Gå til innhold

40 gjengen UKE 11


Gjest kline

Anbefalte innlegg

Vekta sto iro på 99,8kg. Himmel så gla jeg var. Måtte dobbel sjekke...heheh

Har spist masse mat denne uka.......wraps og lammesteik.....og på lørdag gomlet jeg eventyrfigurer (melkesjokolade). Var overbevist om at jeg hadde godt opp men NEI da JIPPI!!!! :)Ikke over 100...hehehhe

Håper vi blir en stor gjeng og at det blir masse aktivivtet her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mimmi80

Hei!

 

Skal ha meg en runde på vekta når jeg kommer hjem, og er ikke superoptimistisk.. Min vekt viser alltid mer enn kursleders, og siden jeg nå ikke skal på kurs på en stund, så må jeg ta til takke med min.. Men vi får se. Får heller begynne litt "ny tidsregning" i dag, og se om det er noen nedgang til forrige mandag.. Har skeiet litt ut i uka som har gått, er ikke bra... Men så himla godt! Hihi!

 

Rapporterer mer senere (blir nok i morra ja...).

 

Lykke til til alle dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her høres det ålreit ut å slenge seg på :eek: jeg har ikke tenkt over hva jeg har spist på ca 3 uker men fra forrige uke er mål og vekt det samme. så får jeg atter trøste meg med at jeg ikke har gått opp. jeg finner ikke igjen motivasjonen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mimmi80

Glemte helt å plassere labbene på vekta i går ettermiddag jeg. *sukk* Gikk i ett i hele går, og dagen i dag blir ikke stort bedre. Kjenner i tillegg at kroppen er skikkelig full av vann i dag, så tror kanskje jeg drøyer veiingen til mandag gitt. Ikke moro å gå på vekta når fingrene er hovne som grillpølser..

 

Blir en aldri så liten prøve i kveld da, skal bake sjokoladekake.. Blir nok LITT smaking, men jeg skal være flink og la det være med LITT. Kaka er jo nesten bare smør, sukker, kakao og melis... *sukk* Men du og du så god! Og for et kresent kakemenneske som meg (dette er den eneste kaka jeg virkelig elsker), så får jeg heller unne meg LITT en sjelden gang..

 

Ellers ser det ut til å bli pulsklokke på meg i dag, og gleder meg som en unge! Salg hos Intersport, og jeg må opp og sjekke litt ;)

 

Moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jo mange tråder som ligner på hverandre, men det er litt fint hvios man kan "treffe" de samme og følge litt med! Gratulerer, Kline, en magisk grense! Jeg håper å se den jeg også før sommeren. Gikk opp litt mandag, som er min veiedag, men har tatt det igjen ++. Man "dkal" jo ikke gå på vekta så ofte, men noen ganger styrker det motivasjonen - uansett hvilken vei det går.

Stå på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mimmi80

Huff, har en skikkelig matlei periode nå! Er småkvalm om morgenen når jeg stikker nesa inn i kjøleskapet, og ingenting frister. Ender gjerne med at jeg får i meg litt CornFlakes eller et par knekkebrød, og litt er jo bedre enn ingenting...

 

Lunsjen går stort sett greit (TAKK til flinke og hyggelige kantinedamer på jobb, som gjør maten fristende!), men så begynner jeg å slite når jeg kommer hjem igjen. Ikke lyst til å lage middag, ikke lyst til å spise middag (bor alene, så går ikke "ut over" andre.). I går fikk jeg laget litt pitapizza da, men kveldsmaten glemte jeg jo helt. Ble ei pære tidlig på kvelden, og en appelsin litt senere. Men får jo ikke opp forbrenningen av dette! *sukk* Er nok ikke helt håpløst, siden jeg ikke har trent på et par dager, men i dag er det ny økt på treningssenteret.. Og jeg aner ikke hva som kan friste til mat!

 

Huff, ikke meningen å komme med bare klaging... Men er utrolig godt å få luftet tankene litt, samt kanskje få noen ideer fra andre som har vært/er i samme situasjon? Og kanskje noen tips til mat som kan friste? Må være veldig raskt, enkelt og godt...(er skikkelig kjipt å lage mat til ett menneske gitt!).

 

Ellers må jeg si at jeg er kjempeimponert over Kline, som ikke gikk opp, og som dermed holder seg under 100 kg! Snakk om milepæl! Gleder meg til det er min tur ;)

 

Stå på, det er VÅR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...