Gå til innhold
kim

firkløverdamene 5.11.05

Anbefalte innlegg

er ikke glad i å lage mat, og nå er jeg litt lei av maten som jeg gidder lage.. vurderte å kikke gjennom diverse mattips her på sidene, men jeg gidder ikke prøve oppskrifter og stå på kjøkkenet i timevis (eller minuttvis :))

trening går greit - mageøvelser også. håper det fortsatt går greit med deg og trening, acinom..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest acinom

BRA!! iallefall med trim og trening. I dag tidlig var jeg oppe, spiste frokost og så var det ut på trim. 1 time med rask gange/jogging. Deretter var det ned på matta og tok sit-ups så det svei. Så en rolig tur med famile i ca 50 min.

MEN...... vi har fått besøk, orker ikke veie mat, med publikum. Blir nok for mye, men prøver å holde meg unna godteri og snacks.

Skal ut på tur med familien i morgen også, og skal lure meg ut på trimtur i eget tempo også.

KJenner jeg er rastløs, så det lover godt. MÅ ut å trimme!!!! Men kan ikke stikke fra besøket heller..................

God helg!!

acinom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, skjønner at det blir litt rart å skulle veie foran andre enn de nærmeste (som er vant til det..). du er flink om du klarer å tenke klart og ikke overdrive spisinga!! stå på og ha ei god helg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider