Gå til innhold

Brystene.


Gjest anitaJ

Anbefalte innlegg

Hei på dere :-)

 

Jeg har gått ned 3 kilo, men brystene er ikke blitt

mindre, merker ingen forskjell. Stønn.

Er det bare hos meg de ikke blir mindre?

Trener en god del.

 

Ha en flott dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 13 kilo og sluttet også å amme for mindre enn et år siden. Lillegutt spurte en morgen hvor puppen var. Jeg sa de var borte vekk;) Jeg trener også en del.

 

 

Heldig er du :-) Jeg har hatt dette problemet før når jeg har gått

ned i vekt.

Brystene blir ikke mindre. Lurer på hvor mange kilo som må bort

før jeg merker forandring.

Sliter så på skuldrene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall
Hei på dere :-)

 

Jeg har gått ned 3 kilo' date=' men brystene er ikke blitt

mindre, merker ingen forskjell. Stønn.

Er det bare hos meg de ikke blir mindre?

Trener en god del.

 

Ha en flott dag :-)[/quote']

 

Hei anitaJ.

 

3 kilo er nok dessverre altfor lite før du merker noe på brystene. Jeg har gått ned nesten 8 kg nå og det merkes ennå ikke så mye (har E cup, men mye pga at jeg bare har 75 rundt rygg). Jeg regner med at jeg må gå ned 5-8 kg til før det blir merkbart utslag. Dette spørs jo hvor store bryster du har da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig er du :-) Jeg har hatt dette problemet før når jeg har gått

ned i vekt.

Brystene blir ikke mindre. Lurer på hvor mange kilo som må bort

før jeg merker forandring.

Sliter så på skuldrene mine.

 

Synes ikke jeg er heldig jeg, skulle gjerne hatt litt mer der jeg;) Men jeg får se positivt på det, det sliter ikke på skuldrene mine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned ca. 7 kg og jeg merker det kjempegodt på brystene. Skulle gjerne ønsket at fettet hadde forsvunnet like fort andre steder på kroppen og at jeg kunne beholdt litt i brystene. Det er ikke godt å få det til akkurat som en vil.

 

Du vil nok også etter hvert merke at det forsvinner mer og mer, men du må være litt mer tålmodig enn som så. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Jeg er kjempestolt av min store bryster, jeg. Vil ikke miste dem.

Har F-cup, minumum E-cup når jeg stramer rundt ryggen.

Jeg strutter dem fram, passer på å ha kløft og synes det er det flotteste jeg har. Når jeg blir liten og smekker :-)) så håper jeg at de fortsetter å svulme.

Det er viktig å ikke la dem henge, få en kjempegod BH, rett ryggen og strutt!!!!!

Ikke bøy deg og skjul dem da!!!! Vær sexy!!!!

Woow, vær KVINNE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempestolt av min store bryster' date=' jeg. Vil ikke miste dem.

Har F-cup, minumum E-cup når jeg stramer rundt ryggen.

Jeg strutter dem fram, passer på å ha kløft og synes det er det flotteste jeg har. Når jeg blir liten og smekker :-)) så håper jeg at de fortsetter å svulme.

Det er viktig å ikke la dem henge, få en kjempegod BH, rett ryggen og strutt!!!!!

Ikke bøy deg og skjul dem da!!!! Vær sexy!!!!

Woow, vær KVINNE![/quote']

 

 

Jeg er helt enig med deg Snuppelure :-) Har de samme målene som deg mer eller mindre, og håper bare ikke alt forsvinner!!! ;-)

Strutt videre!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives helst med min sånn middels størrelse på brystene - da jeg ammet de tre barna mine følte jeg meg til tider som "Madonna with the big boobies" og likte lite at menns blikk ble dradd mot puppene istedet for ansiktet mitt når jeg snakket med dem :)

 

Jeg har stor forståelse at de som har rygg og nakkeproblemer av store byster vil ha mindre. Mine ble mindre etter amming og ikke da jeg tok av 10 kg i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har minket gradvis siden jeg begynte å slanke meg. Men jeg så ingenting merkbart før lenge etter 3 kilo! Jeg har nok gått ned et par størrelser og er fornøyd med det. Ikke alle som passe å ha enorme pupper. Deriblant meg! Synes C og D er mer enn stort nok for meg. Da går det jo faktisk an å jogge litt også :) ha tålmodighet, så blir de sikkert litt mindre etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow.. med min B-cup har jeg jo et luksusproblem...

Men jeg synes jeg har for store.

Er vant til å ikke bruke BH i det hele tatt fra før, har alltid vært liten, guttete og flat. Derfor slanker jeg meg, Jeg liker ikke disse kvinnelige formene så mye...

Trener masse og håper de forsvinner etterhvert.

:-) Godt vi er forskjellige.

Jeg trives best med litt flatere kropp.

 

antonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall
Wow.. med min B-cup har jeg jo et luksusproblem...

Men jeg synes jeg har for store.

Er vant til å ikke bruke BH i det hele tatt fra før' date=' har alltid vært liten, guttete og flat. Derfor slanker jeg meg, Jeg liker ikke disse kvinnelige formene så mye...

Trener masse og håper de forsvinner etterhvert.

:-) Godt vi er forskjellige.

Jeg trives best med litt flatere kropp.

 

antonia[/quote']

 

Luksusproblem? Det er vel hvordan man ser det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - ja det er sant...

For meg er det et problem, jeg føler meg ikke vel.

Men hvis jeg skulle hatt en E-cup, ville jeg ha måttet gjøre noe med det, for det hadde jeg ikke fiksa.

 

Men så ser jeg at andre trives med det, og heller ville dødd enn å være så flate som meg.

 

Og da blir det et luksusproblem.

 

:-) antonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempestolt av min store bryster' date=' jeg. Vil ikke miste dem.

Har F-cup, minumum E-cup når jeg stramer rundt ryggen.

Jeg strutter dem fram, passer på å ha kløft og synes det er det flotteste jeg har. Når jeg blir liten og smekker :-)) så håper jeg at de fortsetter å svulme.

Det er viktig å ikke la dem henge, få en kjempegod BH, rett ryggen og strutt!!!!!

Ikke bøy deg og skjul dem da!!!! Vær sexy!!!!

Woow, vær KVINNE![/quote']

 

 

enig idet!

men mine bryter har minket en del etter at jeg har tatt av 8,5 kg.

Nå er de bare "tomme" hvis du skjønner, men jeg bruker fortsatt cup DD.

trenger virkelig gode Bhér. har du forslag til noen gode og hvor de kan kjøpes?

Bikini??? det er enda verre å finne bikinier som gir god hold! Forslag mottas med takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Jeg kjøper mine BH-er i spesialbutikker. Smelldyre, men verd investeringa.

Der er det proffe damer som leter fram de rette BH-ene til meg, som løfter og puffer til jeg står der som en dronning, og føler meg sexy til tross for bilringer og mage og kraftige armer og alt.

Det er en luksusfølelse verd å spise havregrøt og spise spikersuppe lenge for å ha den følelsen å være lekker innenfra :-)).

Jeg er så "umoralsk" jeg at jeg elsker at menn holder på å stupe mellom brystene mine, at blikket deres blir dradd dit. Den gangen jeg gikk på byn og dansa mangla jeg aldri beundrere til tross for overvekta. Takket være brysta :-)).

Jeg føler meg vel med mine flotte BH-er.

Jeg vet ikke hvor du bor, og om det fins slike spesialbutikker i din nærhet. Men sjekk ut og let.

Det nytter ikke med billige Bh-er i min size. Da henger brystene bare og svulmer som lubne boller. Og blir den tredje magen :-)).

Så jeg synes investeringen er verd forsakelser på andre områder om det må til.

Jeg har også funner badedrakter og bikinier i de butikkene. Seinest da jeg skulle på spahotell via jobben kjøpte jeg meg en lekker badedrakt som fikk meg i min overvekt til å føle meg flott. Utrolig men sant. Den kosta skjorta. Ja, den kosta så mye at jeg måtte lukke øynene og dra kortet og ikke si det til en sjel, men fy søren, jeg kunne føle meg vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall
enig idet!

men mine bryter har minket en del etter at jeg har tatt av 8' date='5 kg.

Nå er de bare "tomme" hvis du skjønner, men jeg bruker fortsatt cup DD.

trenger virkelig gode Bhér. har du forslag til noen gode og hvor de kan kjøpes?

Bikini??? det er enda verre å finne bikinier som gir god hold! Forslag mottas med takk!!![/quote']

 

For meg er verdens beste BH for stor byste; PrimaDonna. Du kan få de enkle eller super-sexy. De er dyre, men utrolig holdbare. Jeg vasker de i maskinen på 40 grader i årevis og de mister ikke form, farge eller fasong. De fås kjøpt på undertøybutikker. Bor du i Oslo anbefaler jeg undertøybutikken i Palèet på Karl Johan. De er utrolig dyktige de damene som jobber der. De hjelper deg med modell og størrelse - og sier meningen :-) Kanskje et annet merke passer for deg, men prøv i en spesial undertøybutikk. Jeg synes det er viktig når man har litt stor byste å få hjelp. Fronten er viktig for selvfølelsen - om man har B eller F bør man gjøre det beste ut av det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musiker
Jeg kjøper mine BH-er i spesialbutikker. Smelldyre' date=' men verd investeringa.

Der er det proffe damer som leter fram de rette BH-ene til meg, som løfter og puffer til jeg står der som en dronning, og føler meg sexy til tross for bilringer og mage og kraftige armer og alt.

Det er en luksusfølelse verd å spise havregrøt og spise spikersuppe lenge for å ha den følelsen å være lekker innenfra :-)).

Jeg er så "umoralsk" jeg at jeg elsker at menn holder på å stupe mellom brystene mine, at blikket deres blir dradd dit. Den gangen jeg gikk på byn og dansa mangla jeg aldri beundrere til tross for overvekta. Takket være brysta :-)).

Jeg føler meg vel med mine flotte BH-er.

Jeg vet ikke hvor du bor, og om det fins slike spesialbutikker i din nærhet. Men sjekk ut og let.

Det nytter ikke med billige Bh-er i min size. Da henger brystene bare og svulmer som lubne boller. Og blir den tredje magen :-)).

Så jeg synes investeringen er verd forsakelser på andre områder om det må til.

Jeg har også funner badedrakter og bikinier i de butikkene. Seinest da jeg skulle på spahotell via jobben kjøpte jeg meg en lekker badedrakt som fikk meg i min overvekt til å føle meg flott. Utrolig men sant. Den kosta skjorta. Ja, den kosta så mye at jeg måtte lukke øynene og dra kortet og ikke si det til en sjel, men fy søren, jeg kunne føle meg vel.[/quote']

 

hvor er det du kjøper? jeg er så lei bhene som ikke holder puppene inne! DAMN:P

jeg trenger nok en D men det er så få som har det.. lindex har vel men alikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

De selger gode BH-er i spesialforretninger for undertøy. med god hjelp til også.

Vet ikke hvor i landet du bor. I Oslo er det en flott butikk i Paleet, i Bergen er det flere muligheter. Resten av landet kjenner jeg ikke til. Men det finst slike spesialuker nesten i alle handlesenter, tror jeg. I alle fall på større steder.

Der får du hjelp til å finne de rette.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amathea

Jeg kjøper bh`ene på lindex. Nå har ikke jeg sånne gigapupper, men de er store nok til at jeg bare kan glemme å kjøpe bh på hennes og mauritz og sånne bh`er med tynne stropper. Har en god C, og er fornøyd med det. Hadde D da jeg veide 20 kilo mer, og det ble litt i meste laget å holde styr på syns jeg (men det er nok mest fordi jeg stappet dem ned i C koppene. Så litt tåpelig ut . he he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall
Jeg kjøper bh`ene på lindex. Nå har ikke jeg sånne gigapupper' date=' men de er store nok til at jeg bare kan glemme å kjøpe bh på hennes og mauritz og sånne bh`er med tynne stropper. Har en god C, og er fornøyd med det. Hadde D da jeg veide 20 kilo mer, og det ble litt i meste laget å holde styr på syns jeg (men det er nok mest fordi jeg stappet dem ned i C koppene. Så litt tåpelig ut . he he)[/quote']

 

Morsomt skrevet Amathea :-) Ser for meg den fulle C cupen ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...