, og isabel, du henger vel så vidt med i stroppen du nå som du er alene med unger og resten? Sender et par ekstra armer, hihi:)

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

I natt har jeg hatt det helt grusomt....drømt og svettet. Tror kroppen fikk sukkersjokk. Skal aldri mer overspise og det er så gøy å se at kroppen ropte nei,nei,nei,nei...Det eneste jeg har klart å spise i dag er en yoghurt med kruskakli og en banan...tror jeg er litt full innvendig enda...

Nå er jeg veldig positiv for hva som skal skje videre i slankeprossessen. føler at jeg nå er enda mer motivert til å klare dette. ikke pga det jeg har spist,men pga at jeg kjente kroppen strittet imot og sa ifra at dette skal ikke jeg ha...blir veldig spennende å se om det skjer noe....i dag turte jeg iallefall ikke gå på vekta.....

 

Skulle jo ha venninnelunsj,men pga litt forskjellig ble vi enige om å utsett til neste uke...så jeg er i dag helt alene...lillejenta hos mormor og morfar og den største i barnehagen...rart..jeg sov til kl 1100.kan ikke huske sist jeg gjorde det...

snart skal jeg gå på butikken og handle så drikke kaffe på den lokale kaffebaren. etterpå skal jeg hente største jenta i barnehagen slik at vi kan kose oss litt sammen alene...i ettermiddag skal jeg trene.

 

ha en fin dag flinke jenter!!!

 

klem fra bolla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kreps69

stakkars deg lottis 75,litt av en natt!får håpe at det hjelper!jeg venter spent på og høre om det hjelper!

 

lekser og middag på gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Huff, stakkars deg lottis! Men, det er jo kjempebra! Tror kroppen trang det, og nå vil den ikke ha mer sånt, og er ferdig med det usunne livet. :)

Neste uke vil du nok merker forskjell, og en ting til... grattis for at du ikke veide deg, hehe.... ikke så galt at det ikke er godt for noe;)

Kos deg med frøkna, deilig å ha litt tid sammen med dem hver for seg innimellom... og viktig

Lekser og middagslaging her også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...