Gå til innhold

brudekjole -når man slanker seg


B79

Anbefalte innlegg

Har dere kjøpt brudekjole ennå dere som fortsatt vil ned i vekt?

Har dere kjøpt en som passer nå og som må tilpasses? Eller en dere har som mål å komme inn i? Begynner å bli litt stressa, er litt seint å måtte kjøpe kjole 14 dager før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte kjole i begynnelsen av desember og skal ikke gifte meg før midten av juni. Men den kjolen jeg har kjøpt var det inntil 6 mnd bestillingstid på, men alle har jo ikke så lang bestillingstid, men jeg ville nok ha vært ute i litt lengre til enn 14 dager. Normalt sett har de ca 14 dager fra de tilpasseer den til du skal gifte deg. Jeg ville no ha gått til en salong og snakket med de. Jeg kjøpte i en str mindre en den jeg prøvde.

Lykke til

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LUNAKIL
Har dere kjøpt brudekjole ennå dere som fortsatt vil ned i vekt?

Har dere kjøpt en som passer nå og som må tilpasses? Eller en dere har som mål å komme inn i? Begynner å bli litt stressa' date=' er litt seint å måtte kjøpe kjole 14 dager før..[/quote']

 

Dette ordna jeg greit,for jeg har fått en bryllupsdesigner til å sy kjolen....kan anbefalles på det varmeste...man får den drømmekjolen man designer sammen med syersken,og den passer helt etter min kropp...ingen ting jeg kunne tenke meg annerledes på den,og det er godt og tenke på ,pluss at de siste justeringer blir gjort helt innpå dagen....ikke er det dyrere en å kjøpe heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Jeg har kjøpt min kjole på en brudesalong. Jeg skal komme til salongen 2 uker før bryllupet, og da tar det mål av meg og tilpasser den helt.( Syr den inn forfåpentligvis...hehe )

Det er ikke noe problem ;)

Siste 2 ukene klarer vi vel kanskje ikke å gå ned så mye ??

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Perfeksjonisten

Hei.

 

Jeg kjøpte brudekjolen min på brudekjole-utsalg på Oslo Plaza i høst, og jeg skal gifte meg 23 juni. Fikk kjolen til leie pris! Kjolen passet ikke da, men jeg har gått ned noen kilo siden da, så nå ENDELIG passer den. Men jeg skal gå ned mer for at den skal bli behagelig å ha på seg :) , er jo trossalt en lang dag! Jeg tror at det er lurt å kjøpe en kjole 6mnd før, i hvert fall begynne å se fordi da har man jo litt god tid til å finne den perfekte kjolen.

 

Lykke til videre med bryllupsplanleggingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... jeg skal leie kjole... og den var ikke liten da jeg prøvde min, jeg lurer på hvor mye jeg kan gå ned før jeg må gi meg jeg da.. Om jeg går ned to str fra jeg prøvde kjolen til bryllupet må jeg kanskje finne en ny kjole? hvor mye kan de egentlig sy inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å slanke meg frem til i mai og så bestemme meg for brudekjole, blir litt nervøs når jeg hører om 6 mnd leveringstid... Bryllupet er i september, så det bør vel gå bra. Den store utfordringen blir å holde samme vekt fra mai til september, men motivasjonen er jo der når jeg vet at vekten må holdes om kjolen skal passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KarryKalkun

Jeg tror det vanligste er at det er rundt fire måneders leveringstid på de fleste brudesalonger, ihvertfall var det det jeg fikk høre da jeg tok runden på de fleste av salongene i Oslo nå i februar. Så det kan kanskje lønne seg å være litt tidligere ute med bestillingen enn mai - og så har man jo alltid litt å gå på i forhold til tilpassingen senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En brudekjole kan nok syes ganske mye inn, men det kan være lurt å tenke på at hvis det er snakk om mye vil fasongen til kjolen forandre seg litt.

Fasongen vår også kan jo forandre seg etter som man går ned, det er jo ikke alltid vi går ned der vi planlegger;)

Snøring er smart, da har man ganske mye å gå på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble kjøpt for 11 kg siden.... og passer absolutt ikke lenger!!!!!!

Forsikret meg om at den kunne syes inn både her og der, men nå hang den på som en sekk. Håper de får den fin igjen,og at den likevel blir min drømmekjole(ikke skifter helt fasong)

 

Luksusproblem i grunn, men må uansett få den til å passe på meg. Vil tro jeg skulle kjøpt den to størrelser mindre om jeg hadde visst at jeg ble en så flink slanker. Angrer litt nå på at jeg ikke ventet med kjolekjøp,men de får det nok til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...da MÅÅÅÅÅÅÅÅ de klare å sy den inn.har betalt 9700 kr for den,så har ikke råd til å skaffe meg ny. 3 uker til jeg skal inn å ta mål. Regner dmed det ordner seg

 

Hildee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk telefon rett før påske om at kjolen min var komt og at jeg kan hente den. Det blir spennende å se den på igjen. Men fikk og beskjed om at de trenger en mnd på å tilpasse den. Litt mer enn jeg trodde.Så da er det bare å ta seg selv i nakken og tenke på hva jeg putter i munnen og komme meg ut av sofaen.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...