Gå til innhold

Lørdagslinken 5.11 for ned 20-30kg


Gjest CamCam
 Share

Anbefalte innlegg

Endelig starter helgen, og jeg kan ta meg inn igjen etter en helt vannvittig 3-dagers utfordring! Var på middag hos venner på onsdag, og det ble servert hjemmelaget potetmos med viltgryte! Egentli ganske sunt i utgangspunktet, men det var bacon og sæterrømme i gryta! -Pluss at jeg tok ett glass vin! -Så var det tur med jobben på Torsdag og fredag, ca 6 glass vin, samt noe sjokolade/seismenn og litt dessert! Spiste selvfølgelig mindre enn jeg ellers ville gjort, (spiste ikke av dessert bufeten på lunsjen i det hele tatt!). Når det gjelder alkoholen, så startet de fleste på formiddagen, mens jeg utsatt det første glasset til middagen! -Prøvde egentlig å drikke mindre, men det er ganske mye press fra folk som kjenner mitt normale inntak på fest.. Dessuten var det lenge siden sist, ganske godt :)

Har spist/drukket kosemerkene ca 6 ganger hittil denne uka, så resten av helga, pluss dagene frem til veiing på onsdag blir det streng kontroll for min del! Har ligget rundt 2000-2500kcal disse 3 dagene, men jeg tok en smugtur på vekta i dag morges, og det synes ikke spesielt godt (enda?). -Håper jeg skal klare å rette opp dette til onsdagen!

 

For dere andre som sliter i helgene; Lykke til!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tornerose

Ja nå e det helg, går hjemme om dagen jeg så jeg merker ikke så mye til om det er helg eller hverdag. Kun søndagen jeg merker noe til, for da er butikkene stengt.

Men slankingen går bra den tror jeg, skal ikke veie meg før på tirsdag så det blir jo spennende. Håper på litt nedgang da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De foregående ukene har jeg gått ned ca 5kg og det er bra! Men hva skjer denne uken- joda gidder ikke spise nok; hverken ofte nok eller opp til i nærheten av kcal-behovet. Lite grønnsaker, frukt og vann... Men mye tab extra, to måltider om dagen- gjerne stor middag(pizza,boksmat osv) og litt potetgull til kos på kvelden. Jeg er så suuur på meg selv!!:) Hjelp er det jeg trenger!

 

Hva er det som skjer med kroppen når man bare gir opp så fort- eller later som man har glemt gode forsetter? Det er vel derfor kursene er bra, der blir man strammet opp hvis man trenger det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KitSileya

Først skulka jeg trening i går, også spiste jeg potetgull til frokost! Gah! Var bare i et fullstending giddesløst humør - giddet ikke lage middag igår kveld for det føltes ikke verdt det for bare meg selv. Laget gulerøtter med kesamdipp istedet - men absolutt ikke nok kalorier eller vann. Var oppe til sent på natt på PCen, og laget ikke frokost i morges heller, det var da jeg kastet meg over den gjenglemte potetgullpose. Har laget middag idag, da (salsakyllingfilet med ris og grønnsaker) så det er ikke helt håpløst. Men når jeg ikke har struktur på dagen (med jobb osv) så er det vanskelig for meg å spise til rette tider, skjønner jeg. Jeg er mer tilbøyelig til å gjøre ting som å lage mat, trene, lese, osv når jeg ikke har hele dagen fri foran meg. Da utsetter jeg det bare.

 

Nå ikveld skal jeg se Elizabethtown - jeg får stryke dagen av kartet og begynne å ny frisk imorgen (ikke at jeg skal bruke det som unnskyldning til å skeie ut ikveld.) Men den dippen var god - den står i første GR-kursboka under 110kal snack, så den er tydelig ikke det dummeste å spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo gode medslankere. Så er jeg tilbake etter ei uke praktisk talt i lufta eller på uendelig mange flyplasser. Sorry, men den tida jeg har tilbragt til å spise, så har det ikke vært av den Grete-vennlige sorten... Så utrolig vanskelig når man er på reise, og heller ikke lett når alt man kan velge mellom (på business - satt, lå og sov i allefall godt over halve jorda!!), er av det usunne slaget. Fikk jo salat til måltidene, men salat av bare grønne, bitre blader klarer jeg bare ikke å spise! selv om jeg er veldig glad i salat som inneholder litt av forskjellige farger og sorter "grønt". Et pluss er, at jeg ikke kunne innta alkohol siden jeg var på jobb, så sparte litt der. nå er jeg svært spent på vekta, og klarer ikke å holde meg til mandag, er så nysgjerrig!! kommer til å bli skuffet om mine 600 gram som jeg gikk ned sist uke, nå er tilbake, med "venner". Men blir ikke overrasket.

 

Den hersen elipse-saken har ennå ikke kommet. Containeren var borte!! Kan dere tro det! Men nå sier de at de har fått den, og de skal komme med den på mandag morgen. Den som lever, får se. og jeg har da planer om ei real økt før jeg skal på aftenvakt! Og jeg har allerede kikket i kalenderen, og sett at jeg har tid til trim mange dager denne uka som kommer, DET er i allefall positivt!

 

Spørs om jeg hæler meg ut i morgen for å gå tur, og hvordan formen er. jet-lag'en spøker med sitt nærvær, men skal holde meg oppe utover kvelden.

 

Fin lørdag/helg til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De foregående ukene har jeg gått ned ca 5kg og det er bra! Men hva skjer denne uken- joda gidder ikke spise nok; hverken ofte nok eller opp til i nærheten av kcal-behovet. Lite grønnsaker' date=' frukt og vann... Men mye tab extra, to måltider om dagen- gjerne stor middag(pizza,boksmat osv) og litt potetgull til kos på kvelden. Jeg er så suuur på meg selv!!:) Hjelp er det jeg trenger!

 

Hva er det som skjer med kroppen når man bare gir opp så fort- eller later som man har glemt gode forsetter? Det er vel derfor kursene er bra, der blir man strammet opp hvis man trenger det;)[/quote']

 

Den eneste måten å komme videre på er å si som de i Hkkabakke skogen; "Gjort er gjort, og spist er spist!" -Det er bare å ta fatt igjen, og det blir ikke enklere om du venter til i morgen, eller bare gir opp og må starte helt fra scratch hvis du går opp igjen! -Men det er akkurat derfor jeg går på kurs! -Trenger noen som kan holde meg litt i øra! Men dette kan du fint klare på egen hånd også!! La oss vite hvordan det går, og start opp på ny frisk med en gang!

 

-Hvis du spiser lite nok ellers, kan det være du går ned litt på kun pizza en gang om dagen, men det er ikke noe du kan leve på, hverken ernæringsmessig eller hvis du skal gjøre noe på lengre sikt!

 

Har vært flink i dag, jeg, og har fremdeles litt frukt og yoghurt igjen til kveldskosen! (varmt eple med yoghurt og kanel! nam nam!)

 

Lykke til!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sparket cam cam! Det trengs! Nå får jeg sette meg ned å fylle ut morgendagens matprogram slik at jeg spiser det som står der- og kutter ut de store måltidene.. (og godteriet!) Jeg er helt avhenig av programet for å spise ofte nok;) Hittil idag har jeg spist 2 måltider-, 1brødskive og gryterett.. det er det, pluss tortilla chips, stratos og partydrops.. Så nå er jeg uvel:ekk: både i magen og sinnet:( argh!!!

 

Skal starte på ny frisk i morgen!:) Men takknemlig for støtte her i forumet!

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo gode medslankere. Så er jeg tilbake etter ei uke praktisk talt i lufta eller på uendelig mange flyplasser. Sorry' date=' men den tida jeg har tilbragt til å spise, så har det ikke vært av den Grete-vennlige sorten... Så utrolig vanskelig når man er på reise, og heller ikke lett når alt man kan velge mellom (på business - satt, lå og sov i allefall godt over halve jorda!!), er av det usunne slaget. Fikk jo salat til måltidene, men salat av bare grønne, bitre blader klarer jeg bare ikke å spise! selv om jeg er veldig glad i salat som inneholder litt av forskjellige farger og sorter "grønt". Et pluss er, at jeg ikke kunne innta alkohol siden jeg var på jobb, så sparte litt der. nå er jeg svært spent på vekta, og klarer ikke å holde meg til mandag, er så nysgjerrig!! kommer til å bli skuffet om mine 600 gram som jeg gikk ned sist uke, nå er tilbake, med "venner". Men blir ikke overrasket. [/quote']

 

Ville bare tipse deg og andre som er mye på farten om å lese artikkelen "Mye på farten? 10 gode råd til deg som vil passe vekten" - den ligger under Artikler, Tips og råd - håper den kan være til hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...