Gå til innhold

"Pukkelrygg"?


Gjest skalned

Anbefalte innlegg

Gjest skalned

Å, jeg er så bekymra! Har en liten "pukkelrygg" eller hva nå jeg skal kalle det. Går denne bort etter hvert som jeg slanker meg? Noen som har det samme problemet? Ser ikke bra ut, og passer på å ha håret ned hvis jeg har på tynne gensere e. l. Er så redd for at den fortsatt er der, når jeg evt. går ned maks kilo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahalia

Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener, men jeg har registrert at jeg også har lagt på meg over skuldrene opp mot nakken, og at dette syns når jeg har håret opp. I så fall går det fettet også bort når kiloene forsvinner, men vi vet ikke på forhånd hvor på kroppen fettet forsvinner først. Ellers er det vel slik at overvekt også gjør noe med holdning, enten pga tyngre frontparti, eller fordi vi ubevisst tror vi kan skjule overvekten ved å liksom lute oss rundt vår egen kropp. Så da er det vel bare å stå på med slankingen, rette ryggen og være stolte over den vi er! :-) God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hvis det du tenker på er en slags "fettkul" som sitter mellom skulderbladene, opp mot nakken, begynte jeg også å få en sånn en i fjor høst. Heldigvis var den faktisk det første som forsvant når jeg begynte å slanke meg. Er sikkert litt forskjellig fra person til person hvor man går ned først, men tror nok du blir kvitt problemet etter hvert.

 

(Med mindre, selvfølgelig, du har et medisinsk problem, som fru luna sier. Men da hadde du sikkert visst om det allerede! :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...