Gå til innhold

kjedelig.....


Anne-Lene
 Share

Anbefalte innlegg

Hei dere...

 

Jeg trenger virkelig å motiveres.....jeg hadde en startvekt på 68,7 kg, klarte å gå ned til 66,2kg og veier nå 70,1 kg!!!! Jeg skjønner ingenting jeg....har til og med begynt å trene..er skikkelig deppa nå! :) men jeg har ikke tenkt til å gi opp helt enda.......noen som har opplevd noe liknende?noen råd dere? møkk...hehe

 

hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som du sier har du jo begynt å trene, muskler veier mer enn fett!!! fettforbrenningen øker når du får mer muskler, så bare vent til det blir satt ordentlig igang...da raser du ned, bare pass på å ikke gi opp!! hold den sunne linje og tren som du gjør!

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg, jeg skjønner at du trenger motivasjo!

 

Dersom du har trent mye mer enn du pleier, kan det hende at du har samlet masse vann i kroppen. Det veier jo en del, og da går vekten opp. Går på kurs sammen med ei som opplevde det. Hun hadde trent masse en uke, og hadde gått opp 1,5 kg. Uka etter hadde hun gått ned igjen nesten 3. Det kan jo være at noe av det samme gjelder for deg også, så du må IKKE gi opp!!!

 

Stå på, så kanskje du får en positiv overraskelse til uka igjen!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Takk for motiverende svar:)

 

Nei jeg har ikke tenkt til å gi opp, men ble jo litt skuffa når jeg veide meg...så mye blod og svette for å faktisk GÅ OPP i vekt.....jeg håper vekta blir litt snillere med meg etterhvert......jeg skal jo tross alt ned 10 kg...så det virker spm en laaaaaaaaaaaaaaaaaaang vei å gå akkurat nå :) misunner alle dere der ute som har nådd målene deres :)

 

hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...