Gå til innhold

Søndagslinken 6.11, for 20-300 kg ned


Gjest xray
 Share

Anbefalte innlegg

Morn alle sammen. regner med at det ikke blir så mange på denne tråden i dag, søndag er familiedag.

Anyway, snek meg på vekta i morges, bare 100 gram opp siden sist veiing, og skal se om jeg ikke kan klare å komme litt under det til i morgen!! Jeg er ved godt mot, og positivt overrasket etter min særdeles hektiske og "annerledes" uke.

I morgen kommer den svært så omtalte eliptical'en, ser sånn frem til det. Har bedt om leveranse tidlig på morgenen, slik at jeg får trimma før aftenvakt.

Emperess85, hvor er du? Blitt noe pilates og eliptical med massiv effekt den siste tida?

Ha en fin søndag til alle som kikker innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Nå er jeg tilbake etter en uke i syden, og masse utskeielser. Mye god mat og godt drikke... var ikke flink i det hele tatt. Har veiedag på torsdag, så jeg drøyer til da, håper den ikke viser så veldig mye opp - jeg som var så godt i gang. Får bare begynne på'n igjen...

 

Ha en fin søndag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn alle sammen. regner med at det ikke blir så mange på denne tråden i dag' date=' søndag er familiedag.

Anyway, snek meg på vekta i morges, bare 100 gram opp siden sist veiing, og skal se om jeg ikke kan klare å komme litt under det til i morgen!! Jeg er ved godt mot, og positivt overrasket etter min særdeles hektiske og "annerledes" uke.

I morgen kommer den svært så omtalte eliptical'en, ser sånn frem til det. Har bedt om leveranse tidlig på morgenen, slik at jeg får trimma før aftenvakt.

Emperess85, hvor er du? Blitt noe pilates og eliptical med massiv effekt den siste tida?

Ha en fin søndag til alle som kikker innom![/quote']

 

 

Hei xray :)

 

Ble litt nysgjerrig på hva Eliptical er??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden for noen mål.. 20-300 kg ned er litt av et sprang, men har ikke planer om det, gitt.

 

Eliptical maskiner skal være en blanding av tredemølle - med staver - ,stepmaskin og ergometersykkel! de har det rundt om på treningssentrene, og flere her inne har det. Hadde planlagt med en enkel sykkel i innkjøp, men 3 i 1 høres jo enda bedre ut. Har ikke fått tilbakemeldinger på om den "tar" på magen, men ellers skulle visst de aller fleste musker være involvert. venter i spenning på å se hvor morsom den er å bruke, og for ikke å snakke om hvor effektiv. HAr store planer og høye tanker om at jeg kommer til å bruke den en del. jeg tror faktisk det selv. i stedet for å gå ut i ruskevær (hvor jeg da pleier å bli sittende inne..) kan jeg nå trimme i vei foran tv, eller til heftig aerobic-type musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden for noen mål.. 20-300 kg ned er litt av et sprang' date=' men har ikke planer om det, gitt.

 

Eliptical maskiner skal være en blanding av tredemølle - med staver - ,stepmaskin og ergometersykkel! de har det rundt om på treningssentrene, og flere her inne har det. Hadde planlagt med en enkel sykkel i innkjøp, men 3 i 1 høres jo enda bedre ut. Har ikke fått tilbakemeldinger på om den "tar" på magen, men ellers skulle visst de aller fleste musker være involvert. venter i spenning på å se hvor morsom den er å bruke, og for ikke å snakke om hvor effektiv. HAr store planer og høye tanker om at jeg kommer til å bruke den en del. jeg tror faktisk det selv. i stedet for å gå ut i ruskevær (hvor jeg da pleier å bli sittende inne..) kan jeg nå trimme i vei foran tv, eller til heftig aerobic-type musikk.[/quote']

 

Den er mye tyngre enn en ergometersykkel; min mamma har en og den er rå! Tror jeg holdt 3min. første gangen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm........ Tenkte jeg skulle klare en time, men ser ut for at jeg kan være fornøyd med 15 minutter hvis jeg klarer det!! den er i allefall hjertelig velkommne når den kommer i hus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tornerose

Hørtes ut som en bra maskin den der elipsemaskinen, hvor får man kjøpt en sånn? Hvor mye koster den, tror jeg kunne trengt et apparat her hjemme. Hadde nok blitt litt mer trening på meg da ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på internett, det finnes mange forskjellige. det jeg har fått tips om her inne, er å investere i en som er litt dyrere enn de aller billigste. Har derfor bestilt en til kr. 4.000,- Den har mange forskjellige programmer - 15 tror jeg, og skulle holde interessen oppe en god tid :) den heter Eliptikal Nordica 490, og er bestilt hos Trim og Trivsel. Ellers er det mange andre på markedet, du får lete etter det som passer for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, jeg har en slik maskin og har hatt den i mange år.Den er kjempe fin å trimme på,du får brukt det meste av kroppen og har du mulighet til å ha den plasert foran tv så har du gjort unna en halvtimes økt på en snupp.Voila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...