Gå til innhold

Fredagslinken 5 kg før jul 4/11-05


Jewel
 Share

Anbefalte innlegg

Da er helgen her igjen da, jeg skal være flink i helgen siden jeg ikke har vært så flink i uka. Så får vi se om jeg går ned noe til tirsdag.

 

Siden jeg ikke har fått trent ellers i uken skal jeg i allefall få trent 2 ganger i løpet av helgen har jeg tenkt.

 

Ønsker alle lykke til i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at jeg har veiedag mandag, bør jeg vel håpe på mirakler i løpet av helga. Har vært lite flink denne uka. Har trenet en del, men vært mye tull med maten innimellom. Får krysse fingerne og håpe på det beste. Skal iallefall ut å gå en time hver dag fram til mandag, og trene litt styrke i tillegg, så får vi håpe det hjelper.

Uansett synes jeg disse sidene hjelper meg mye, godt å se at andre sliter med motivasjon og en og annen sprekken.

Har tenkt å bruke lang tid på de siste kiloene, så jeg har ikke gitt opp:-)

 

Hvis noen vil prate litt ekstra utover dette forumet, kan vi jo i tillegg møtes på msn. Blir bedre kjent der. Er ikke inne hver dag da, men iett par tre gang i uka. Har kontakt med noen fra Vektklubben på msn, og det er veldig koselig å bli litt mer kjent med de.

Mailadressa mi er iallfall : alfamor7@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spørsmål - 5 kg før jul, er det kun for de som skal ned totalt 5 kg, eller er målet 5 til jul og så videre ned i vekt etter jul? Er litt i tvil hvilken link jeg passer under... Har som mål 5 kg til jul, men har forsatt ca 10 kg ned etter nyttår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med dere jenter. Har ikke vært inne her på en ukes tid tror jeg, så veldig hektisk både jobb og privat.

 

Er såå fornøyd med meg selv nå. Nok en kilo:-) Skal feire 30 års dagen min i morgen så jeg ødelegger nok litt på det. Men skal prøve å ikke skjeie ut for mye. Skal prøve å holde meg til hvitvin. Vi skal ha tapas..hmmmm... ikke såå usunt det vvel? Skal jo heller ikke ha kaker, da vi skal ut å spise...

 

Skal veie meg mandag også for å se differansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spørsmål - 5 kg før jul' date=' er det kun for de som skal ned totalt 5 kg, eller er målet 5 til jul og så videre ned i vekt etter jul? Er litt i tvil hvilken link jeg passer under... Har som mål 5 kg til jul, men har forsatt ca 10 kg ned etter nyttår...[/quote']

 

Jeg skal ned ti kg til sammen, men første delmål er 5 til jul, og så de neste 5 til neste sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spørsmål - 5 kg før jul' date=' er det kun for de som skal ned totalt 5 kg, eller er målet 5 til jul og så videre ned i vekt etter jul? Er litt i tvil hvilken link jeg passer under... Har som mål 5 kg til jul, men har forsatt ca 10 kg ned etter nyttår...[/quote']

Jeg er visst i samme situasjon. Tenker 5 kg til jul, og ca 10 til etter det. Så da kan vi slå følge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,så var det helg igjen,skremmende hvor fort ukene går.. Jeg skal prøve være flink i helgen,neste uke må jeg ha litt resultat eller så gir jeg opp snart. Prøver nå og ligge på 1600 kcal om dagen så får jeg se om det hjelper. Skal være flink til og trene i helgen..

 

Ha en kjempefin helg alle sammen,vi snakkes vel kanskje her inne i løpet av helgen..

Velkommen også til alle nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja. Jeg har da veiedag idag jeg da, for å være litt orginal. Har prøvd meg på GR på egenhånd etter jeg gikk internettkurs i sommer. Har blitt noe halvhjertet og kiloene smøg seg på igjen. Fant til min store glede denne linken forrige helg:)

 

Startvekt en grå dag i oktober: 71,1

Trivselsvekt: 66kg

Forrige ukes vekt: 70,6

Dagens vekt: 69,9

Ukens tap: 0,7

Totalt tap:1,2kg!

Midjemål: 80

Trimpoeng:13

Snek meg vel under 70-tallet fordi jeg hadde fri, kunne sove lenge og veide meg derfor senere på dagen enn jeg pleier. Men gleder meg over resultatet enn så lenge. God helg til alle og takk for inspirerende innlegg. Føler meg langt mer forpliktet til å gjennomføre nå; og ikke minst har jeg fått motivasjonen til å klare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. sitter her og surfer litt på sidene,helt nytt for meg dette vektklubb på nett. er vant til den gamle trofaste boka, men det er jo så utrolig lettvint å bruke arbeidsbok :0)

i dag har jeg vært flinkere enn på lenge...vært ute og gått tur og vaska huset - så noen trimpoeng må det jo bli ut av det:0)

i tillegg ser det ut til at jeg klarer meg med 1500kcal i dag. i går ble det 1800;( ikke bra, men men-eggerøra ble visst litt mer i verdi enn jeg trodde...

 

lykke til med helga-

 

hilsen budeia som aldri har vært inne på forumet før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid deilig med helg, men det er jo også det er mest utfordringer mtp mat o.l.., synes jeg hvert..

 

I går hadde jeg en rolig hjemmekveld foran tv'n, deilig etter en lang arbeidsuke! Alt gikk fint mtp mat, spiste gulrøtter som "godis", det fungerer kjempefint! Egentlig ganske utrolig, siden jeg alltid var vært kjempeglad i smågodt..

 

I kveld skal jeg på jentemiddag til en venninne, hun skal lage tapas, så det blir mye forskjellige i velge i! Det er veldig bra, synes jeg, så finnes det noe for alle, også for meg :) Hun har akkurat gått ferdig et GR-kurs, så jeg regner med at hun har det i tankene når hun lager maten! Det blir jo selvfølgelig vin i kveld, men jeg føler jeg vil leve selv om jeg slanker meg, så bruker derfor kosemerkene mine på det!

 

Utfordringen er alltid dagen derpå, synes jeg.. Da har man alltid så sykt lyst på junkfood.. Men det går jo ikke, så da har jeg funnet ut at det viktigste er å lage mat som smaker mye og har mye krydder! Sliter med å få i nok kcal dagen derpå også egentlig, siden man ofte sover lenger da, men må man, så må man!

 

Håper alle har en fin helg og koser seg på GR-måten :)

 

 

Bille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...