Gå til innhold

Lørdagslinken 5 kg før jul 5/11-05


Jewel
 Share

Anbefalte innlegg

Endelig oppholdsvær, har fått gjort litt husarbeid i dag, så nå er det rett ut å gå seg en tur.

 

Fikk trent i går også, når det er lenge siden sist man har trent er det litt tiltak å dra på treningen- men så fantastisk godt det var å få trent! Er støl i hele kroppen i dag jeg. Håper det blir litt mere tid til trening neste uke.

 

Falt for fristelsen i går igjen jeg da; drakk julebrus i går- det er så godt! Ellers så drikker jeg bare lightbrus, synes det blir litt for søtt med vanlig brus, men julebrus går ann.

 

Håper det har gått litt bedre med dere andre hittil i helgen da! Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj! Har brukt opp alle kosemerkene mine allerede i går! Får finne på noe godt uten kalorier i kveld, da. Blir vel frukt og vaniljekesam - det er en god trøst når det ikke er noe igjen til nøtter og vin.... Noen av dere som er litteraturinteressert? Har akkurat gjort meg ferdig med Berlinerpoplene av Anne B. Ragde. Sterk bok - ble vippet litt av pinnen for jeg hadde ventet meg noe helt annet! Noen som har lest Eremittkrepsen av samme forfatter? Lurer på om det er en oppfølger med samme hovedpersoner, og om den er like god? I så fall skal jeg ønske meg den til jul... Andre anbefalinger? Liker alle genre, egentlig, og liker å lese bøker som andre har meninger om!

Litterær hilsen fra

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det blir opp i vekt til mandag, men skal jobbe iherdig med vannet og de sunne, få kcal resten av dagen og i morgen. ser frem til massiv aktivitet og kjempeforbrenning av opplagrede kcal til uka som kommer!

 

Ellen, jeg elsker å lese, men leser alt for sjeldent. tror jeg må kikke etter den boka du nevnte. (Siden dette er et diett/kostholds forum, forventet jeg at det stod berlinerboller, så måtte lese nøye på hva du hadde skrevet, hehe!) Har ikke lest noe av henne, så kan ikke si noe om den andre boka du nevner. Glad i krim, og leser for tiden "Chill Factor" (på engelsk, vet ikke tittel på norsk) av Sandra Brown. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej. Er nå tillbake på lufta....

Hade inbrudd hæromdagen, og datan blev borte.

Nææ, det går ikke særlig bra med slankingen må jeg erkænna, MEN jeg er inne på tredje dagen som ikke-røyker og det er jeg stolt av.

 

Jeg har spist mye jeg ikke skulle, og har ingen chans i verlden att ta igen det, men skall ta meg i kragen resterande dagarna till tisdag, då det er dags att møte vekten igen.

Usch, får dålig samvittighet..!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innbrudd? Noe så kjipt! Ikke hyggelig å komme hjem til noe sånt! Godt å høre at dere sliter litt med vekta dere og - jeg snikveide meg og hadde gått opp en halv kilo siden mandag (har holdt dietten på 1300 kalorier per dag)!!!! En liten set-back - og jeg som trodde jeg skulle klare å krype under 60 (hadde 300 gram igjen)...

Lotta - du er flink - eksrøyker på tredje dagen!

Xray: He-he - berlinerboller! Ja der ser du hva slanking gjør med oss! Første gang jeg leste Ragde også - sto så mye om den romanen i avisen for en stund siden, terningkast 5 og greier, men hadde ikke lest så nøye hva den handlet om. Derfor ble jeg overrasket! Den boka du leser nå, har jeg ikke lest, så si fra når du er ferdig og fortell hva du synes om den, så kan jeg prøve meg på den om du anbefaler! Selv har jeg gitt meg i kast med Dan Browns Digital Fortress, også på engelsk (mye billigere enn på norsk - og så varer de lenger). Den er så spennende at det er vanskelig å ikke lese en side til - og en side til osv... Passer ikke å sitte med nesa i boka når det er 3 barn og en mann i huset som blir gretne når jeg ikke er "tilgjengelig".. Til og med katta maser når jeg leser! Faren kan lese så mye han vil uten at noen synes det er noe merkelig! Rart det skal være sånn forskjell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, slankingen gjør mye rart med sinnet vårt, gitt!

Boka jeg holder på med, er så langt virkelig å anbefale!! Får se om jeg ikke må ta til meg Dan Brown's nye bok også, da. Var litt skuffet over Da Vinci koden, alle hadde skrytt så uhemmet av den, mne jeg syns den var litt rotete... Litt sær, mao, men det vet jeg jo. En positiv til med bøker, tenker ikke på mat når jeg leser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser det er flere som har lest Dan Brown her. Ville bare si at jeg synes at den absolutt beste av bøkene hanse er angels and deamons. Den er virkelig umulig å legge fra seg! :) Akkurat nå leser jeg den nyeste til Jo Nesbø (Frelseren), har ikke kommet så langt, men har stooore forhåpninger. Synes det er herlig å slappe av med en god bok og en varm kopp te (særlig når det er kaldt ute). Det er litt mindre passifiserende enn å stirre på TV føler jeg (får ikke sååå lyst på all verdens snop når jeg leser...)

 

I dag er det cup-finale og gubben ligger på sofa'n og stirrer på boksen, så da blir det nok lest noen kapitler. Har akkurat bakt hamburgerbrød etter oppskrift fra slankekrigen, så i dag blir det hjemmelagd "crap-food-lookalike"!

 

Fortsatt god helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...