Gå til innhold

17. mai er målet!!! 6 -7 kg ned...Noen som blir med???


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Ja, at vi har blitt så mange fler bare i dag er utrolig moro :D Tror det er til sammen tre stk som har kommet på idag. Flott :)

Slankeglede: koselig du blir med!! Den sammensveisa og glade gjengen vi nå er blitt her inne vil nok klare sine mål sammen med deg. Bare en liten rettelse, vi har som mål å klare dette til 17. mai, og ikke til påske... altså litt mer langsiktig.. men å ha delmål til påske er jo bare flott ;) vi har rapportering og veiing på mandager.

Nå har jeg vært på spinning2, og etter det tok jeg meg et laaaangt og varmt bad... helt herlig. Er så godt å være i gang :)

Ja, jeg både studerer, jobber, har to små barn og trener. Og midt oppi alt skal jeg være litt kone og husmor også... puh.. og ikke nok med det.. jeg skal jo slanke meg i tillegg.. he he... Går så fint atte... he he...Jeg får bare fortsette å "ri" på denne store bølgen som kalles for motivasjon og glede... he he..for erfaringsvis så kan den bølgen bli kortvarig..

I mårra har jeg 12 timers arbeidsdag... og kommer ikke på før på kvelden. Er først på videregående skole på dagtid.. og så voksenopplæring på kvelden.. som lærer begge plasser da... he he

Lykke til alle sammen... Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 798
  • Created
  • Siste svar

Det er klart det passer å komme på festen... hehe ;)

 

De ansiktene har jeg lagd på følgende måte: (men da uten mellomrom mellom kolon og tegn/ bokstav)

: D

: P

: )

; )

: (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Det er jammen ikke lite man forventer av seg selv som kvinne, hehe, det ser man jo bare på deg, og ditt skjema:-) og isammen skal vi sørge for at det blir langvarig denne gangen!

Hva slags vg skole er du lærer på, og i hvilke fag?

Må nok en gang si det...du er superflink til å trene!!!

Ha en riktig fin dag på jobb imorra selv om den blir lang, og gjør som sist, slapp av og kos deg med god samvittighet på kvelden, det fortjener du virkelig!

 

Ha en god natt alle sammen så snakkes vi sikkert imorra:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg ble gledlig overrasket i dag da jeg gikk på vekten... ha rnå i 14 dager spist masse møkk og ikke tenkt så mye på slanking. Etter 2 mnd uten noe resultat så har jeg vært i tenkeboksen!! Må si at konklusjonen jeg har kommet frem til er at jeg vil ned til 80 kg og det er noe jeg kan klare frem til 14 mai. må ha et mål som er realistisk og ikke så alt for langt fremme, slik at jeg ikke gir meg på halvvegen. Så nå starter jeg med blanke ark!! (må bare si at jeg hadde bare gått opp 200 gram de 14 dagene derav smilefjes!!))

12/3: 86,8 kg

19/3:

26/3:

2/4:

9/4:

16/4:

23/4:

30/4:

7/5:

14/5: 80kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Det er bra at du ser det positive tyr74, og 200 g opp når du har spist sånn er til å leve med:-)

Du skal nok se at du blir kvitt kiloene, og det er lurt å ta et skritt av gangen

Nå har jeg akkurat vært ute og gått med noen elever, vi skal på skolekjøkkenet de siste 2 timene idag, og da var og kjøpte is:-) Jeg skal ikke ha, men jeg fikk ihvertfall lurt dem med ut å gå, hehe:p

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

Har virkelig tro på at denne tråden kan være til stor motivasjonshjelp...

 

Min vekt skrek mot meg igår på 77,1 kg.

Jeg er en jente på 30 år og er 1.81cm høy.... (ja det er høyt ikke sant)... ;)

 

Min store last her i livet er pepsi max, klarer liksom ikke å la den være selvom jeg er på slankern.... Drikker også mye vann, men blir så lei, selvom det drikkes i alle varianter. Men igår klare jeg meg HELT uten pepsi max, og ja; litt stolt var jeg.. :D

Men har ingen grunn til å være stolt idag, har gått på en smell.. :)

 

12/3: 77,1 kg.

19/3:

26/3:

2/4:

9/4:

16/4:

23/4:

30/4:

7/5:

14/5:

 

Fin dag til alle.

-Meg-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei, Slank 30!

Bra at du har blitt med her da så skal vi hjelpe hverandre:D

Hvis du føler at du har gått på en smell, så tenk at dette er en ny dag med nye muligheter, og start idag!

Vet ikke hvor farlig det er å drikke pepsi max, men det jeg har hørt er at man blir mer sulten og 'hol', pga det kunstige søtningsstoffet, men ikke vet jeg, tar selv et glass i ny og ne, kanskje en eller to ganger i uka, resten blir vann. Er heldigvis glad i vann da.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle

 

Er så glad for den fine aktiviteten her inne nå. Det var jo en flott nyhet tyr74!! 200 g er til å leve med... ikke sant?

Slank30: jeg syns at livet er både oppturer og nedturer med noen smeller... er akkurat slik det skal være... poenget blir bare nå å ikke miste motivasjonen pga den smellel (sier jeg.. he he... som bruker å gjøre nettopp det... he he). Nå skal vi holde hverandre litt i ørene.. og motivere hverandre, så dette klarer vi. Jeg merker at jeg nå tenker at jeg skal ikke være noe dårligere enn noen andre, så dette er kjempe motiverende for meg. Og kanskje vi til og med kan en gang i fremtiden kan møtes for å feire vårt felles oppnådde mål....;)

Nå skal jeg hive i meg mat før jeg drar på neste jobb... og jeg kom hjemom en liten tur bare for å ta sykkelen dit istedet for bilen i dag, selv om det er litt langt.... flink altså :) he he

JO.. en liten ting til... pepsi max er ikke farlig for oss slankere, inneholder ingen kcal... MEN... det er masse søtningsstoffer som gjør som Merwell sa (hei til deg forresten... hehe), at sulten blir større... og den viktigste informasjonen av dem alle: det inneholder aspartam som er meget kreftfremkallende... til hjernesvulst. Nå drikker jeg pepsimax hver dag selv... .. ugh... :D men også mye vann...

"snakkes" i kveld alle sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Ja, idag har jeg fått trimmet mer, gått noen turer så ikveld kan jeg legge meg med god samvittighet, hehe det er nemlig mitt svakeste punkt.

Huff. hørtes skremmende ut med hjernesvulst da:( Men, syns mye er farlig jeg, og ikke så godt å vite hva som er sunt bestandig. Har jo hørt at gulrøtter er kreftfremkallende også, men tror ikke på det. Men, vi får ha det i bakhodet:-)

 

Du er vel sliten etter lang dag på jobb Isabel? Kryp opp i sofaen og kos deg:-)

 

Nå skal jeg hene opp noen klær, og så se om det er noe på tv, hehe..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

Har nå spist min kvelds-skive.. Med nøkkelost (lett så klart).. Det har jeg ikke spist på 15 år tror jeg.. Godt var det gitt.. :D

 

Har steppet ivei m/vekter i 35 minutter idag, samt situps til krampa nesten kom.. ;) Dusj, bodylotion, kosebukse, hjemme alene, sofa, kveldsmat, stearinslys, snart CSI.. Ja.... en bra kveld.. Ikke det at jeg ikke liker å ha kjærsten hjemme assa :), men deilig å være hjemme helt alene også..

 

Og har shoppet!!!! Litt trim i det også da!! hehe...

 

Imorgen er det overtid.. grugru.... Pizza?? hmmmm... Får planlegge litt der skjønner jeg.. :)

 

Hørtes deilig ut med sykkel, Isabel.. Sporty du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei "gjengen"...

Ja nå er jeg sliten, og sykkelturen var fin... Nå skal jeg også spise min kveldsmat og se på CSI... he he... Flink du Slank30... til å trene vekter og mage... hmm .. må skjerpe meg på det jeg også.. for magen er jo et eget kap. etter to svangerskap.. hehe... MÅ igen få si hvor glad jeg er for å ha dere her inne :):D Ser vi tre er her inne samtidig nå.. synd det ikke er en chattefunksjon dette... så kunne vi snakka direkte..... hadde vært kjempe moro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Hallo!

 

Så flinke dere har vært i dag. Jeg trente i dag tidlig på elexia. Fikk 2,2 trimpoeng.

I morgen skal jeg ut på tur...

To dager til jeg skal veies på kurs...er så spent! Tenk om vekta hennes stopper på samme som sist:( Da blir jeg skuffet!! Selvom jeg ser på min vekt at jeg har gått ned...Ja ja. Den tid den sorg..

 

Skal på jentetur i helgen. Vi er syv jenter. Gleder meg veldig!!! Blir nok vin på meg da ja,men ikke noe snop eller potetgull...det er det ikke verdt:-)Så blir det ski to dager..mange trimpoeng:-)))

 

På tide og finne sengen..Sov veldig lite i natt. Ha en 1 åring som får tenner=veldig urolig,

 

Sov godt snille,gode og FLINKE damer!!

 

Lottis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Ser at vi er 3 her nå ja, hehe:-) men vi får bare skrive da.. Jaja... hjelper det!

Ikke tenk på vekta lottis, den har helt sikkert gått ned på kurset også!! Gled deg istedet:-)

Jeg har også fått 2,2 trimpoeng på gåturer idag:D

 

Sove godt alle sammen!!

Nattaklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

God morgen jenter!!!

 

Måtte skrive litt her for å få oss opp på lista;)

 

Ny dag nye muligheter.Gleder og gruer meg til å gå på vekta i morgen.

Sikkert bare fordi det er første gang,når det er gjort er det bare å pese videre på nedgangsbølgen:)

 

Hvor masse vann drikker dere?

Jeg drikker 2-3 liter får nå vondt i hodet om jeg glemmer å drikke.

 

 

Ha en super duper dag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei, hei

Koslig at du er med lottis:-)

Jeg drikker nå ca 2 liter vann om dagen, og strever egentlig med det, men det går bedre nå. Har alltid drukket altfor lite, normalt pleide jeg å drikke 6-7 dl iløpet av dagen, men nå har jeg blitt flink;.)

Det blir spennende på vekta imorra, og jeg tror du kommer til å bli positivt overrasket

Ha en fin dag alle sammen

Klem fra Merwell som er på jobb:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det blitt lite trim i dag men det får jeg ta igjenn i morgen!! Har vært flink i dag hittil og det føles deilig!! Det gjør noe med humøre når en føler en mestrer noe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Ja, det er helt klart at humøret stiger da, hehe, og sånn skal det være:-)

Syns vi har vært flinke alle sammen nå, og det er nok fordi vi hjelper hverandre. Det hjelper ihvertfall meg:-)

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo "gjengen"

I dag har jeg jobba ti timer... og har nå endelig fått unger i seng... er utrolig sliten... men det som er veldig positivt, er at nå forsvinner godtesuget mer og mer... jo lengre tid det går uten, jo mindre tenker jeg på det og har lyst på det... HERLIG :D Gleder meg til å høre hvordan det har gått for deg Lottis, og er helt overbevist om at det har gått bra ;) Helt enig tyr74, at mestring føles godt. Jeg har foreløpig ikke fått trent noe i dag.. men jeg skal ut nå kl halv ni med bikkja, og da skal jeg jogge meg en tur...det er rekreasjon for min mentale helse :) Hva gjelder vanndrikking så er jeg ikke flink nok.. og jobber med saken ... he he. Merwell: du spurte en gang om hvilken retning i den videregående skole jeg jobbet.. og det har jeg bare helt glemt å svare på ;( men jeg jobber på helse- og sosial. Nå får jeg slappe av i ti minutter før jeg hiver på meg treningshabitten... men en ting vil jeg si: TAKK FOR AT JEG HAR DERE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hallo igjen!

Enig i at godtesuget blir borte, og det er deilig. Imorra får vi besøk av en nevø, og jeg skal sette frem både snop og potetgull som ungdommen spiser, hehe + min mann;-P Og, jeg skal ta meg et eple og kose meg uten problemer

Jeg har ikke vært like flink som igår til trim, bare fått 1,5 poeng, men er sliten idag, og 'gidder' ikke... Får prøve å ta det igjen imorra, da slutter jeg tidlig

Spennende med helse og sosial da Isabel!! I tillegg til at det er veldig intressant:-)

Vil også slenge meg på og takke dere alle sammen!!! Dere er en stor motivasjonsfaktor alle sammen:-)

 

Klemz fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Det er blitt kveld og første gang på tre uker har jeg funnet frem Pepsi max flasken.2 glass skal jeg kose meg med

Har vært ute på tur i to timer i dag. Det var 11 varmegrader. Kom opp i barnehagen og der hadde de spist alle måltidene ute...VÅREN ER HER:D

 

Dere er veldig flinke må jeg si.Ut å trene etter 10 timer på jobb..Det står det respekt av:-)

 

På hytteturen i helgen blir det mange fristelser jeg må motstå.Det skal jeg fikse.

På lørdag blir det after ski etter vi har stått ski hele dagen.After ski uten øl:( men som gammel skiguide og flere sesonger i alpene klarte man å finne sine metoder... Farris med eplemost i ølglass.....tror jeg skal kjøre den. Etter alt for mange kvelder med mye øl og gjester som spanderte hele tiden fant vi ut at dette så veldig likt ut. Ikke det at jeg ikke klarer å være på fest uten å drikke,men da slipper jeg alle spm..

 

I dag var jeg utrolig godtesyk. I butikken holdt jeg på å kollapse over smågodt stativet. Kjøpte meg en pakke med alpen light spiste fire på vei hjem:( Dette utgjorde 236kcal. Sukkerkikket forsvant helt, og kom allikevel bare opp på 1432 kcal i dag.

 

 

 

Nå kom mannen hjem fra fotballtrening, får kose litt han....

 

Ha en super kveld!

 

Lottis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare melde i fra at den joggeturen jeg sa jeg skulle ta... ja... den ble det ikke noe av.. huff... det var det med at når man først setter seg ned og rumpa treffer sofaen... er den veldig tung å få opp igjen.. he he.. og særlig nå FØR vi har gått ned noen kg... he he.."søvnmonsteret" kom også snikende innpå.....Ja ja.. jeg får ta det igjen i mårra med en ekstra lang tur... i mårra jobber jeg kun 8- 9 timer... så da burde jeg få det til.. Er jo så deilig å komme seg ut nå som det er blitt varmegrader og vår i lufta.. Natta alle mann. Snax i mårra ;) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

Snakk om masse motiverende meldinger.. Har tro på at dette kan gjøre susen...

I går: overtid: matpakke!!!!!! Flink jente??? :)

 

På min jobb har gutta følgende lunsj på fredager; 200gr cheeseburger+pommes frites.. blæh.... Jeg har heldigvis aldri kastet meg på den bølgen der, syns aldri det har fristet kl 11.30. Og NÅ frister det iallefall ikke....

Må si jeg er litt spent for helgen, pleier å være extremt flinke til å koze oss..

 

Idag skal det trimmes, 5 km i lysløypa frister nå. Herrrrrlig at snøen er vekk.. Lettere å komme seg ut.. Får bare håpe min turvenn ikke svikter. Syns det er vanskelig å komme meg ut på gåtur alene, tør iallefall ikke lysløypa... uuuaaaaaæææhhh... ;)

 

Igår hadde jeg nok en pepsi max-FRI dag.... :D Har planer om å drikke litt til helgen da.. Men tror jammen jeg får "abstinenser" jeg... De 2 dagene jeg har gått uten maxen har jeg fått skikkelig hodepine... Er det mulig??? Om så er tilfelle er det jo ille da... Og jeg får bare "komme meg over kneika"... :)

Drikker iallefall masse vann; 2-3 ltr pr dag..

 

Lykke til på vekta idag Lottis!!

 

Ha en strååålende dag, mine nye slankevenner..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Heisann, koslig å komme tidlig hjem fra jobb og se at det står noe her, hehe:-)

 

Det er helt utrolig hvor masse kalorier det er i mye av det vi har lyst på, og jeg kan tenke meg at det var kortvarig glede Lottis, men noen ganer klarer man ikke la være. farlig å handle når man er sulten også... da har man ihvertfall lyst på alt

 

Skjønner godt at du ikke orket ut igår Isabel, og etter lang dag på jobb har du nok fått gått masse, og i tillegg trenger man å slappe av litt også!

 

Jeg er nok som deg Slank, liker ikke å gå ut alene på kvelden, enda her er det jo trygt og greit, men da blir jeg heller hjemme. Har snakka litt med naboen borti gata og hun skulle ringe meg hvis hun ville gå tur, ellers tar jeg med en av ungene, hehe

Når det gjelder abstinenser av pepsi max, tror jeg på det. Søstra mi har det også sånn, helt forferdelig sier hun, men det går jo over etterhvert

 

Lykke til på vekta Lottis:)

 

 

Klemz:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...