Gå til innhold

søndagslinken for 5 kg før jul 6.11


Gjest nina81
 Share

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg min kosedag, så da ble det pizza og potetgull :) deilig å ha en dag hvor jeg kan sjeie ut!

I dag er det joggetur som står på menyen...slit.... så skal bare få gitt ungene mat så er det ut i det friske været, er jammen glad det ikke regner i dag.

 

Stå på alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, jeg går og opp!!!!!

Veide meg idag og holt på att ramle av vekta av førskræckelse......

Jeg som har lovet att vare flink denne uka......

 

Det er rart med meg, nær jeg slanker meg går jeg opp, og nær jeg ikke tenker så mye på det går jeg ner.....

Dags att ikke tenke så mye kanske!!??

 

Er ganske så tett i nesa og bihuler og vet inte om det ær så lurt att trene då.

Ett litt stille pass kanske ikke skader?????

Har ikke fått trent denne uka og har litt maur i kroppen liksom.

Kanske bare tar en promenad om regnet håller seg borte en stund.

Lite frisk luft skader ju ikke .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert lurt å bare ta rolige gåturer når man har tette bihuler og er forkjølet. Har hatt en sånn uke selv, og blir ekstra slapp av for mye aktivitet. Alt i orden igjen etter innbrudd? Kan jo være at vekta di ordner seg innen veiedagen - man vet jo aldri! Sist jeg sjekket var jeg en halv kilo tyngre enn forrige måledag, men i morges var jeg nede på 0 igjen. Har veiedag i morgen - så enten blir det 0 i nedgang, ellers blir det kanskje +-200 gram.... Ikke de store utslagene med andre ord - Men pytt! Lenge igjen til jul - ikke sant?

Litt optimisme må til...

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter virkelig med helgene jeg. Mye tullspising, får i meg altfor lite kaloreier i vanlig mat, men ordner den biffen med litt sjokolade og annet tull. I dag var planen min at jeg skulle ha en mager dag, helt til jeg ble invitert ut på middag.

Får håpe de har god fisk der vi skal.

 

Har klart å gå en lang tur i går da, og når jeg nå bare kommer meg hjem fra jobb skal jeg ut å gå en lang tur, så får vi håpe vekta er snill med meg i morgen, har ikke vært ei god uke. Ikke flink til å føre opp hva jeg har spist heller.

 

Men som sagt, det er mange uker til jul, og har jo klart 2,5 kg så lang. Bare så synd de neste 4-5 helgene består av fester og julebord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Lille My leser Frelseren av Nesbø! Den skal jeg også gi meg i kast med så snart den blir ledig (samboeren grafset den til seg først!) Likte også Engler og demoner godt, men tror jeg liker Digital Fortress litt bedre, for den får opp pulsen på en litt annen måte! Samboeren er Enga-fan, så vi gikk en to timers tusletur i stedet for å se Cupfinalen, men den spennende innspurten fikk vi med oss, da! Greit at Molde vant - så har de noe å trøste seg med i tilfelle de rykker ned i kvalik-kampen...

Måledag i morgen: Littepitt spent!

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var i bursdag i dag, så jeg lagde gulrotkake med mindre olje og sukker og byttet ut halparten av melet til grovt mel og hadde de i muffins former, ble KJEMPEGODE!! og mye sunnere enn marsipankake og fløteis, så selv om det ble 4 muffins så er jeg fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en ganske rolig helg. Igår var jeg inne hele dagen,hadde ikke så lyst å gå ut siden det regnet...

Men var flink å gikk lang tur i dag. Sliter litt med de trimpoengenen gitt.. Veldig lei av å springe på tredemølle. (Har det tilgjengelig på skola mi)Men er student og har ikke råd til å trene på noe som koster noe. Får prøve å gå litt turer da..

Håper likevel at det har gått nedover med kiloene. Tvi, tvi til deg Ellen i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...