Gå til innhold

Hjelp Bare 4 Mnd Igjen


Gjest LUNAKIL

Anbefalte innlegg

Gjest LUNAKIL

Kom Hvist Litt Tregt I Gang Med Slankinga...det Vil Si,jeg Har Kommet Igang Mange Ganger,men Gitt Opp Mange Ganger OgsÅ...og NÅ Er Det Bare 4 Mnd Igjen Til Den Store Dagen...sÅ NÅ Er Det Ingen Ting Som Heter Å Gi Opp,nÅ Skal Jeg FØlge Grete Rode Om SÅ Jeg Bare GÅr Ned 100 Gr I Uka ,er Jo Bedre Enn 100 Gr Opp Ikke Sant?har GÅtt Ned 1 Kg PÅ FØrste Uka Og Det Er Jo Motiverende...sÅ Å Gifte Seg Er Gulerota,og Det Skal Jo Henge Bilder PÅ Veggen Resten Av Livet,sÅ Da Er Det Greit At Man Ikke Synes At Man Ser Helt Forferdelig Ut PÅ Bilde ....sÅ Alle Som Skal I Samme Ilden.........stÅÅÅÅÅÅÅ PÅ,det GÅr......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildee

Åhh... som jeg skulle ønske at jeg hadde startet slankingen før. Har klart 9 kg siden start i januar. Det er jo bra,men har 12 kg igjen. Det vil si at jeg må klare 1 kg i uken for å nå målet til bryllupet....Det spørs. Og kjolen må syes inn i april-mai.

 

ja,ja...får være glad for de kiloene jeg klarer å bli kvitt til DEN STORE DAGEN, så får jeg fortsette til målet er nådd etterpå.

 

Stå på jenter...

 

Klem Hildee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest LUNAKIL

Ja vi må det...men jammen er det motivasjon å tenke på at man skal henge på veggen i alle år frem i tid...vil jo ikke se ut som miss piggi heller da;)vekta peker nedover,men burde ha tatt tak i nakken litt før,men 8-9 kg SKAL jeg klare...16 uker...bør gå det ...ikke sant..???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna:-)

Veldig motiverende å se at det er andre vordende bruder i samme situasjon.. Vi tenker jo alle på bildene og på å ta oss fint ut på den store dagen.

Selv startet jeg for to uker siden og gikk ned 0,4 kg første uken og 0,9 andre..

Har 5 kg igjen men det er jo de siste som er vanskeligst... litt nervøs for om jeg greier det gitt!!!

 

Motivasjonen er i alle fall på topp.

Stå på alle medsøstre, vi skal nok stråle enten dert blir minus et par kg eller mer for noen.

Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Jeg har et år på meg jeg, men med det tempoet jeg har gått ned i så trenger jeg det også... Har 14 kg igjen til dit jeg vil være og nesten 20 til der det heter seg at jeg bør være... Altså nok å ta av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Majabeth

God morgen! Den store dagen for meg er i juli. Begynte på mitt første GR- kurs i hele mitt liv i januar. Er nettopp ferdig med det. Resultat; 3 kg er borte, og jeg er blitt 12 cm mindre i omkrets. Ideelt sett skulle jeg gjerne gått ned 10 kg til dagen, men jeg ser at det ikke går. Tar egentlig alt som en bonus jeg. Kjolen skal tilpasses i slutten av mai, så etter det bør jeg vel ikke slanke meg mer? Uansett så vet jeg at på den store dagen blir jeg ikke å tenke på om armene disser litt mer enn de burde eller andre ting på meg som ikke er A4...Tror nok det blir nok å tenke på da, ja...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annebrud

Stressa nå jeg!

Under 4 mnd igjen for min del, og begynte nettopp på kurs - gått der ei uke og gikk ned 3,4 kilo første uka.. Og fikk beskjed om å spise mer! 1900 kcal pr dag.. kommer såvidt opp i 1300 jeg, pluss at jeg hadde meg en skikkelig bytur forrige lørdag.. Kanskje jeg da fikk veid opp for alle de kaloriene jeg ikke får i meg hver dag hehe? Kanskje ikke rette måten å gjøre det på, men virka som det funka da?? Må le jeg, typisk at jeg strider mot alle fornuftens regler! Da er det ikke lett å slanke seg! Neste uke går jeg sikkert opp selv om jeg hadde gjort akkurat samme som uka før! Jeg blir gaaal, men jeg får vel bare fortsette å telle kalorier som en gal =) SKAL klare 12 kilo til før bryllupet - blir HARDT, men det er det verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...