Gå til innhold

1 kurs unnagjort - 5 kg


Gjest malen

Anbefalte innlegg

Begynte den 9 januar på kurs og avsluttet i dag, minus 5 kg totalt. Er 1,66 høy og veide 71,3 da jeg begynte og nå er vekta 66,3.Dette er jo kveldsvekt og jeg har testet om morgenen og da veier den iallefall 1,5 kg. mindre. Vurderer om jeg skal ta et kurs til slik at jeg slipper og begynne og legge på meg igjen, har noen erfaringer om det kan være lønnsomt. Skulle vel ned 2 - 3 kg til og tror kansje det kan bli vanskelig på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85

Jeg er også akkurat ferdig med det første kurset, og har også gått ned akkurat 5 kg. Men jeg skal ned en del kg til da. Jeg tror nok hvis du vil gå ned mer, skal ta et kurs til, så er du "sikret". Det er fort gjort å begynne å tulle når en kommer for seg selv har jeg hørt, har ikke erfaring med det selv siden dette er det første kurset jeg har gått. De andre på kurset mitt har gått kurs tidligere, og sier de angret på at de sluttet. Det er noe med det, har liksom en forpliktelse.

Og i tillegg har jeg hørt at de siste kiloene er "mest vanskelig" å få bort.

Ikke vet jeg, men håper du kanskje fikk noen råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er også sikker på at de 2-3 kg som står igjen sitter ekstra hardt og at jeg kansje trenger et helt kurs på de. Ja vi får backe opp hverandre og tenke på at nå er det snart våren med mindre tøy og da føler en seg mye mer tilfreds med en kropp man er fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Gratulerer med flott nedgang på kurs begge to!:) Jeg bare lurte på en ting jeg... Jeg vurderer å melde meg på internettkurs fordi vekten har stått stille i maaaange uker nå. Begynner å bli skikkelig lei, særlig siden jeg gjør alt jeg skal mht mat og trening. Hva synes dere om å gå på kurs? Var dere nybegynnere innen GR-slanking før kurs? Jeg vet alt om GR-kosthold og prinsipper, så derfor lurer jeg på om det er noen vits for meg å melde meg på et kurs, jeg vet jo det meste fra før av. Men trenger hjelp av noen til å komme ned de siste 5 kg-ene.

Jeg begynte 15.januar og har foreløpig gått ned 0,9 kg...ikke mye å skryte av. Jeg har veiedag fredag om halvannen uke, og har jeg ikke gått ned noe da så vurderer jeg å melde meg på kurs. Jeg vet at de siste kg-ene sitter hardt, men det får da være måte på...

 

Jeg har ihvertfall lyst til å få like gode resultater på kurs som dere!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig tror at ved å gå på kurs er det lettere å få en vektnedgang. Det blir litt konkurranse der og man har det hele tiden i bakhode at man skal dit og veie seg. Når man går på kurs så får man også flere og forholde seg til, man diskuterer problemer, opp og nedturer.

Jeg har ei venninne som gikk på kurs i høst, men hun har ikke klart å holde vekta enda hun har tatt et internettkurs i etterkant, og hun har funnet ut at hun skal begynne på nytt kurs nå.

Uansett hva du velger så ønsker jeg deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk internettkurs i høst og var veldig fornøyd med det, har tatt av 2 kilo til etter jul med støtte fra vektklubben her. Jeg håper det kommer hold vekten kurs på internett etterhvert, da skal jeg melde meg på det for å ha litt ekstra oppfølging.

 

Har gått vanlige GR kurs før, men syntes internettkurset ble mye mer direkte personlig oppfølging. Med man må jo skrive opp alt slik at kursleder kan gå inn og se hva du gjør slik at hun kan veilede deg underveis.

 

Lykke til - om du velger å bare være aktiv her inne eller gå kurs!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...